tuoksupelargonia

minna

mistähän saisi Turusta kyseisen kasvin ostettua? Minun eräällä ystävällä on tälläinen ja ihastuin siihen ja nyt haluankin kotiini sellaisen.

7

1450

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heinis

Niitä on harvoin kukkakaupoissa, joten etkö voisi kysyä ystävältäsi, jos hän antaisi sinulle pistokkaaksi oksan tai kaksi omasta kasvistaan ? Juurtuu vesiastiassa melko nopeasti, jonka jälkeen siirretään multaan.

• reetta

Hei olin kevääälä Turussa ja kävin siellä kasvitieteellisessä puutarhassa, josta ostin ko taimen pari euroa maksoi. Se on moneen kertaan täytynyt latvoa, joten olen siitä monelle antanut pistokkaita.

• Ploppi

...kaveri osti juuri sellaisen kuluneella viikolla.

• Täälläkin

Tuoksupelargonia kuulemma karkoittaa myös itikoita (hyttysiä). Olen etsinyt minäkin kyseistä kasvia mut ei vielä ole sattunut kohdalle.
        Onko kellään tietoa mahtaako Pääkaupunkiseudulta löytyä?

• hjxgsujch
        Täälläkin kirjoitti:

Tuoksupelargonia kuulemma karkoittaa myös itikoita (hyttysiä). Olen etsinyt minäkin kyseistä kasvia mut ei vielä ole sattunut kohdalle.
        Onko kellään tietoa mahtaako Pääkaupunkiseudulta löytyä?

Pääkaupunkiseudulta kun kyselin, niin ei-oota tarjottiin. Eräs kukkakauppias sanoi, että viimeksi vuosi sitten nähnyt tukussa. Mutta tänään ostin Jyväskylän Viherlandiasta, kun siellä suunnalla satuin liikkumaan.

• hemu1188776
        hjxgsujch kirjoitti:

Pääkaupunkiseudulta kun kyselin, niin ei-oota tarjottiin. Eräs kukkakauppias sanoi, että viimeksi vuosi sitten nähnyt tukussa. Mutta tänään ostin Jyväskylän Viherlandiasta, kun siellä suunnalla satuin liikkumaan.

Ainakin tuusulassa pirilän kukkatalossa on tuoksupelargonia myynnissä.

• Kiinnostunut_

Onko tuosuissa eroa?
      Miten ahkera kukkimaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      293
      1185
    2. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      294
      1071
    3. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      50
      928
    4. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      106
      899
    5. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      101
      849
    6. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      78
      843
    7. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      108
      712
    8. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      64
      578
    9. Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"

Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh
      Suomalaiset julkkikset
      2
      561
    10. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      11
      518
    Aihe