Mieleeni juolahti että kun itse polttelen aina sillointällöin pari kertaa viikossa ja myös ajan paljon autolla, en kuitenkaan paukuissa vaan aina on vuorokausi väliä.
Mitenkä liikkuvan poliisin pika huumetestit kun kannabishan voi näkyä pitkään testissä vaikka ei olisi edes käyttänyt viikkoihin.
Tuleeko tuomio huumautuneena ajamisesta vaikka veressä ei olisi kuin vanhojen hajoamistuotteiden jäämiä?
Kannabis ja autoilu
3
244
Vastaukset
- eeeetttt
Ei varmaan näy sylkitestissä ellet ole samana päivänä polttanut. Eikä ne taida noita testejä ilman syytä tehdä kun ei ne ole ihan luotettavia.
- joopakoopakooma
Se riippuu niin monesta asiasta miten se sulla näkyy,oon kuullu et puol tuntii näkyy ja toisilla taas näkyy pidempää?? toiset ei oo polttanu ja silti näkyy kannabis positiivisenä,noissa on virheitä et jos näkyy vaikka ette oo polttanu niin vaatikaa tarkkuus testiä koska noilla on tapana näyttää päin vi ttuu.
- moimoivaan
Tossa yhes poliisit sarjas sanottii et ne näkee testistä että koska sitä pilveä on poltettu. Oiskohan se sit ollu hajoamistuotteista ja niiden määrästä ku näki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841369- 52987
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370818- 146789
- 55709
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124707- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76622
- 56604