Nyt keksin miksi ette usko satunnaisuuteen.

Syynä on prosenntilasukusta ja matematiikasta oleminen taysin kujalla ja aivan pihalla


Luulette, että 90% on hyvä palatusprosentti. No ei todellakaan ole vaan huono. Vasta yli 100% on pelaajalle hyvä palatus.
Jotain 103% alkaa varmasti oleen pelaajalle voitollinen peli satunnaisella arvonnalla, mutta jos palatus prosentti on alle 100% riittää 99,5% pelaaja häviää varmasti pitkässä juokussa. Jos se on 90% menee rahat hetkessä.

15

121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ;-P

      Hyvä ihminen, vedä henkeä syvään, ota jotain rauhoittavaa....älä ole huolissasi ...saat taatusti 100% tulon....ainakin työttömyyskorvauksista.
      Tottakai saat vapaasti uskoa joulupukkiin ja muuhun ylhäältä annettavaan hyvyyteen. Kaikilla ei ole vain ollut onnea lyhyessä eikä pitkässä pelijuoksussa, vaan ovat todella hävinneet kaiken. Seuraatkohan sinä uutisia? Näkeehän sen rahapelitoiminnan vuoksikertomuksistakin VOITTOA n. 700 miljoonaa euroa vuosittain. Sen rahan ovat pelaajat hävinneet väittämiisi satunnaispeleihin.

      Tässäkin kerrotaan 'random'-satunnaisuutta ei ole olemassa, hellantuuteli.

      http://www.youtube.com/watch?v=0v8USoRVbqo

      • 3525dasfadsfadsf

        Tuo kaveri on täysi idiootti. Perus folio.


      • huhhuhuhuuuu
        3525dasfadsfadsf kirjoitti:

        Tuo kaveri on täysi idiootti. Perus folio.

        hähähäää siellä se taas ...otas nyt sieltä kaapista ne lääkkees ja etsi uusi harrastus...aika rähjäsen näköinenkin olet....pyykit ja sinä pesuun ja ulos lenkille...


      • ex työkaveri
        3525dasfadsfadsf kirjoitti:

        Tuo kaveri on täysi idiootti. Perus folio.

        Jos meinaat Gambler1:stä, olet oikeassa. Gambler on RAY:n palkkalistoilla, on jo kymmenisen vuotta ollut osana RAY:n markkinointitiimiä. Satun vain tietämään että asia on näin, sori Gambler että ilmiannoin.


    • Lääkkeet, lääkkeet!

      Miten toi palautusprosenttipaska liittyy millään tavalla siihen onko peli satunnainen vai ei?

      Ota kehari lääkkees!

      • Ai että lääkkeitä ottava kehari on ray:n palkkalistoilla.

        En ole kehari en ole ray:n palkkalistoilla. Lukihäriön olen jo myötänyt jo ja se riittää, että ei pääse ray:n palkkalistoille.


      • kiinni jäit hähähää
        Gambler1 kirjoitti:

        Ai että lääkkeitä ottava kehari on ray:n palkkalistoilla.

        En ole kehari en ole ray:n palkkalistoilla. Lukihäriön olen jo myötänyt jo ja se riittää, että ei pääse ray:n palkkalistoille.

        Aiemmin, väitit olevasi pokeri ym pelaaja. Jo tuo todistaa että olet RAYn palkkalistoilla.


      • ihaha haa!
        Gambler1 kirjoitti:

        Ai että lääkkeitä ottava kehari on ray:n palkkalistoilla.

        En ole kehari en ole ray:n palkkalistoilla. Lukihäriön olen jo myötänyt jo ja se riittää, että ei pääse ray:n palkkalistoille.

        Siitä en tiedä oletko RAYllä duunissa mutta se on fakta että olet kehari. Huomaa jo lyhyessä juoksussa että sulla ei kaikki hirnuivaiset ole tallissa.


      • Gambler=reiskalainen
        ihaha haa! kirjoitti:

        Siitä en tiedä oletko RAYllä duunissa mutta se on fakta että olet kehari. Huomaa jo lyhyessä juoksussa että sulla ei kaikki hirnuivaiset ole tallissa.

        Jos ei ole RAY:llä töissä, niin sitten ei Gamblerilla ainakaan ole ns. kaikki kolikot koneessa. Kuka nyt ilmaiseksi mainostaisi 24/7 10v ajan jotain firmaa palavalla innolla?


    • 87k

      Hei hei hei, se palautus on laskettu KAIKKIEN pelaajien kesken. esim lotossa palautus on vain noin 30%

      Mutta sun mielestä jos voittaa lotossa päävoiton, niin on turha iloita koska sen kuitenkin häviää pitkässä juoksussa, on se varmaan ikävä tunne kun tilillä on 5 miljoonaa, mutta ei uskalla käyttää, koska tietää että häviää kaiken, vai mitä?

      Eli ei pelaajaa kiinnosta mikä on pelin kokonainen palautusprosentti, paitti tietty jos on hedelmäpelissä itse ainut pelaaja, niin taatusti häviää, koska ei se kone rahaa itsestään tee, se antaa vain sinne laitettua rahaa, ja niistäkin noin puolet ottaa itselleen sinne "alapusseihin"

      • ....................

        Tosin kukaan ei tiedä 100% varmuudella onko joku todella aina voittanut ko päävoittojakaan.


      • 87k
        .................... kirjoitti:

        Tosin kukaan ei tiedä 100% varmuudella onko joku todella aina voittanut ko päävoittojakaan.

        Tietää sen, koska voittajat on oikeita ihmisiä, osa heistä kirjoittelee näillä palstoilla ja antaa haastatteluita.

        Kun taasen useimmat netticasinoidat voittajat ovat tyyliin "Matti K" ja jonkun henkilön kuva, tosin saman henkilön kuva on joka maassa, mutta nimi vain vaihtuu, ja kansalaisuus, mutta ulkonäkö on tismalleen sama, myöskin voittosummat vaihtuu maittain, kummaa...


      • tunnen yhen...

      • yx mulukku vain
        tunnen yhen... kirjoitti:

        On. tunnen yhden lottovoittajan. Se on näissä videoissa esiintyvä.

        http://www.youtube.com/watch?v=TJd1IIy-51I&feature=plcp

        http://www.youtube.com/watch?v=XvykSMcW5SM&feature=plcp

        Minusta on naurettavaa väitellä koko palautusprosentin ja satunnaisuuden kans ainakin nettikasinoilla, koska kaikki videokolikkopelit tuntuvat tietävän sentilleen paljonko pelaajalla on rahaa pelissä jäljellä...ai mitenkä niin...no ne loppurahojen pyöräytykset antavat lähes aina voiton tai peleistä on tehty vielä välillä pelaajan vit...sta nostattavia silloin jos jää rahaa jäljelle vähemmän kuin linjoja on niin HOHOOOO olisit voittanut jos sulla ois ollu kaikki linjat kiinni, TOTELLA SATUNNAISTA!


      • pelle Hermanni
        yx mulukku vain kirjoitti:

        Minusta on naurettavaa väitellä koko palautusprosentin ja satunnaisuuden kans ainakin nettikasinoilla, koska kaikki videokolikkopelit tuntuvat tietävän sentilleen paljonko pelaajalla on rahaa pelissä jäljellä...ai mitenkä niin...no ne loppurahojen pyöräytykset antavat lähes aina voiton tai peleistä on tehty vielä välillä pelaajan vit...sta nostattavia silloin jos jää rahaa jäljelle vähemmän kuin linjoja on niin HOHOOOO olisit voittanut jos sulla ois ollu kaikki linjat kiinni, TOTELLA SATUNNAISTA!

        Oudonpaa on se että jos viivakoodilappu on vaihdettu seteleiksi, ei niillä rahoilla voita yhtikäs mitään. Mistä pelikone tietää että ko raha oli saatu voitoista? hmmm...onko vaihtokassojen voitoista maksettavat setelit merkattu, jonkun aikajakson myötä haihtuvalla aineella jonka pelikoneen tunnistelaite tunnistaa vai miten? Tämä on huomattu heti kun viivakoodilaput tuli käyttöön.

        Liian systemaattista, ollakseen satunnaista, ei ihme että epäilyttää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe