Heips! En oikeastaan tiedä kuuluuko tätä tänne ihan varmasti kirjottaa, sillä ny haluaisin aikuisten opettajien sekä rehtorien vastauksia minulle tärkeää asiaan.
Niinpä siis kun käyn nyt seiska luokkaa yhes ihan kivas koulus, mut haluaisin vaihtaa toiseen ouluun jossa mulla ois paljon hyvii kavereita ja paremmat oppimahdollisuukset. Onko tää teistä mahdollista vaihtaa koulua nyt syksyllä niin että olisin siis eri koulussa kasilla?
Koulu, johon haluaisin vaihtaa, on ehkä vähän lähempänä kuin nykyinen sekä siellä on mun parhaat kaverit ala-asteelta. Älkää kysykö miksi menin sitten eri kouluun kun he, koska en itsekkään tiedä ja nyt kaduttaa..
Haluaisin tietää teidän (mielellään opettajien tai rehtorien) mielipidettä että voiko koulua vaihtaa ilman mitään ihmeellistä syytä? Olen ihan hyvä koulussa ja on mulla kavereitakin nykyses, mutta se ei päihitä parhaiden kavereideni koulua.
Vanhempani soittivat haluamaani kouluun tos tammikuun aikaa ja siellä vastattiin ettei ne ota kesken lukukauden uusia oppilaita sekä pitäisi soittaa toukokuun lopussa heille uudestaa ja kysästä kasille pääsystä sinne.
Haluan niin kovasti vaihtaa koulua ettette varmana usko! Syy on siis että siellä on kaikki parhaat kaverini ja varmasti parempi opiskella. Teen mitä vain että pääsisin kasin aloittamaan siellä. VINKKEJÄ??
Vastailkaahan epätoivoisiin(?) kysymyksiini ja kertokaa toki omia kokemuksianne koulun vaihdosta sekä miten se onnistui! Kiitos =)
Koulun vaihtaminen
Aliiisa13
1
470
Vastaukset
- Ebin
Tiedän tunteen :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1431347
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39936Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad36671- 14610
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26588- 25565
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17563Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30557Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17533