miksei vieläkään tänä päivänä ymmärretä yksin matkustavien arvoa? hinnat huipussaan ja kuvitellaan meidän maksavan kahden edestä. olen maksanut, mutta nyt riittää! pitäkää matkanne/hinnoittelunne. en rahoita enää.
yksin matkalle
4
218
Vastaukset
- Kesä tulee
Mietin itse ihan samaa. Mieleni tekisi kovasti ulkomaille. Minne päin ja milloi haluaisit mennä??
- sinkku myös
Kannattaa harrastaa kaupunkimatkailua ja niitä kaupunkeja joista löytyy hotelleja joissa on myös yhden hengen huoneita. Esim. Portugalin Portossa voi 1hh saada 20 eurolla/yö. Viikon yöpyminen siis 140e, ei paha. Lennot voi olla joskus jopa halvemmat kuin porukalla koska yksin voit hyödyntää varausjärjestelmän "täky"hinnan.
Matkapaketin voi tänä päivänä koota ihan itse kaikkine elementteineen mukaanlukien kenttäkuljetukset ja opastukset. Huonehintoja voi tarkastella eri varausportaaleista. Niistä selviää, mikä on yhden hengen ja kahden hengen huoneen hinnan ero. Näissä portaaleissa on myös tarjoushintoja. Toki aina on syytä tarkistaa, millä hinnalla hotelli itse vuokraa huoneita. Esim haulla airport transfer ja paikan nimi löytyy yrittäjiä, jotka ovat erikoistuneet lentokenttäkuljetuksiin. Jotkut näistä yrittäjistä tarjoavat myös opastettuja retkiä englanniksi. Joskus tällaiset kuljetuspalvelut, etenkin paikalliset matkatoimistot, toimivat yhteistyössä hotellien kanssa. Matkailijaa odottaa tällöin kyyti lentokentällä samaan tapaan kuin valmismatkan ostajaakin. Jos palvelun tarjoaa paikallinen matkatoimisto, se käsittää myös pienen tietopaketin. Näin homma toimii Portugalissa.
Huippusesongin aikana huoneet saattavat omatoimimatkailijalle olla kalliita, mutta tämä toki riippuu hotellin käyttöasteesta, mikä taas on yhteydessä suhdanteisiin, jotka säätelevät matkailuvirtoja. Suomalainen matkatoimisto saattaa myydä valmismatkoja edullisella hinnalla elokuulle, joka eteläisemmässä Euroopassa on huippusesonkia.- Mitä ihmettelemistä?
No ne menee joilla on siihen varaa! Itse tykkään välillä matkustella vailla mitään kompromisseja, toisinaan seurassakin on ihan mukavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1832274
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1722030Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I441973- 1281670
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia661582Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1931509Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771241Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P321124Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni801110- 711083