Oli kyllä upeaa kuultavaa kun Matti Salminen lauloi Suomen ensimmäisessä pelissä Maammelaulun. Toivottavasti iskelmälaulajat eivät pilaa kisojen tunnelmaa pääsemällä myös laulamaan kyseistä laulua. Joku Koivuniemi kähisemässä tai Tapsa juojuttamassa ääntään ei kuulostaisi kovinkaan hyvältä. Toivottavasti pysytään oikeiden laulajien linjalla.
MM-kisat
7
191
Vastaukset
- Komeaa laulantaa
Salminen lauloi kyllä vaikuttavasti ja tunteella.
- lautamanne
Ei ollut häävistä mörinää. Missähän se tunne mahtoi olla.Käsi ainakin oli veronmaksajien taskussa.
- OK.
Tapani Kansan saa mieluusti laulaa Maamme- laulun jääkiekon MM-kisoissa. Se olisi komeaa kuultavaa, mutta missään nimessä Sakari Kuosmasta, Vesku Loiria,Neumannia, Antti Tuiskua tai Olli Lindholmia ei saa päästää sinne roinaamaan.
- Salminen oli upea
Tapani Kansa saattaisi munata itsensä ja koko Suomen laulamalla Maamme-laulun. Tapsa ei oikein kestä jännitystä ja ääni alkaa vavista pahasti. Tai sitten hän ei kuule ykkostä kun kansa metelöi. Siis yleisö, Tapani Kansa metelöi vaan oopperakatsomossa.
Salminen oli upea kirjoitti:
Tapani Kansa saattaisi munata itsensä ja koko Suomen laulamalla Maamme-laulun. Tapsa ei oikein kestä jännitystä ja ääni alkaa vavista pahasti. Tai sitten hän ei kuule ykkostä kun kansa metelöi. Siis yleisö, Tapani Kansa metelöi vaan oopperakatsomossa.
Haista home ! >:( Kun Tapsa laulais Maamme-laulun niin siitä vois olla ylpee, toisin kun tommosesta Matti Salmisen mörinästä.
- Hmmm.........
Salminen oli upea kirjoitti:
Tapani Kansa saattaisi munata itsensä ja koko Suomen laulamalla Maamme-laulun. Tapsa ei oikein kestä jännitystä ja ääni alkaa vavista pahasti. Tai sitten hän ei kuule ykkostä kun kansa metelöi. Siis yleisö, Tapani Kansa metelöi vaan oopperakatsomossa.
Jokainen tekee joskus virheitä, muttei niistä kaikenaikaa muistuteta, niinkuin Tapsan oopperakatsomo huutelusta ja tuosta eutoviisukarsinta- jutusta kokoajan ollaan täällä irvailemassa. Se on aivan typerää. Tapsa on läksynsä oppinut vähemmästäkin eikä varmaankaan niitä toista.
- Yepyep
Mikäs nasse oli tänään vuorossa. Veteli paremmin kuin Matti S.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131063
- 1141052
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21775- 54741
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32673ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42618Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175564Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9492