Eli oon 15-vuotias poika. Epäilen et mua vaivaa joku korkea verenpaine, koska mul on alkanu käet puutumaan, esim nukkuessa kun pistää käet pääntaakse alkaa kihelmöimään sormissa. Pari kertaa herännyt siihen, että toinen käsi totaali puutunut (ennen ei ole tälläistä ollut) ja nyt pari päivää on ollut heikotusta, jomotusta lihaksissa esim reiteen, jalkapohjaan, kyynärvarteen ja joskus tosta peukalon ja etusormen välistä vihlasee sellain nopeasti ja menee pois. Sellanen särkevä vihlasu vaikee selittää tosi ärsyttävää! Ja välillä tulee sellasia parin sekunnin pyöryttäviä "kohtauksia" tai sellain kun esim kääntää päätä nopeasti niin alkaa pyöryttää, tätäkään en osaa kunnolla selittää ;_; pelottaa kyllä et mikä mul on !
Lisään vielä, että mul on aina sosiaalisissa tilanteissa hirveä jännitys! Esim viimeeksi kun piti käydä lääkärissä yksin niin jännitti pirusti ja siinä odotellessa käet meni kylmäksi ja tuli hermostunut olo! siellä sitten punastelin ym!! suoraan sanottuna vituttaa ja masentaa tämä!!!! -.-
Anteeksi sekava teksti, toivottavasti joku osais vastata! :)
Mikäköhän mulla on? :S
10+5
0
104
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .995305Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453573Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503205Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4432496Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2521537Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121291- 851289
- 771238
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321213Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1381139