Oonko VAMPYYRI!? AUTA!

Joo otsikko ei ihan täsmää.
Hei! Oon -98 syntynyt 14v tyttönen. Rakastan (olen aina rakastanut) vampyyreitä. Tahtoisin itsekkin olla yksi heistä. Onko kukaan teistä nähnyt Vampyyreitä tai jopa onko kukaan teisä sellainen? Uskon niihin vaikka se hullulta & tyhmältä kuulostaakin!
En välitä vaikka minua pilkataan oudon ulkonäköni ja oudon makuni takia.

Haluan vampyyriksi ja oisin valmis kärsimään sen eteen!

Tässä tietoa minusta.
Ulkonäköni: TODELLA KALPEA iho, Tummanruskeat värjäämättömät
hiukset ja Melkein turkoosit silmät!

Makuni: Pidän verestä, En TODELLAKAAN halua ruskettua vähääkään, En rusketu kuitenkaan paljoa, Inhoan aurinkoa, pidän syksystä ja sateesta.


PS. KAIKKI toi oli totta joten älä väitä et et usko! ÄLÄ KOPIOI TOTA TEKSTIÄ TAI MUUTEN..



Helppiä?

107

1698

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi elämä

      So...? Mikä oli tämän kirjoituksen pointti?

      Joku pissis haluaa taas vampyyriksi. Eikö tämä häröily lopu ikinä.

      Joo ja älä kopioi tätäkään tekstiä tai muuten... mitä?

      Siis joo tota niinku ihkuu.

    • Verilintu

      Sinä et voisi olla vampyyri missään tapauksessa. ensinnäkin, ihmisillä on yhä vakavia luuloja siitä että vampyyrit ovat vertaimeviä petoja. EI. Me varastamme ihmisten elinvoimaa. henkistä jaksamista. emme verta. me emme myöskään pure ketään, meillä ei ole kulmahampaita ja tuo on failein kirjoitus ikinä. Me emme ole kalpeita, näytämme aivan tavallisilta ihmisiltä. Revi siitä, teinilikka.

      • samaa mieltä

        olen samaa mieltä verilinnun kanssa!


      • verilintu sucks

        painu v.i.t.t.u.un verilintu. Ja vampirelove: et oo vampyyri, korkeintaan joku
        CP vammanen pissis


      • voihan paskanmarjat
        samaa mieltä kirjoitti:

        olen samaa mieltä verilinnun kanssa!

        et kai tosissas oo samaa mieltä verilinnun kaa.


    • dumbs

      huoh verilintu

    • fucking verilintu

      älä jaksa verilintu. Kuultu on...

    • random guy

      Mene varastamaan sitä elinvoimaa äläkä jauha paskaa täällä verilintu......!!!!!!!

      • random guy

        se sensuroi sen.........
        älä jauha p.a.s.k.a.a verilintu


    • BloodRain

      Uskon vampyyrie juovan VERTA ja sitä teen!
      Olisin vaikka kuinka sairas. Vampyrismi on intohimoni!

      • F.u.ck you verilintu

        niinpä!!!!!!!!! oon ihan samaa mieltä BloodRain.
        Painukoon verilintu v.i.t.t.u.un


      • dumbs

        sairas ps. i on kiva


    • Vampyyrifani itsekin

      Monikohan täällä vampyyreistä kirjoittelevista on lukenut edes alkuperäisen Draculan tai muinaisaikojen vampyyrimyyteistä, jotka kertovatkin hyvin erilaista tarinaa noista hirviöistä?

      Jos haluatte olla Twilight tai Vampire Diaries tyylinen vampyyri, niin ottakaa huomioon millaiselle kohderyhmälle ne leffat/sarjat on tehty ja lukekaa tosiaan Dracula. Alkuperäisissä vampyyreissä ei ole mitään inhimillistä ja olen aika varma, ettei kukaan _tervejärkinen_ halua olla sellainen.

      • hehheee

        en minä ainakaan ole sanonut että haluaisin olla vampyyri vaikka rakastankin vampyyreja

        Olen Vampire Diaries- fani mutta siihen se loppuukin.
        Alkuperäiset vampyyrimyytit ovat varmasti paljon erilaisia kuin nykypäivän Twilight p.a.s.k.a. Tuskinpa entisajan vampyyrien iho hohtaa säihkyen auringossa kuten Twilightissa. Joten siihen en usko

        Ja itse olen myös eri mieltä kuin Verilintu, joka väittää että vampyyrit eivät juo verta vaan varastavat elinvoimaa. ^ - ^


      • 14-v

        VIHDOIN JÄRKEVÄÄ TEKSTIÄ! Eli juurikin näin.

        Vampyyrit ei ole mitään kauniita kimaltelevia superihmisiä...

        Vampyyrikäsityksiä on monia, mitä nyt mikäkin kulttuuri tai maa uskoo, mutta ainoassakaan ei ollut omasta mielestäni mitään ihailtavaa, vai mitä luulette:

        Keski- ja Itä Euroopan vampyyrit olivat PUNAKOITA ja usein LIHAVIA

        Kiinalainen Vampyyri saa voimansa kuunvalosta.

        Määriläinen vampyyri JÄTTÄÄ KÄÄRINLIINANSA HAUTAAN JA KARKAA UHRIENSA KIMPPUUN ALASTOMANA.

        Baijerilainen vampyyri NUKKUU VASEN SILMÄ AUKI JA PEUKALOT YHTEEN LIITETTYINÄ.

        Meksikolaisella vampyyrillä on LIHATON KALLO.

        Bulgarialaisella vampyyrillä on VAIN YKSI SIERAIN

        Brasilialainen vampyyri kietoo jalkansa plyysiin ja lähestyy uhria äänettömin kissamaisin askelin.

        Venäläisellä vampyyrillä on PURPPURAN VÄRISET KASVOT Ja se on ELÄESSÄÄN NISKUROINUT KIRKKOA VASTAAN tai OLLUT NOITA.

        ...siis tosi hurmaavaa?

        Nyky käsityksen mukaan vampyyri on Mustaan gootti tyyliseen eleganttiin asuun pukeutuva oppinut mies tai nainen joka osaa lentää, Nukkuu päivisin arkussa valosta suojassa mutta pystyy suojaamaan itseään siltä jos peittää itsensä täysin, pukeutumalla siten.

        Nämä käsitykset on kuitenkin ns.Moderneja, sillä alkuperäis käsityksen mukaan vampyyri on EPÄIHMISMÄINEN HIRVIÖ.

        Parhain terveisin:
        Eräs toinen 14-vuotias tyttö...

        (olen puhunut)


      • dumbs
        14-v kirjoitti:

        VIHDOIN JÄRKEVÄÄ TEKSTIÄ! Eli juurikin näin.

        Vampyyrit ei ole mitään kauniita kimaltelevia superihmisiä...

        Vampyyrikäsityksiä on monia, mitä nyt mikäkin kulttuuri tai maa uskoo, mutta ainoassakaan ei ollut omasta mielestäni mitään ihailtavaa, vai mitä luulette:

        Keski- ja Itä Euroopan vampyyrit olivat PUNAKOITA ja usein LIHAVIA

        Kiinalainen Vampyyri saa voimansa kuunvalosta.

        Määriläinen vampyyri JÄTTÄÄ KÄÄRINLIINANSA HAUTAAN JA KARKAA UHRIENSA KIMPPUUN ALASTOMANA.

        Baijerilainen vampyyri NUKKUU VASEN SILMÄ AUKI JA PEUKALOT YHTEEN LIITETTYINÄ.

        Meksikolaisella vampyyrillä on LIHATON KALLO.

        Bulgarialaisella vampyyrillä on VAIN YKSI SIERAIN

        Brasilialainen vampyyri kietoo jalkansa plyysiin ja lähestyy uhria äänettömin kissamaisin askelin.

        Venäläisellä vampyyrillä on PURPPURAN VÄRISET KASVOT Ja se on ELÄESSÄÄN NISKUROINUT KIRKKOA VASTAAN tai OLLUT NOITA.

        ...siis tosi hurmaavaa?

        Nyky käsityksen mukaan vampyyri on Mustaan gootti tyyliseen eleganttiin asuun pukeutuva oppinut mies tai nainen joka osaa lentää, Nukkuu päivisin arkussa valosta suojassa mutta pystyy suojaamaan itseään siltä jos peittää itsensä täysin, pukeutumalla siten.

        Nämä käsitykset on kuitenkin ns.Moderneja, sillä alkuperäis käsityksen mukaan vampyyri on EPÄIHMISMÄINEN HIRVIÖ.

        Parhain terveisin:
        Eräs toinen 14-vuotias tyttö...

        (olen puhunut)

        hyvin kopsattu wikipediasta:) onnitteluni!


      • hehheee
        dumbs kirjoitti:

        hyvin kopsattu wikipediasta:) onnitteluni!

        heh heh dumbs!! ;D


    • Vampyyrifani itsekin

      Mitä seksuaalista merkitystä sillä on, kopioiko sen suoraan wikipediasta tai jostain aiheeseen liittyvästä kirjasta, jos tieto kuitenkin pitää paikkaansa?

      • dumbs

        Vampyyrifani itsekin aka 14-v.


        "Nyky käsityksen mukaan vampyyri on Mustaan gootti tyyliseen eleganttiin asuun pukeutuva oppinut mies tai nainen joka osaa lentää, Nukkuu päivisin arkussa valosta suojassa mutta pystyy suojaamaan itseään siltä jos peittää itsensä täysin, pukeutumalla siten. "

        täähän on vaan joidenkin käsitys ja vaikka wikipediassa lukee noi niin se ei tarkota ettei vampyyrit _yleisesti_ nukkuneet arkuissa tai lentäneet

        Keski- ja Itä Euroopan vampyyrit olivat PUNAKOITA ja usein LIHAVIA
        eli jos asun keski- tai itä-euroopas ja oon punakka ja lihava oon vampyyri? nois mainitaan pelkästään sellaset jotka on erikseen noilla :) pian varmaan väität etteivät vampyyrit juo verta koska yhdessäkään noista ei mainita niitä

        Eli ei mitään seksuaalista, mutta kuitenkin merkitystä koska tieto ei ole _varmaa_ eikä pidä paikkaansa


      • dumbs

        niin joo ja tos lukee et "Oppinut" ni todennäkösesti joo? niil on paljon elinaikaa joten varmaan ainakin vanhimmat niistä on oppineita


      • Vampyyrifani itsekin
        dumbs kirjoitti:

        Vampyyrifani itsekin aka 14-v.


        "Nyky käsityksen mukaan vampyyri on Mustaan gootti tyyliseen eleganttiin asuun pukeutuva oppinut mies tai nainen joka osaa lentää, Nukkuu päivisin arkussa valosta suojassa mutta pystyy suojaamaan itseään siltä jos peittää itsensä täysin, pukeutumalla siten. "

        täähän on vaan joidenkin käsitys ja vaikka wikipediassa lukee noi niin se ei tarkota ettei vampyyrit _yleisesti_ nukkuneet arkuissa tai lentäneet

        Keski- ja Itä Euroopan vampyyrit olivat PUNAKOITA ja usein LIHAVIA
        eli jos asun keski- tai itä-euroopas ja oon punakka ja lihava oon vampyyri? nois mainitaan pelkästään sellaset jotka on erikseen noilla :) pian varmaan väität etteivät vampyyrit juo verta koska yhdessäkään noista ei mainita niitä

        Eli ei mitään seksuaalista, mutta kuitenkin merkitystä koska tieto ei ole _varmaa_ eikä pidä paikkaansa

        Mikä tieto vampyyreistä on "varmaa"? Kulttuureista riippuen on historiallista tietoa siitä, millaisia vampyyrien on uskottu olevan. Se on ainoa _varma_ asia vampyyreistä.

        Kuka oikeasti uskoo, että Twilightit ja Vampire Diariesit yms. on kirjoitettu vain tarjoamaan faktatietoa ihmisille vampyyreistä? Ne on kirjoitettu sellaisiksi, koska sen tyyliset vampyyrit kiinnostavat ja kiehtovat ihmisiä. Se ei kuitenkaan tee niistä todenmukaisia vampyyrejä ja jos oikeasti täytyy lähteä pureutumaan vampyyrien todelliseen olemassaoloon, niin se on lähdettävä tekemään juuri siitä oikeasta todistusaineistosta - joka löytyy historian kirjoista.

        Kuten sanoin jo aiemmin, jos haluaisi olla Vampire Diaries yms. tyylinen vampyyri niin puhuttakoon siitä erikseen. Mutta jos aletaan keskustelemaan vampyyrien olemassaolosta, niin mikään kaunokirjallinen teos ei riitä todistusaineistoksi. Ei edes Dracula.

        Ja loppuvatko argumentit kun käyt kimppuuni ikääni arvaillen? :)


      • hehheee
        dumbs kirjoitti:

        Vampyyrifani itsekin aka 14-v.


        "Nyky käsityksen mukaan vampyyri on Mustaan gootti tyyliseen eleganttiin asuun pukeutuva oppinut mies tai nainen joka osaa lentää, Nukkuu päivisin arkussa valosta suojassa mutta pystyy suojaamaan itseään siltä jos peittää itsensä täysin, pukeutumalla siten. "

        täähän on vaan joidenkin käsitys ja vaikka wikipediassa lukee noi niin se ei tarkota ettei vampyyrit _yleisesti_ nukkuneet arkuissa tai lentäneet

        Keski- ja Itä Euroopan vampyyrit olivat PUNAKOITA ja usein LIHAVIA
        eli jos asun keski- tai itä-euroopas ja oon punakka ja lihava oon vampyyri? nois mainitaan pelkästään sellaset jotka on erikseen noilla :) pian varmaan väität etteivät vampyyrit juo verta koska yhdessäkään noista ei mainita niitä

        Eli ei mitään seksuaalista, mutta kuitenkin merkitystä koska tieto ei ole _varmaa_ eikä pidä paikkaansa

        niinpä. Ei kannata uskoo kaikkee mitä Wikipedias sanotaan. Sillä eihän tekstin kirjottajakaan voi olla varma siitä......^ - ^

        miks v.i.t.u.s me ees jauhetaan tätä samaa asiaa koko ajan. (??)
        Annetaan asian olla ja kaikki kuvitelkoon vampyyrit omalla tavallaan.


      • dumbs
        Vampyyrifani itsekin kirjoitti:

        Mikä tieto vampyyreistä on "varmaa"? Kulttuureista riippuen on historiallista tietoa siitä, millaisia vampyyrien on uskottu olevan. Se on ainoa _varma_ asia vampyyreistä.

        Kuka oikeasti uskoo, että Twilightit ja Vampire Diariesit yms. on kirjoitettu vain tarjoamaan faktatietoa ihmisille vampyyreistä? Ne on kirjoitettu sellaisiksi, koska sen tyyliset vampyyrit kiinnostavat ja kiehtovat ihmisiä. Se ei kuitenkaan tee niistä todenmukaisia vampyyrejä ja jos oikeasti täytyy lähteä pureutumaan vampyyrien todelliseen olemassaoloon, niin se on lähdettävä tekemään juuri siitä oikeasta todistusaineistosta - joka löytyy historian kirjoista.

        Kuten sanoin jo aiemmin, jos haluaisi olla Vampire Diaries yms. tyylinen vampyyri niin puhuttakoon siitä erikseen. Mutta jos aletaan keskustelemaan vampyyrien olemassaolosta, niin mikään kaunokirjallinen teos ei riitä todistusaineistoksi. Ei edes Dracula.

        Ja loppuvatko argumentit kun käyt kimppuuni ikääni arvaillen? :)

        Ikääsi arvaillen? Kerroin vain että sinä ja ystäväsi 14-v olette yksi ja sama :). Kuka on sanonut että haluaa olla twilight-keiju? joo ehkä on varmaa että jotkut ovat uskoneet niin :). Mutta tosissasiko luulet että ainakin 500 vuotiaat vampyyrit eivät ole oppineita? kyllä tyhminkin vampyyri tajuaa että ihmiset alkavat jahdata vampyyreja ja seivästävät heidät jos he riehuvat. Ja joo tiiän ettei Dracula oo totta, mut se ei edelleenkään tarkota että jos asun keski- tai itä-euroopas ja oon punakka ja lihava oon vampyyri?

        ja edelleen:
        nois mainitaan pelkästään sellaset jotka on erikseen noilla :)


      • Vampyyrifani itsekin
        dumbs kirjoitti:

        Ikääsi arvaillen? Kerroin vain että sinä ja ystäväsi 14-v olette yksi ja sama :). Kuka on sanonut että haluaa olla twilight-keiju? joo ehkä on varmaa että jotkut ovat uskoneet niin :). Mutta tosissasiko luulet että ainakin 500 vuotiaat vampyyrit eivät ole oppineita? kyllä tyhminkin vampyyri tajuaa että ihmiset alkavat jahdata vampyyreja ja seivästävät heidät jos he riehuvat. Ja joo tiiän ettei Dracula oo totta, mut se ei edelleenkään tarkota että jos asun keski- tai itä-euroopas ja oon punakka ja lihava oon vampyyri?

        ja edelleen:
        nois mainitaan pelkästään sellaset jotka on erikseen noilla :)

        Jos Dracula ei ole totta niin mikä on? Mmillä perusteella yksi käsitys vampyyreistä on oikeellisempi kuin toinen? Mikä tekee esimerkiksi Verilinnun vampirismi käsityksestä väheksyttävämmän kuin toisesta - kun eihän niistä ole mitään "fakta" kirjallisuutta.

        Jos halutaan keskustella vampyyreistä pitää määritellä mitä ne ovat. Moni on sitä mieltä, että vampyyrit juovat verta - mistähän tämä käsitys on lähtenyt liikkeelle? Kirjoista ja elokuvista? Mutta hetkinen... Eiväthän ne ole totta...

        Maailmassa tilastoidaan satoja kummitus, ufo yms. havaintoja vuosittain, mutta vampyyrihavainnoista en ole löytänyt minkäänlaisia tilastoja. Vaikea lähteä spekuloimaan 500 vuotiailla vampyyreillä kun tilastoja edes kuolemista, jotka vastaisivat vampyyrin uhria ei juuri ole. Miksi siis joku uskoo vampyyreihin? Samasta syystä kuin moni uskoo Raamattuunkin, vaikka Jumalasta ei ole mitään konkreettista ja käytännön todistetta (ellei nyt uskota luomiskertomukseen ja siihen että me kaikki olemme Jumalan luomia - mutta sekin on vain uskon asia).

        Ja ei, en minä kirjoittele täällä kahdella eri nickillä - helpompi seurata keskustelua on pysyy yhden ja saman nimimerkin takana :)


      • hehheee

        no pitääkö Wikipedian tieto aina paikkansa...??
        Tuskinpa!!


      • Lucifer666
        Vampyyrifani itsekin kirjoitti:

        Jos Dracula ei ole totta niin mikä on? Mmillä perusteella yksi käsitys vampyyreistä on oikeellisempi kuin toinen? Mikä tekee esimerkiksi Verilinnun vampirismi käsityksestä väheksyttävämmän kuin toisesta - kun eihän niistä ole mitään "fakta" kirjallisuutta.

        Jos halutaan keskustella vampyyreistä pitää määritellä mitä ne ovat. Moni on sitä mieltä, että vampyyrit juovat verta - mistähän tämä käsitys on lähtenyt liikkeelle? Kirjoista ja elokuvista? Mutta hetkinen... Eiväthän ne ole totta...

        Maailmassa tilastoidaan satoja kummitus, ufo yms. havaintoja vuosittain, mutta vampyyrihavainnoista en ole löytänyt minkäänlaisia tilastoja. Vaikea lähteä spekuloimaan 500 vuotiailla vampyyreillä kun tilastoja edes kuolemista, jotka vastaisivat vampyyrin uhria ei juuri ole. Miksi siis joku uskoo vampyyreihin? Samasta syystä kuin moni uskoo Raamattuunkin, vaikka Jumalasta ei ole mitään konkreettista ja käytännön todistetta (ellei nyt uskota luomiskertomukseen ja siihen että me kaikki olemme Jumalan luomia - mutta sekin on vain uskon asia).

        Ja ei, en minä kirjoittele täällä kahdella eri nickillä - helpompi seurata keskustelua on pysyy yhden ja saman nimimerkin takana :)

        vampyyri käsite on lähtöisin ajoilta jolloin oli huono lääketiede ja esim. koomaan yms. vaipuneet ihmiset on haudattu arkussa ja herännyt jälkeenpäin ja ihmisen vaistojen ansiosta on alkanut syömään itseään ja sitten sillä on tullut suu veriseksi ja se on kuollut sitten hapen puutteeseen ja kun arkku on joskus avatta jostakin syystä niin vainajalla oli suu veressä ja siitä on vedetty johtopäätöksiä vampyyreistä


        tämä on varmaa tietoa!


      • dumbs
        Vampyyrifani itsekin kirjoitti:

        Jos Dracula ei ole totta niin mikä on? Mmillä perusteella yksi käsitys vampyyreistä on oikeellisempi kuin toinen? Mikä tekee esimerkiksi Verilinnun vampirismi käsityksestä väheksyttävämmän kuin toisesta - kun eihän niistä ole mitään "fakta" kirjallisuutta.

        Jos halutaan keskustella vampyyreistä pitää määritellä mitä ne ovat. Moni on sitä mieltä, että vampyyrit juovat verta - mistähän tämä käsitys on lähtenyt liikkeelle? Kirjoista ja elokuvista? Mutta hetkinen... Eiväthän ne ole totta...

        Maailmassa tilastoidaan satoja kummitus, ufo yms. havaintoja vuosittain, mutta vampyyrihavainnoista en ole löytänyt minkäänlaisia tilastoja. Vaikea lähteä spekuloimaan 500 vuotiailla vampyyreillä kun tilastoja edes kuolemista, jotka vastaisivat vampyyrin uhria ei juuri ole. Miksi siis joku uskoo vampyyreihin? Samasta syystä kuin moni uskoo Raamattuunkin, vaikka Jumalasta ei ole mitään konkreettista ja käytännön todistetta (ellei nyt uskota luomiskertomukseen ja siihen että me kaikki olemme Jumalan luomia - mutta sekin on vain uskon asia).

        Ja ei, en minä kirjoittele täällä kahdella eri nickillä - helpompi seurata keskustelua on pysyy yhden ja saman nimimerkin takana :)

        johonkinhan ne sadutkin perustuvat:). Kenties vesikauhuun, mutta mistä supervoimat? Täytyy jossain olla "fakta" kirjallisuutta tai sitten niitä ei ole. Tämä on sitten minun käsitykseni, voin toki olla väärässä.

        Jos jotkut ihmiset tuntevat niitä? Tai ovat muuten vain kohdanneet kyseisen olennon ja kertonut siitä vaikka jälkeläisilleen. Tarinathan voivat levitä nopeasti.

        Jospa vampyyrit ovat vaihtaneet tyyliään. Mitä jos he vain juovat kuolleista? Ruumishuone voi olla vampyyrin paratiisi? Tai jos he vain tekevät sen viisaammin kuin osaamme aavistaakaan? Voi myös olla että niitä oli ennen. Itse en kuitenkaan väitä että niitä olisi vaan että niitä voisi olla.

        Ja ei, minä en edelleenkään usko mitään mitä sanot.


      • dumbs
        Lucifer666 kirjoitti:

        vampyyri käsite on lähtöisin ajoilta jolloin oli huono lääketiede ja esim. koomaan yms. vaipuneet ihmiset on haudattu arkussa ja herännyt jälkeenpäin ja ihmisen vaistojen ansiosta on alkanut syömään itseään ja sitten sillä on tullut suu veriseksi ja se on kuollut sitten hapen puutteeseen ja kun arkku on joskus avatta jostakin syystä niin vainajalla oli suu veressä ja siitä on vedetty johtopäätöksiä vampyyreistä


        tämä on varmaa tietoa!

        jepjep mut mistäs supervoimat? Joo, ihmiset liiottelee, mut voihan silti olla:)


      • Vampyyrifani itsekin
        dumbs kirjoitti:

        johonkinhan ne sadutkin perustuvat:). Kenties vesikauhuun, mutta mistä supervoimat? Täytyy jossain olla "fakta" kirjallisuutta tai sitten niitä ei ole. Tämä on sitten minun käsitykseni, voin toki olla väärässä.

        Jos jotkut ihmiset tuntevat niitä? Tai ovat muuten vain kohdanneet kyseisen olennon ja kertonut siitä vaikka jälkeläisilleen. Tarinathan voivat levitä nopeasti.

        Jospa vampyyrit ovat vaihtaneet tyyliään. Mitä jos he vain juovat kuolleista? Ruumishuone voi olla vampyyrin paratiisi? Tai jos he vain tekevät sen viisaammin kuin osaamme aavistaakaan? Voi myös olla että niitä oli ennen. Itse en kuitenkaan väitä että niitä olisi vaan että niitä voisi olla.

        Ja ei, minä en edelleenkään usko mitään mitä sanot.

        "jepjep mut mistäs supervoimat? Joo, ihmiset liiottelee, mut voihan silti olla:) "

        Mitkä supervoimat? Ne joita kuvataan Draculassa, Twilighteissa ja Vampire Diarieseissa? ;P

        Jos vampyyrit todella olisivat nykykirjallisuuden kaltaisia äärimmäisen älykkäitä otuksia, niin silloin he varmaan voisivatkin kätkeytyä ihmisten silmiltä. Kuitenkin ne myytit, joiden pohjalta nykykäsitykset vampyyreistä ovat saaneet alkunsa, kertovat suhteellisen primitiivisistä ja lähinnä vain verenhimon omaavista pimeyden olennoista, jotka ovat hyvin kaukana itse ihmisestä.

        Ja kyllä, johonkin ne sadutkin perustuvat - yleensä ihmisen mielikuvitukseen, joka vain ottaa vaikutteita ympäristöstä. Edellä mainittu esimerkki siitä kuinka hautoja avatessa ruumiiden suupielet ovat olleet veressä on eittämättä saanut mielikuvituksen laukkaamaan.


      • dumbs
        Vampyyrifani itsekin kirjoitti:

        "jepjep mut mistäs supervoimat? Joo, ihmiset liiottelee, mut voihan silti olla:) "

        Mitkä supervoimat? Ne joita kuvataan Draculassa, Twilighteissa ja Vampire Diarieseissa? ;P

        Jos vampyyrit todella olisivat nykykirjallisuuden kaltaisia äärimmäisen älykkäitä otuksia, niin silloin he varmaan voisivatkin kätkeytyä ihmisten silmiltä. Kuitenkin ne myytit, joiden pohjalta nykykäsitykset vampyyreistä ovat saaneet alkunsa, kertovat suhteellisen primitiivisistä ja lähinnä vain verenhimon omaavista pimeyden olennoista, jotka ovat hyvin kaukana itse ihmisestä.

        Ja kyllä, johonkin ne sadutkin perustuvat - yleensä ihmisen mielikuvitukseen, joka vain ottaa vaikutteita ympäristöstä. Edellä mainittu esimerkki siitä kuinka hautoja avatessa ruumiiden suupielet ovat olleet veressä on eittämättä saanut mielikuvituksen laukkaamaan.

        Supervoimat eivät ole pelkästään noissa. Lähes kaikissa vampyyri_aiheisissa jutuissa.

        Nykykirjoituksesta suurin osa onkin huuhaata. Ja entisaikojen ihmiset taas uskoivat kaikenlaiseen. Nykyään ei sitten uskota mihinkään juuri sinunkaltaistesi takia ja se ei tee hyvää mielikuvitukselle. Sinuna en paljon puhuisi siitä minkälaisia ne ovat koska ethän voi tietää. Minäkään en tiedä siksi puhun vain sellaisista asioista mitä voisi olla.

        Niin, yleensä perustuukin mielikuvitukseen.


      • Vampyyrifani itsekin
        dumbs kirjoitti:

        Supervoimat eivät ole pelkästään noissa. Lähes kaikissa vampyyri_aiheisissa jutuissa.

        Nykykirjoituksesta suurin osa onkin huuhaata. Ja entisaikojen ihmiset taas uskoivat kaikenlaiseen. Nykyään ei sitten uskota mihinkään juuri sinunkaltaistesi takia ja se ei tee hyvää mielikuvitukselle. Sinuna en paljon puhuisi siitä minkälaisia ne ovat koska ethän voi tietää. Minäkään en tiedä siksi puhun vain sellaisista asioista mitä voisi olla.

        Niin, yleensä perustuukin mielikuvitukseen.

        "Supervoimat eivät ole pelkästään noissa. Lähes kaikissa vampyyri_aiheisissa jutuissa."

        Jopa muinaisaikojen _alkuperäis_myyteissä?

        Ja jos keskustelussa joku väittää/luulee olevansa vampyyri niin tulee esittää seuraava kysymys; onko vampyyreitä edes olemassa? Jos tuo kysymys esitetään tulee esittää myös seuraava kysymys; millaisia ne ovat?

        Jos joku päättääkin vastata ensimmäiseen kysymykseen "Kyllä" on esitettävä todisteita väitteensä tueksi. Jos minä väitän maapallon olevankin litteä on minun voitava todistaa väitteeni. Mitään konkreettista ei kukaan kuitenkaan ole täällä sanonut. Vampyyrien fiktiivisyydestä kertovia todisteita kuitenkin on kerrottu jo lukuisia.

        Jos taas mennään toiseen kysymykseen niin vampyyrien ulkomuotoa, tapoja ja biologiaa pohdittaessa meillä on kaksi vaihtoehtoa josta hakea vastauksia; kaunokirjalliset teokset ja muinaismyytit. Jälkimmäiset perustuvat muinoin ihmisten itse kokemiin asioihin ja tapahtumiin - kuinka on kuultu haudoista ääniä yms. Ensin mainitut taas on kirjoitettu _viihteeksi_. Ei historialliseksi faktaksi vaan viihteeksi. Kumman todenperäisyyteen on siis enemmän luottaminen jos pitää arvioida vampyyrien tapoja ja biologiaa?

        Ja olen vallan tyytyväinen siihen, että "minun kaltaisteni" takia nykyisin mihinkään tälläiseen ei uskota, koska muuten eläisimme edelleen pimeää keskiaikaa - katolinen kirkko olisi tukahduttanut kaikenlaisen tieteellisen ajattelun ja estänyt ihmisten maailmankuvan muuttumisen.

        Vampyyrien olemassaolon mahdollisuuteen saa uskoa, mutta siinä vaiheessa kun aletaan väittämään itse olevansa sellainen tai tuntevansa sellaisia aletaan olemaan heikoilla vesillä - se menee helposti tuohon veren maiskutteluun, päivän valolta piiloutumiseen yms. joka ei todellakaan ole ihmisluonnon mukaista. Ja sellaista tapahtuu vain koska nykyään _viihteeksi_ tarkoitetut vampyyrikirjat levittävät ihannoitavaa kuvaa noista otuksista ja moni sitten haluaisi itsekin olla sellainen.


      • dumbs
        Vampyyrifani itsekin kirjoitti:

        "Supervoimat eivät ole pelkästään noissa. Lähes kaikissa vampyyri_aiheisissa jutuissa."

        Jopa muinaisaikojen _alkuperäis_myyteissä?

        Ja jos keskustelussa joku väittää/luulee olevansa vampyyri niin tulee esittää seuraava kysymys; onko vampyyreitä edes olemassa? Jos tuo kysymys esitetään tulee esittää myös seuraava kysymys; millaisia ne ovat?

        Jos joku päättääkin vastata ensimmäiseen kysymykseen "Kyllä" on esitettävä todisteita väitteensä tueksi. Jos minä väitän maapallon olevankin litteä on minun voitava todistaa väitteeni. Mitään konkreettista ei kukaan kuitenkaan ole täällä sanonut. Vampyyrien fiktiivisyydestä kertovia todisteita kuitenkin on kerrottu jo lukuisia.

        Jos taas mennään toiseen kysymykseen niin vampyyrien ulkomuotoa, tapoja ja biologiaa pohdittaessa meillä on kaksi vaihtoehtoa josta hakea vastauksia; kaunokirjalliset teokset ja muinaismyytit. Jälkimmäiset perustuvat muinoin ihmisten itse kokemiin asioihin ja tapahtumiin - kuinka on kuultu haudoista ääniä yms. Ensin mainitut taas on kirjoitettu _viihteeksi_. Ei historialliseksi faktaksi vaan viihteeksi. Kumman todenperäisyyteen on siis enemmän luottaminen jos pitää arvioida vampyyrien tapoja ja biologiaa?

