MM-kisat

Koukkaaminen

Oli kyllä upeaa kuultavaa kun Matti Salminen lauloi Suomen ensimmäisessä pelissä Maammelaulun. Toivottavasti iskelmälaulajat eivät pilaa kisojen tunnelmaa pääsemällä myös laulamaan kyseistä laulua. Joku Koivuniemi kähisemässä tai Tapsa juojuttamassa ääntään ei kuulostaisi kovinkaan hyvältä. Toivottavasti pysytään oikeiden laulajien linjalla.

7

191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Komeaa laulantaa

      Salminen lauloi kyllä vaikuttavasti ja tunteella.

      • lautamanne

        Ei ollut häävistä mörinää. Missähän se tunne mahtoi olla.Käsi ainakin oli veronmaksajien taskussa.


    • OK.

      Tapani Kansan saa mieluusti laulaa Maamme- laulun jääkiekon MM-kisoissa. Se olisi komeaa kuultavaa, mutta missään nimessä Sakari Kuosmasta, Vesku Loiria,Neumannia, Antti Tuiskua tai Olli Lindholmia ei saa päästää sinne roinaamaan.

      • Salminen oli upea

        Tapani Kansa saattaisi munata itsensä ja koko Suomen laulamalla Maamme-laulun. Tapsa ei oikein kestä jännitystä ja ääni alkaa vavista pahasti. Tai sitten hän ei kuule ykkostä kun kansa metelöi. Siis yleisö, Tapani Kansa metelöi vaan oopperakatsomossa.


      • Salminen oli upea kirjoitti:

        Tapani Kansa saattaisi munata itsensä ja koko Suomen laulamalla Maamme-laulun. Tapsa ei oikein kestä jännitystä ja ääni alkaa vavista pahasti. Tai sitten hän ei kuule ykkostä kun kansa metelöi. Siis yleisö, Tapani Kansa metelöi vaan oopperakatsomossa.

        Haista home ! >:( Kun Tapsa laulais Maamme-laulun niin siitä vois olla ylpee, toisin kun tommosesta Matti Salmisen mörinästä.


      • Hmmm.........
        Salminen oli upea kirjoitti:

        Tapani Kansa saattaisi munata itsensä ja koko Suomen laulamalla Maamme-laulun. Tapsa ei oikein kestä jännitystä ja ääni alkaa vavista pahasti. Tai sitten hän ei kuule ykkostä kun kansa metelöi. Siis yleisö, Tapani Kansa metelöi vaan oopperakatsomossa.

        Jokainen tekee joskus virheitä, muttei niistä kaikenaikaa muistuteta, niinkuin Tapsan oopperakatsomo huutelusta ja tuosta eutoviisukarsinta- jutusta kokoajan ollaan täällä irvailemassa. Se on aivan typerää. Tapsa on läksynsä oppinut vähemmästäkin eikä varmaankaan niitä toista.


    • Yepyep

      Mikäs nasse oli tänään vuorossa. Veteli paremmin kuin Matti S.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 54
      741
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      673
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      564
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe