Ruusu äidille

Sepitini

13

146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuottaja

      Hei, Tervetuloa Porvooseen Tapsa esittää mm. iki ihanan Malmstenin Auringon lapset ja tunnetuimpia Merikannon romansseja kuten Anniina. Upea konsertti tulossa kannattaa tulla!

      • meitsi vaan

        Kiitos! Takuuvarmasti on luvassa ikimuistoisen ihana ja elämyksellinen konsertti. Tapani ja muut konsertin esiintyjät ovat huippuluokkaa !


    • NO THANK YOU!

      Eiköhän olisi järkevämpää muistaa äitiä/isoäitiä jne.... ennemmin kuin mennä jonnekin diipidaapan konserttiin Porvooseen? Ainakin minun äitini ja isoäitini arvostaisivat enemmän kun minä muistaisin heitä vaikkapa itseleivotulla kakulla tai kukkasin tai lahjakortilla (haudallakäynti kukkineen on sopiva tapa muistaa edesmenneitä). Jos jonnekin pitää tuolloin mennä niin esim: ravintolaan ja/tai kylpylään mutta ei missään tapauksessa minnekään tekotaiteelliseen diipadaappa konserttiin jossa joikataan niitä iänikuisia "äitini armain"-viisuja jotka tunnelmaltaan luovat enemmän surujuhlan tuntua kuin mitään muuta. "Artistista" riippumatta.NIH!

      • Lorujaje

        Minä olin äitini kanssa yhtenä äitienpäivänä tässä taannoin Tapanin konsertissa Sellosalissa Espoossa. Äitini oli ikionnellinen että olin äitienpäivälahjaksi ostanut hänelle lipun tuohon konserttiin. Tuo lahja antoi hälle mielihyvää ja unohtumattoman elämyksen paljon pitemmäksi aikaa kuin joku kukkanen tai itseleivottu kakku tms....


      • ********************

        Joku voi suosia materalistista lahjaa joku jotain muuta. Minusta tuollainen konsertti on todella ihana tapa muistaa äitiä.
        Tuo konsertti hienoine lauluineen ja laulajineen takaa varmasti antoisan ja unohtumattoman äitienpäivän.
        Itse pidän ainakin enemmän jostain elämyksen antavasta lahjasta kuin jostain turhanpäiväisestä krääsästä.
        Ja kyllähän johonkin ravintolaan voi mennä sitten vielä vaikka konsertin jälkeen tai ennen sitä.


    • NO THANK YOU!

      LORUJAJE LIINILÄ: ..."Tuo lahja antoi hälle mielihyvää ja unohtumattoman elämyksen paljon pitemmäksi aikaa kuin joku kukkanen tai itseleivottu kakku tms.... "

      => Lorujaje ei sitten varmaan osaa leipoa ja/tai tehdä ruokaa. Minä osaan ja takaan , että niitä arvostetaan. Lisäksi osaan valita viinit. Mutta makunsa kullakin (tarkoitan siis jos arvostaa liirunlaarumeita enemmän kuin sitä, että joku rakas ihminen näkee vaivaa ja uhraa itse -oikeasti- tunteja hyvän ruuan ja juoman suunnitteluun ja valmistukseen)

      ******************** eli KAKSYTTÄHTI LIINILÄ: "Joku voi suosia materalistista lahjaa joku jotain muuta (...) Itse pidän ainakin enemmän jostain elämyksen antavasta lahjasta kuin jostain turhanpäiväisestä krääsästä."

      => Mitä materialistista ja turhanpäiväistä krääsää on itseleivotussa kakussa, ruuissa, lasten piirtämissä korteissa yms? Ilman ruokaa et voi elää mutta ilman konserttia kylläkin! Kaikkea sitä joutuukin lukemaan kun vanhaksi elää!

      Lopuksi, minun iki-ihana nuorekas mummini (noin 70 vee) on henkisesti kuin Aira Samulin eikä mikään "wanhana syntynyt" niinkuin suuri osa tänne ylistyskommentteja suoltavat fanit. Jos hän haluaisi äitienpäiväkonserttiin niin se pitäisi olla jokin Chisun kaltainen esiintyjä. Ulkomaalaisista kelpaisi Tina Turner. Ei kiitos mitään melankoolisia virsejä tai perinteisiä mammojenkonsertteja a la tapsuliinikansakatrihelenaeinogröönejä meidän mammalle! :))) Hyvää äitienpäivää vaan kaikille ihanille äideille ja isoäideille.

    • Sepitini
      • Kivaa luettavaa ja hyvä kuva Tapsasta tuossa jutussa kanssa :-)

        Jos joku täältä oli tuossa konsertissa, niin olis kiva lukea enemmänkin tunnelmia sieltä.


      • jaapajaa

        Tapsan maneereista on täällä jotkut touhunneet, mutta näkyypä Hannu Jurmukin pitävän käsiään samallalilla kuin Tapsa laulaessa, kuten noista kuvista näkyy.


      • JooJooJustiinax
        Justiinax kirjoitti:

        Kivaa luettavaa ja hyvä kuva Tapsasta tuossa jutussa kanssa :-)

        Jos joku täältä oli tuossa konsertissa, niin olis kiva lukea enemmänkin tunnelmia sieltä.

        Järkyttävä kuva ja järkyttävää luettavaa. Törkyturvat ala Justiinax Liinilä ne kehuvat toista törkyturpaa. Ei kai tuosta Autchvitsistä voi mitään kommentoitavaa olla koska siellä ei kukaan ollut! Ja ne jotka olivat makaavat nyt ruumishuoneella. Hyh mitä lehmänpask*a! :((((


    • Itse pääP

      Tapsa on ihan kauheen näkönen tossa kuvassa! Klikatkaa se suuremmaksi.

      • safira~

        Minä en näe tuossa kuvassa mitään kauheeta. Ihan fiksun ja filmaattisen näköinen mies.


    • L.R

      Erityisesti Tapani Kansa ja Hannu Jurmu lumosivat. Hannu Jurmulla on harvinaisen kaunis ja tunnekylläinen ääni oopperalaulajksi. Hänen äänensä ja ei kuulosta liian kliiniseksi koulitulta, vaan siitä välittyy aivan aitoa tunnetta ja tunnemaa, joita taitavasti toi esiin äänensä pieniä nyansseja hienovaraisesti vaihtelemalla.

      Tapani Kansan vaikuttavista tulkinnoista ei tunnelatausta eikä eläytymistä puuttunut myöskään. Tapanin dynaaminen ja kaunissointinen ääni on notkea ja taipuisa jonka pauloihin lumouduin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 171
      5042
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4563
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2921
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1710
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe