Tietääkö kukaan onko korrelaatioo keskenään? Onko astmaatikoilla, jotka tupakoivat, niin pienempi kynnys sairastua keuhkosyöpään tai keuhkoahtaumatautiin kuin ihmisillä, jotka eivät sairasta astmaa? Itse poltan ja olen astmaatikko, niin varsinkin tuo keuhkosyöpä pelottaa. Lopettamassa kyllä ollaan :)
Hei!
ffhjgj
2
170
Vastaukset
- .fi
Vaimollani on astma ollut jo 10vuotta.Nyt on sekä keuhkoahtauma-ja keuhkoverenpainetauti.Tupakka kuuluu arkeen.
- elinaikaa vuosi
Taitaa olla astmaatikolla joka tupakoi (siis ei hoida itseään oikein) olla suurempi kynnys sairastua mihin tahansa keuhkojen alueen tautiin kuin astmaatikolla joka huolehtii itsestään.
Kysymyksestäsi tuli kyllä enemmän olo, että oletko todella noin tyhmä kuin kysymyksesi antaa olettaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855010- 473302
- 1003230
- 1992463
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj312318- 1332029
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️171723- 201656
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51629- 1801624