        Ja olen vallan tyytyväinen siihen, että "minun kaltaisteni" takia nykyisin mihinkään tälläiseen ei uskota, koska muuten eläisimme edelleen pimeää keskiaikaa - katolinen kirkko olisi tukahduttanut kaikenlaisen tieteellisen ajattelun ja estänyt ihmisten maailmankuvan muuttumisen.

        Vampyyrien olemassaolon mahdollisuuteen saa uskoa, mutta siinä vaiheessa kun aletaan väittämään itse olevansa sellainen tai tuntevansa sellaisia aletaan olemaan heikoilla vesillä - se menee helposti tuohon veren maiskutteluun, päivän valolta piiloutumiseen yms. joka ei todellakaan ole ihmisluonnon mukaista. Ja sellaista tapahtuu vain koska nykyään _viihteeksi_ tarkoitetut vampyyrikirjat levittävät ihannoitavaa kuvaa noista otuksista ja moni sitten haluaisi itsekin olla sellainen.

        ihanko oot muinaisaikojen vampyyrimyyttejä tutkinu? huhhuh, ja joo mäki oon ilonen ettei olla kirkon tai muiden armoilla mut sitä tarkotin et mielikuvitus - poissa sun kaltastes takia. Mä en siis missään vaiheessa sanonut että uskoisin vampyyreihin, enkä uskokaan. Ja siis edelleen sun muinaismyyttien perusteella on vampyyri jos on Keski- tai Itä Euroopan vampyyri jos olis punakka ja usein lihava


      • Vampyriifani itsekin
        dumbs kirjoitti:

        ihanko oot muinaisaikojen vampyyrimyyttejä tutkinu? huhhuh, ja joo mäki oon ilonen ettei olla kirkon tai muiden armoilla mut sitä tarkotin et mielikuvitus - poissa sun kaltastes takia. Mä en siis missään vaiheessa sanonut että uskoisin vampyyreihin, enkä uskokaan. Ja siis edelleen sun muinaismyyttien perusteella on vampyyri jos on Keski- tai Itä Euroopan vampyyri jos olis punakka ja usein lihava

        Tuollaista väitettä vamppyyrien punaisuudesta tai lihavuudesta en ole tehnyt - vaikka joku miut kuinka leimaisi myös tuoksi 14v sankariksi niin olemme kuitenkin kaksi aivan eri henkilöä. Ainoa, mitä haen takaa ja jonka olen sanonut on se, että vampyyrit, jos sellaisia olisikin olemassa, eivät olisi ainakaan mitään Twilight Vampires Diaries tyyppinen charmikas verenimijä. Historiasta ja faktat löytyvät, ei kaunokirjallisuudesta ja jostain syystä sinunkin on niin kovin vaikea tajuta sitä.

        "Jos joku päättääkin vastata ensimmäiseen kysymykseen "Kyllä" on esitettävä todisteita väitteensä tueksi. Jos minä väitän maapallon olevankin litteä on minun voitava todistaa väitteeni. Mitään konkreettista ei kukaan kuitenkaan ole täällä sanonut. Vampyyrien fiktiivisyydestä kertovia todisteita kuitenkin on kerrottu jo lukuisia."

        Olenko minä mielikuvitukseton kun en usko ihmissusiin? Tai maahisiin? Tahi keijuihin, joulupukkiin, ufoihin... On se maailma helevetin paska paikka kun me mielikuvituksettomat riistämme tälläiset uskot ihmisiltä, jotka vain sokeasti haluaisivat uskoa viihdemateriaaliksi otettuihin myytteihin. (ja siltä varalta, että jonneudeltasi et tajua niin puhuin sarkastisesti koko viimeisen lauseen)


      • dumbs
        Vampyriifani itsekin kirjoitti:

        Tuollaista väitettä vamppyyrien punaisuudesta tai lihavuudesta en ole tehnyt - vaikka joku miut kuinka leimaisi myös tuoksi 14v sankariksi niin olemme kuitenkin kaksi aivan eri henkilöä. Ainoa, mitä haen takaa ja jonka olen sanonut on se, että vampyyrit, jos sellaisia olisikin olemassa, eivät olisi ainakaan mitään Twilight Vampires Diaries tyyppinen charmikas verenimijä. Historiasta ja faktat löytyvät, ei kaunokirjallisuudesta ja jostain syystä sinunkin on niin kovin vaikea tajuta sitä.

        "Jos joku päättääkin vastata ensimmäiseen kysymykseen "Kyllä" on esitettävä todisteita väitteensä tueksi. Jos minä väitän maapallon olevankin litteä on minun voitava todistaa väitteeni. Mitään konkreettista ei kukaan kuitenkaan ole täällä sanonut. Vampyyrien fiktiivisyydestä kertovia todisteita kuitenkin on kerrottu jo lukuisia."

        Olenko minä mielikuvitukseton kun en usko ihmissusiin? Tai maahisiin? Tahi keijuihin, joulupukkiin, ufoihin... On se maailma helevetin paska paikka kun me mielikuvituksettomat riistämme tälläiset uskot ihmisiltä, jotka vain sokeasti haluaisivat uskoa viihdemateriaaliksi otettuihin myytteihin. (ja siltä varalta, että jonneudeltasi et tajua niin puhuin sarkastisesti koko viimeisen lauseen)

        Joo, oon samaa mieltä twilight vampire diaries kohasta. Edelleen olen sitä mieltä että sinä, 14-v, Nadia Pandora ja belamis olette sama henkilö. Joo, et oo mielikuvitukseton pelkästään noiden perusteella, eihän lähes kukaan nykyään usko tuollaiseen.


      • Vampyyrifani itsekin
        dumbs kirjoitti:

        Joo, oon samaa mieltä twilight vampire diaries kohasta. Edelleen olen sitä mieltä että sinä, 14-v, Nadia Pandora ja belamis olette sama henkilö. Joo, et oo mielikuvitukseton pelkästään noiden perusteella, eihän lähes kukaan nykyään usko tuollaiseen.

        Vahvistuksen epäilyillesi voit pyytää vaikka ylläpitäjiltä - ei ole iso asia tsekata onko 14-v ja Nadia Pandoran IP-osoitteet sama kuin omani.


      • dumbs
        Vampyyrifani itsekin kirjoitti:

        Vahvistuksen epäilyillesi voit pyytää vaikka ylläpitäjiltä - ei ole iso asia tsekata onko 14-v ja Nadia Pandoran IP-osoitteet sama kuin omani.

        joo, mut ip-osotteen voi vaihtaa ja saatat käyttää eri koneita.


      • Vampyyrifani itsekin
        dumbs kirjoitti:

        joo, mut ip-osotteen voi vaihtaa ja saatat käyttää eri koneita.

        En tiedä kumpi lie vainoharhaisempaa; vaihdella IP-osoitetta vain jotta saisi leikkiä useampaa eri ihmistä vai uskoa noin sokeasti toisen tekevän sellaista.


    • Draxly

      Moi vampirelove.
      Mulla ois tällänen käsitys vampyyreistä;
      Vampyyrejä on erilaisia heimoja, joilla on tietysti myös eri tapoja. Esim Darren Shan on hyvä kirjailija jonka kirjoissa kerrotaan vampyyreistä jotka juovat verta vain elääkseen ja juovat sitä mahdollisimman vähän. Vampaneesit ovat verenhimoisia petoja jotka himoavat verta. On myös vampyyrejä jotka elävät soijatuotteilla. On paljon muitakin vampyyri heimoja mutta nämä nyt ainakin tiedän. Suosittelen lukemaan vampyyrien muuttumisrituaaleista ja sellaisesta.
      PS. Jos et ole varma siitä että olet muuttumassa vampyyriksi, älä juo verta ainakaan paljoa. Jos et olekkaan vampyyri ja juot liikaa verta, mahalaukkusi repeää. Tiedän näitä juttuja koska olen jo jonkin aikaa tutkinut vampyyrejä ja oma muodonmuutokseni taitaa olla juuri alkamassa. Jos haluat jutella lisää niin laita tänne sähköpostis ni viestitän sulle. =)

      • hehheee

        no toi on ainaki mun mielest ihan puppua.
        Todellako uskot johonki Darren Shaniin??


