Eli haluan menettää ääneni tai ainaki vähintään käheäksi. En ala tässä nyt kertomaan miksi, joten ei tarvi kysellä. En viittis oikeen huutaakaan ko porukat on kotona ja se kuuluis naapuriin ja ulos en voi mennä juoksentelemaan koska en saa liikkumiskieltoni takia. Enkä muutenkaan jaksaisi lähteä sinne vaa seisoskelemaan. Eli miten äänen sais lähtemään kotikonstein!?
Miten menettää ääni?
Ääni pois
5
9131
Vastaukset
- ddd
Huutamalla. Se turvottaa äänihuulet ja vähentää niiden liikkuvuutta ---> kähentynyt ääni.
- oireetkertoo
Olet menettänyt liikkumisen ja nyt haluat menettää äänesi. Kuulostaa nurkkaan ajetun alistumiselta. Liikkumiskiellon ymmärtää, jos on syytä, mutta älä ala enempää itseäsi ruoskimaan. Oman arvon tunto pitää säilyttää. Seuraavaksi saatat alkaa miettiä, kuinka menis näkökyky ja kuulo. Mieti mitkä ovat oikeat asiat oireiden takana.
- Sunmutsis123
Köyhä
- Anonyymi
Ootko tyhmä ku toi ei liity mitenkään tähän vai tarkoittaako muka että haluu et ääni lähtee nii sitä et on köyhä😂🙄
- Anonyymi
Huutamalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk762625Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911626Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll721401Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.641375- 1291295
- 1451183
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1571174Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901069Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur761068- 721067