Olen onnellinen. Se ei ole mitään suurta ja mahtavaa pilviä hipovaa, vaan tyyntä ja rauhallista sydämen hyrinää.
Olen onnellinen, koska olen käynyt läpi vaikean avioeron ja selvinnyt siitä.
Olen onnellinen, koska lapseni ovat myös selvinneet monien vaikeiden vaiheiden läpi ja kasvaneet tasapainoisiksi aikuisiksi.
Olen onnellinen, koska olen löytänyt ihmisen, joka rakastaa minua sellaisena kuin olen.
Olen onnellinen, koska minulla on läheisiä ystäviä.
Olen onnellinen, koska pystyn sairauksistani huolimatta elämään täyttä elämää.
Olen onnellinen, koska olen pystynyt ponnistelemaan irti katkeruudesta joka on yrittänyt hiipiä mieleeni.
Olen onnellinen, koska minulla on usko joka kantaa yli vaikeiden aikojen.
Läheiset ihmiset ovat elämäni suurin onni. Haluan antaa heille aikaani ja tehdä asioista yhteiseksi hyväksi.
Onni on tässä ja nyt tyytyväisenä mielenä, rauhallisena raukeutena,
Onni on tässä hetkessä
*Onneli*
2
306
Vastaukset
- onnea
UPEA ONNI.-ONNITTELEN.-
- sinisiipinen58
Sinä, olet kaiken Onnesi ansainnut! Elämän oikein oivaltanut! Olet ollut armollinen itseäsi kohtaan, Antanut anteeksi ja hyväksynyt! Olet katsonut Elämää silmästä silmään. Rakkaus on kaikista suurin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432150Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1801931- 1161352
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711160- 96972
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73909Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78859Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki44845Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931792- 54701