    • verilintu

      Joo otsikko ei ihan täsmää.
      Hei! Oon -98 syntynyt 14v tyttönen. Rakastan (olen aina rakastanut) vampyyreitä. Tahtoisin itsekkin olla yksi heistä. Onko kukaan teistä nähnyt Vampyyreitä tai jopa onko kukaan teisä sellainen? Uskon niihin vaikka se hullulta & tyhmältä kuulostaakin!
      En välitä vaikka minua pilkataan oudon ulkonäköni ja oudon makuni takia.

      Haluan vampyyriksi ja oisin valmis kärsimään sen eteen!

      Tässä tietoa minusta.
      Ulkonäköni: TODELLA KALPEA iho, Tummanruskeat värjäämättömät
      hiukset ja Melkein turkoosit silmät!

      Makuni: Pidän verestä, En TODELLAKAAN halua ruskettua vähääkään, En rusketu kuitenkaan paljoa, Inhoan aurinkoa, pidän syksystä ja sateesta.


      PS. KAIKKI toi oli totta joten älä väitä et et usko! ÄLÄ KOPIOI TOTA TEKSTIÄ TAI MUUTEN..



      Helppiä?



      Voi ei mä kopion sen mitä mulle nyt tapahtuu aupaa !!! haista kuule iso paska

      • I.D.I.O.O.T.I.T.....

        Mä en tajuu miks ihmisillä on sellanen käsitys et jos lempiväri on musta/punainen nii sit on vampyyri. Tai et tykkää syksystä ja sateesta.
        Mun lempiväri on punainen eikä se tee minusta vampyyria. Maailmassa ois aika h.e.l.v.e.t.i.n. paljon vampyyreita jos jokainen jonka lempiväri on esim, musta ois vampyyri....


      • dumbs
        I.D.I.O.O.T.I.T..... kirjoitti:

        Mä en tajuu miks ihmisillä on sellanen käsitys et jos lempiväri on musta/punainen nii sit on vampyyri. Tai et tykkää syksystä ja sateesta.
        Mun lempiväri on punainen eikä se tee minusta vampyyria. Maailmassa ois aika h.e.l.v.e.t.i.n. paljon vampyyreita jos jokainen jonka lempiväri on esim, musta ois vampyyri....

        lempivärini on musta muttei se tee musta vampyyria? kuka noin on edes väittänyt?


      • hehheee
        dumbs kirjoitti:

        lempivärini on musta muttei se tee musta vampyyria? kuka noin on edes väittänyt?

        aika moniki jotka täällä väittävät olevansa vampyyreja... ;)

        ``moi oonko vampyyri... lempivärini on punainen.help!!..``
        ``pidän syksystä ja sateesta``


      • jjippe
        hehheee kirjoitti:

        aika moniki jotka täällä väittävät olevansa vampyyreja... ;)

        ``moi oonko vampyyri... lempivärini on punainen.help!!..``
        ``pidän syksystä ja sateesta``

        lue tämän keskustelun aloittajan viesti...


      • dumbs
        hehheee kirjoitti:

        aika moniki jotka täällä väittävät olevansa vampyyreja... ;)

        ``moi oonko vampyyri... lempivärini on punainen.help!!..``
        ``pidän syksystä ja sateesta``

        joo tiiän tän mut niis on muitaki ku pelkästään noi


      • hehheee
        dumbs kirjoitti:

        joo tiiän tän mut niis on muitaki ku pelkästään noi

        joo joo. tarkoitin ihan silleen yleisesti...!! :/


      • dumbs
        hehheee kirjoitti:

        joo joo. tarkoitin ihan silleen yleisesti...!! :/

        joo ite tarkotin vaan sitä ettei kukaan tuskin pelkästään noiden perusteiden varjolla luule itseään vampyyriksi


      • hehheee
        dumbs kirjoitti:

        joo ite tarkotin vaan sitä ettei kukaan tuskin pelkästään noiden perusteiden varjolla luule itseään vampyyriksi

        ok mut siltä välillä tuntuu...


      • Vampyyrifani itsekin
        hehheee kirjoitti:

        ok mut siltä välillä tuntuu...

        Miksi sitten mainita lempiväri, lempivuoden aika yms. jos ei niiden usko jotenkin liittyvän vampyyriyteensä? Epäolennaisuuksiahan ne ovat, mutta ei niitä kukaan näistä idiooteista suotta teksteihinsä tunge.


      • hehheee
        Vampyyrifani itsekin kirjoitti:

        Miksi sitten mainita lempiväri, lempivuoden aika yms. jos ei niiden usko jotenkin liittyvän vampyyriyteensä? Epäolennaisuuksiahan ne ovat, mutta ei niitä kukaan näistä idiooteista suotta teksteihinsä tunge.

        niinpä just tota tarkotin!!


      • dumbs
        Vampyyrifani itsekin kirjoitti:

        Miksi sitten mainita lempiväri, lempivuoden aika yms. jos ei niiden usko jotenkin liittyvän vampyyriyteensä? Epäolennaisuuksiahan ne ovat, mutta ei niitä kukaan näistä idiooteista suotta teksteihinsä tunge.

        kylkyl ymmärrän ton mut ajattelin vaan sillee et ihsm


    • jjippe

      no minä en ainakaan mihinkään Darren Shaniin usko!!

    • Verilintu (aito)

      Kaikki Verilintuna esiintyneet tällä palstalla ovat olleet matkijoita. Ei näin. minua hävettää nähdä ihmiset matkimassa minua sen takia että saisivat muut nauramaan minulle. Topikin aloittajalle: Kuten olen aiemmin sanonut, vampyyrit eivät varasta verta vaan elinvoimaa. En ole tullut tänne ylpeilemään tai heittämään läppää ja luulin että ihmiset olisivat järkevämpiä. Kaikki ynisevät jotakin siitä kuinka eivät usko, mutta eihän se minua haittaa, se on ollut ihmisten reaktio jo vuosisatoja. en tarkoita eläneeni monta sataa vuotta vaan tarkoitan sitä, kuinka ihmiset ovat nykyäänkin täydellisiä idiootteja kun eivät ymmärrä omaa etuaan. Saahan sitä unelmoida ja leikkiä ja roolipelata yms. vampyyriä, mutta älkää tulko minulle siitä valittamaan, että oikaisen käsityksiänne. anteeksi vain jos pilasin elämänne totuudella.

      • AKAnerdist

        säkin oot hui ari :PP:p- verilintu eiikin tekis kirjotusvirhteit ja sä pisti pisteen jälkee pienen kirjaimen LoL!!


      • hehheee
        AKAnerdist kirjoitti:

        säkin oot hui ari :PP:p- verilintu eiikin tekis kirjotusvirhteit ja sä pisti pisteen jälkee pienen kirjaimen LoL!!

        huijjari verilintu!! :P


      • Verilintu Original
        hehheee kirjoitti:

        huijjari verilintu!! :P

        minä olen aito ja alkuperäinen Verilintu ;D


      • hehheee
        Verilintu Original kirjoitti:

        minä olen aito ja alkuperäinen Verilintu ;D

        Tykkää tästä viestistä jos olet jo kyllästynyt verilinnun höpinään.....


    • Yksi vampyyreista

      Tässä loitsu vampyyriks, ja vampyyrit ei sit oo semmosii petoja mitä oikeesti sanotaan ''saduissa'' :D ite oon vampyyri ja mulla toimi siis tässä loitsu:

      ''Blood red, pale skin, moonlight draw me in, quench my thirst, coarsing veins, let me body feel no pain.''



      saat ite ton suomentaa joshaluut :D lausu yöllä 22:00-00:00 aikana ja lausu tuo 10 kertaa peräkkäin. Tunnet sen jälkeen huimausta, ja kun se menee ohi oot energinen.

      • hehheee

        Just. Ehkä vampyyriks ei kuiteskaan muututa millään loitsulla...(??)

        Uskoo ken tahtoo!! :/


    • belamis

      Heipä hei sinne jonnekin.

      Vastaus kysymykseesi on yksinkertainen: ei sinä et ole vampyyri, eikä sinusta koskaan sellaista tule. Mutta se on vain hyvä asia. Ikuisuus yksin on kamala tuomio. Katsella kun kaikki rakkaat yksi toisensa jälkeen kuolee kun itse vaan porhaltaa öisin. Aika kamalaa, eikö vain?

      Media on tehnyt vampyyreista suosittuja. Ne elävät nyt mediaseksikästä buumiaan. On kimaltavia vampyyreitä teineille, lapsivampyyreitä lapsille, on TrueBloodia, Vampyyrisirkusta ja Vampyyripäiväkirjoja. Jokaiselle jotain. Hyvä niin. Jossain vaiheessa niiden paikan valokeilasta vie jokin muu trendi. Kenties noidat, tai ihmissudet. Molemmista on Jenkeissä tullut tänä vuonna markkinoille loistavia kirjoja. Kannattaa tutustua :) Siinä vaiheessa sinäkin olet jo löytänyt uusia trendejä joita seurata. Usko pois.

      14-vuotiaana on ihanaa olla kiinnostunut jostain asiasta. Mutta soisin, että hiukan asian taustaakin selvitettäisiin! Esim. kuka oli Draculan esikuva, onko Suomessa ollut kansantarustossa vampyyrejä, ketkä leimataan vampyyreiksi ja ketkä kutsuvat itseään verileikeisessään vampyyreksi - ja mitä ne ns. oikeat vampyyrit nauttivat. Mutta usko pois ystäväni, kukaan ei lennä eikä ime ketään tyhjäksi, vaikka kuinka paljon luulisikin olevansa vampyyri...

      Mitä ulkonäköön tulee, niin kuulostat ihan normaalilta suomalaiseta tytöltä. Täällä aika monella on ruskeat hiukset ja tumman siniset silmät. Suomalaiset ovat vaaleita, ja koska heillä on runsaasti punapigmenttiä ihossa he myös palavat helposti eivätkä näin ollen pidä auringosta, tai ainakin suojaavat itsensä palamisen varalta. Toivottavasti! Suomalaiset ovat melankolista kansaa - elämmehän maassa, jossa suurin osa vuodesta ei paista aurinko. Se vaikuttaa kansan luonteeseen ja käyttäytymiseen. Ja perinteisesti syksystä on pidetty, koska silloin on ollut kekri, ja esim. talonpojilla loma. Ja tällöin moni pari menikin naimisiin. Hyvä heille. :) Mitä veren makuun tulee, niin moni pitää myös verimakkaroista. Myös omalla elimistöllä on tapana pyytää mielihalujen muodossa tarvitsemiaan vitamineeja. Sinulla voi olla esim. raudan puute, joka on helppo ja nopea asia tarkistaa vaikka omalla terveyssisarella koulussa. Rautatabletit korjaavat väsymyksen, saamattomuuden ja veren halun nopeasti. Mieluumin muutama tabletti kuin imeä omia sormiaan kun tulee paperista viilto. Sitä ei koskaan tiedä mitä on käsitellyt ja mitä bakteereja saa kun lussuttelee sormiaan!!

      Toivotaan parasta sinulle!

      • JEAH BEIBE

        joo varmaan lol-.- mun iho on sairaan kalpee ja se kimaltelee vähän auringos! oon nopeempi ku melkee kukaa tyttö mun luokal ja oon tosi hyvä liikas!! kerran mun kamu sano et mul oli ennen mustat silmät ja sillon oli ruskeet!! oonko vampyyri joudunko tappamaan ihmisiä jos joudun etin sut käsiini, belamis koska jauhat srukeaa kustetusta meidän korviin! teen edwardin näytteliäst vämppyyrin ja vaihan nimeni bellaks ja se vaihtaa nimensä edwardiks


      • Just walking my bat
        JEAH BEIBE kirjoitti:

        joo varmaan lol-.- mun iho on sairaan kalpee ja se kimaltelee vähän auringos! oon nopeempi ku melkee kukaa tyttö mun luokal ja oon tosi hyvä liikas!! kerran mun kamu sano et mul oli ennen mustat silmät ja sillon oli ruskeet!! oonko vampyyri joudunko tappamaan ihmisiä jos joudun etin sut käsiini, belamis koska jauhat srukeaa kustetusta meidän korviin! teen edwardin näytteliäst vämppyyrin ja vaihan nimeni bellaks ja se vaihtaa nimensä edwardiks

        Parasta lienee että muistat ottaa ne lääkkeet niin olo varmasti helpottaa. Nyt tuosta turinasta ja märkivästä räiskinnästä näppäimille EI kukaan saa selvää.
        Muistathan myös oi teiniangsti, että vihakirjoitukset voidaan tapauskohtaisesti määritellä uhkauksiksi, joista voi saada rangaistuksen. Joten rauhoitu beibe. Rauhoitu.


    • vamppi

      Olet ihan selkeä vamppyyri. Ei muuta kuin äkkiä hoitoon!

      Minäkin tykkäsin nuorempana lennellä vamppyyrinä ympäri kaupunkia kuunvalossa, mutta sitten tajusin että se ei olekaan coolia.

      • dumbs

        ja toi "mäki tykkäsin pienenä leikkii vampyyrii" on jo aika kulunut. Jotain uudempaa kiitos!


      • hehheee

        älä jaksa!!


      • dumbs

        seki viel et "vamPPyyri" ja "nuorempana". Oikeinkirjoitus ainakin hallussa


    • halusin vamppyyriks

      mäki halusin niin kovasti vampyyriks

      • hehheee

        no älkää ny hyvät ihmiset tänne sitä tulko päivittelemään...!

        Menkää hoitoon


    • ei vittu :DDD

      tää verilintu vetää vertoja mopot palstan Jannelle

      • hehheee

        pitääpä mennä tsekkamaan :D :D


      • hehheee
        hehheee kirjoitti:

        pitääpä mennä tsekkamaan :D :D

        enpä ihmettelis jos Verilintu ja Janne78 ovatkin yksi ja sama henkilö...!?


      • jjippe
        hehheee kirjoitti:

        enpä ihmettelis jos Verilintu ja Janne78 ovatkin yksi ja sama henkilö...!?

        kummatki iha saa**nan moisii häiriköitä!! :D


    • ei vittu :DDD

      ÄLÄ :D

      • hehheee

        :D


    • moi spämmään vähä

      Vampyyri on mytologiaan, kansanperinteeseen ja nyttemmin pvampyyreiksi, joilla on ES ehtymätön verenhimo.[1] Vampyyrillä on usein yliluonnollisia voimia kuten kyky muodonmuutokseen. Vampyyritarinoita on esiintynyt ympäri maailman ja kaikkina Muinaisen Babylonian demonitarustoon kuului Lilu-niminen vampyyriolento. Se luultavasti periytyi juutalaiseen mytologiaan lapsia vainoavana Lilith-olentona. Muinaisten egyptiläisten ANAALI jumalatar Sekhmet joi erään myytin mukaan vereen sekoitettua alkoholia. HomOroksen Odysseiassa Odysseuksen Manalassa kohtaamat aaveet joivat verta. Roomalaiset tunsivat Strix-linnun, joka joi verta ja söi ihmislihaa. Strix on romanialaisen Strigoi-vampyyrin edeltäjä. Varhn miekalla (joissakin tapauksissa miekan pitää olla pyhitetty), tai lyömällä puuvaarna senpyyritarinat on dokumentoitu 110000000000-luvulta. Vampyyrit eivät kestä päivänvaloa joten päivisin vampyyrit eivät voi satuttaa muita. Vampyyreiden yleisin tappokeino on lyödä puuvaarna rintaan.kissamaisin askelin. TYKKÄÄN KAKASTAVenäläisellä vampyyrilla on purppuran väriset kasvot ja se on eläessään niskuroinut kirkkoa vatsalleen, ja isketään vaarna senGAYGAY läpi maahan. Auringonvalo ei vahingoita vampyyriä. Vampyyrin voi yleensä tappaa survaisemalla puuvaarnan sen sydämen läpi tai polttamalla sydämen. Krusifiksi, villiruusu, okaat (erityisesti orapihlaja), vihkivesi ja paksut valkosipuliköynnökset ehkäisevät tarinoiden mukaan vampyyrien saapumista taloon. Joidenkin myyttien mukaan vampyyrit eivät voi mennä taloon sisälle, jos niitä ei ole ensin kutsuttu sinne. Kastamalla luulla kuolleeksi, ja hänet saatettiin haudata elävältä. Herättyään arkussa hän luonnollisesti huusi, MORO MOROja tällaisia huutoja pelättiin. Joskus hauta, jossa epäiltiin olevan vampyyri, kaivettiin auki ja huomattiin, että kalmo oli verentahrima, mikä tietenkin vahvisti uskomusta, että kyseessä oli vampyyri. Ihtarkoitetut pihdit, joilla voitiin käytännössä varmasti osoittaa ruumis kuolleeksi.
      Paul Barberin mukaan vampyyriruumiit osoittivat merkkejä alkavasta mätänemisestä. Ruumiit VVITTU MITÄ PASKAA TÄÄ ONturposivat kun kaasut kertyivät vartaloon ja lisääntynyt paine pakotti veren vuotamaan nenästä ja suusta. Tämä sai vartalon näyttämään "pullealta" ja "punertavalta" - muutoksia, jotka oliristinusko on aikanaan vahvistanut käsitystä siitä, että tietyllä tavalla synnissä kuollut ihminen voisi paholaisen vaikutuksesta joutua jatkamaan m valonarkuus ei myöskään niinkään kuulu alkuperäisiin myytteihin, vaan on homo modernia pierua. Myös vesikauhua eli raivotautia on pidetty mahdollisena vampyyrimyyttien syynä.
      Vampyyri-nimitystä käytetään yleisesti myös veri­vampyyrien heimoon (Desmodontidae) kuuluvista lepakoista, joiden on myös katsottu liittyvän vampyyrimyytteihin.
      John Polidori julkaisi Englannissa New Monthley Magazinessa vuonna 1819 The Vampyre -novellinsa. Se oli ensimmäinen moderni vampyyrikertomus, ja se kertoi tarirhaisia vampyySINÄTUUBAPASKAritarinoita ovat muun muassa Nikolai Gogolin Viy (1835) ja Guy de Maupassantin Le Horla (1886).
      Sheridan Le Fanun tunnettu vampyyrinovelli Carmilla puolestaan vaikutti vuonna 1897 ilmestyneeseen gay Bram Stokerin romaaniin Dracula, joka lienee vampyyrikirjallisuuden kuuluisin kirja. Dracula perustuu etäisesti historialliseen henkilöön Vlad Seivästäjään. Stokerin kirja loi modernin vampyyrimyytin ja teki siitä myöhemmin populaarikulttuurin osan. Stokerin luoma Dracula-hahmo vietti päivät ruumisarkussa ja nousi yöllä saalistamaan ihmisten verta. Hän kykeni muuntumaan lepakoksi, joka liiteli pimeydessä sopivaa uhria etsien.[1] Stokerin teokselle oli ominaista selvä eroottinen lataus: vampyyri valitsee mieluiten uhrikseen nuoren MITÄ VITTUAÄÄ LUEKSÄ VIELÄKI TÄTÄkauniin naisen, ja itse verenjuontitoimitus on hekumallinen kokemus niin vampyyrille kuin uhrillekin. Vampyyri onkin ajan saatossa muuttunut julmasta pedosta eräänlaiseksi kiehtovakustaa esimerkiksi kirjailija Anne Rice, joka on myös vaikuttanut vampyyrikuvaan Vampyyrikronikat-romaaneillaan. Kirjat kuvaavat perinteisiä 30CM Penis vampyyrejä moniulotteisempia hahmoja, joilla on ihmisten tunne-elämä. Vampyyrikronikoissa vampyyrien seksuaalisuus korostuu vahvasti ja niissä on myös homoeroottisia vivahteita. Charlaine Harris on kirjoittanut vampyyreista ja muista yöolennoista kertovan Sookie Stackhouse -sarjan. Mormonikristityn Stephenie Meyerin luoma suosittu Houkutus-kirjasarja käsittelee vampyyrihahmojensa avulla pidättyväisyyttä ja muita kristillisiä hyveitä. Saksalaisen Angela Sommer-Bodenburgin Pikku vampyyri on suosittu lastenkirjasarja. Nuorille suunnattua vampyyrikirjallisuutta edustavat muun ja imevät verta. He voivat myös muuttaa toisen vampyyriksi purasemalla uhria juuri kun hän on kunsä rakastuvat. Vampyyrit ovat todella vahvoja ja nopeita. Jotkut vampyyrit voivat myös nähdä näkyjä. Eli tulevaisuutta. Voltureitakin on olemassa. moro ghfhyeröql jhyqp aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah haistakeee vitttu kaikki

      • hehheee

        no onpa pitkä viesti..

        Jaksoin lukee n. 2 rivii, sit kyllästyin


    • rebes

      aivan "Herättyään arkussa hän luonnollisesti huusi, MORO MOROja tällaisia huutoja pelättiin"

    • Miten te ihmiset voitte täällä väitellä siitä millainen on "oikeanlainen" vampyyri? Ettehän te sitä tiedä. Onko se sitten karmea, epäinhimillinen rumilus vai auringonvalossa säihkyvä seksisymboli, mitä väliä ja mistä te tiedätte. En nyt väitä uskovani että kyseisiä olentoja on olemassa, vaikka pidänkin asiaa uskomattoman kiehtovana ja mielenkiintoisena.

      Joka tapauksessa, tunnen myötähäpeää keskustelun aloittajan puolesta ja toisaalta myös vähän teidän puolesta, jotka mainostatte kovaäänisesti vampyyritietouttanne.

    • eivittu.oikeesti

      ähähäh, vitun puberteetti teinitytön ihan kosteena edward cullenii, herätkää ny! ihan tosi vampyyreitä ei ole olemassa. totuus on karu

    • verilintu

      kylläsyin ihmisten enegian imemiseen, nyt juon pissaa. se on ihanan kirpeää

      • pisupoika

        :DD *reps


      • Little diva
        pisupoika kirjoitti:

        :DD *reps

        Keskustelun aloittajalle: on hyvä, että pidät omat päätökset.

        Mun kaveri epäilee, että oon vampyyri, koska mä oon aina tosi kylmä ku kosketan sitä tai se koskettaa mua. Se on aika hassua, kun ottaa huomioon, että olen kalpea ja mulla on kellertävät silmät (vihreänruskeat). Hymyilen vaan mun kaverille, kun se vinkasee, että oon varmaa oikeesti vampyyri ja tokaisen vain että niin varmaan. =)


      • joku001

        Reps. Vittu oikeest lähe vetää


    • XD XD XD XD XD XD

    • Niskaan purrut olio

      Terve!

      Vampyyreitä on olemassa ne näyttävät meiltä ihmisiltä!
      Jos haluat olla vampyyri ja olet valmis tuntemaan tuskan kun sinua puretaan niskaan!
      Itse olen kokenut sen myrkky leviää nopeasti.
      Tiedän tämän koska poikaystäväni on vampyyri sen nimi on edward.
      Myrkky imeytyy ja tulee hegitys vaikeuksi sitten silmät vaihtavat väriä.
      Iho kalpenee. Joten kaikki paska ja vittu puhujat täältä hiiteen koska vampyyrit ovat oikeita!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Te muut jotka uskotte vampyyreihin olette oikeassa!

      • joku001

        LOLOLOLOLOL. vittu mitää paskaa en painu hiiteen painu iha ita


    • killekimi91

      Voiko joku vampyyri muuttaa mut.

    • Girl.of.darkness

      Olen vampyyri ja tiedän tunteen. Olin itsekkin samanlainen. Olen 14 ja tekisin mitä tahansa ollakseni ihminen... olen kiertänyt näillä palstoilla ja etsinyt ihmisiä joitten kanssa voisin olla oma itseni... olisitko sellainen? Voisin muuttaa sinut mutta se on tuskaa.. koin sen itsekin. Ajattele loppuun asti ennen kuin olet valmis muuttumaan. Jos sinulla on kik voisit tulla sinne juttelemaan kanssani :) vaikka olenkin vampyyri olen silti somessa >:( kik nimeni on darkness_girl1100

    • Oooooooooe

      Hui varmasti olet vamppi tai jotain. Pelkästään syntymävuotesi ansiosta sun pitäisi olla 18v. Päästä pieru ja tarkista haiseeko se. Jos haisee paskalta olet vampyre melekoisella todennäköisyydelä.

    • dlkejrls

      Oon vuonna 2008 syntynyt tyttö ja luulen et oon vampyyri...on aika omituista mut haistan veren(oon varma et se on verta mitä mää haistan) sit mun silmät vaihtaa väriä ne on välillä punaset, välillä mustat ja joskus vihreet...😒
      Ja voin sanoa et en tiiä millon musta tuli vampyyri!

    • Anonyymi

      Onko täällä enää ketää vastaamassa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe