Oli kyllä upeaa kuultavaa kun Matti Salminen lauloi Suomen ensimmäisessä pelissä Maammelaulun. Toivottavasti iskelmälaulajat eivät pilaa kisojen tunnelmaa pääsemällä myös laulamaan kyseistä laulua. Joku Koivuniemi kähisemässä tai Tapsa juojuttamassa ääntään ei kuulostaisi kovinkaan hyvältä. Toivottavasti pysytään oikeiden laulajien linjalla.
MM-kisat
7
191
Vastaukset
- Komeaa laulantaa
Salminen lauloi kyllä vaikuttavasti ja tunteella.
- lautamanne
Ei ollut häävistä mörinää. Missähän se tunne mahtoi olla.Käsi ainakin oli veronmaksajien taskussa.
- OK.
Tapani Kansan saa mieluusti laulaa Maamme- laulun jääkiekon MM-kisoissa. Se olisi komeaa kuultavaa, mutta missään nimessä Sakari Kuosmasta, Vesku Loiria,Neumannia, Antti Tuiskua tai Olli Lindholmia ei saa päästää sinne roinaamaan.
- Salminen oli upea
Tapani Kansa saattaisi munata itsensä ja koko Suomen laulamalla Maamme-laulun. Tapsa ei oikein kestä jännitystä ja ääni alkaa vavista pahasti. Tai sitten hän ei kuule ykkostä kun kansa metelöi. Siis yleisö, Tapani Kansa metelöi vaan oopperakatsomossa.
Salminen oli upea kirjoitti:
Tapani Kansa saattaisi munata itsensä ja koko Suomen laulamalla Maamme-laulun. Tapsa ei oikein kestä jännitystä ja ääni alkaa vavista pahasti. Tai sitten hän ei kuule ykkostä kun kansa metelöi. Siis yleisö, Tapani Kansa metelöi vaan oopperakatsomossa.
Haista home ! >:( Kun Tapsa laulais Maamme-laulun niin siitä vois olla ylpee, toisin kun tommosesta Matti Salmisen mörinästä.
- Hmmm.........
Salminen oli upea kirjoitti:
Tapani Kansa saattaisi munata itsensä ja koko Suomen laulamalla Maamme-laulun. Tapsa ei oikein kestä jännitystä ja ääni alkaa vavista pahasti. Tai sitten hän ei kuule ykkostä kun kansa metelöi. Siis yleisö, Tapani Kansa metelöi vaan oopperakatsomossa.
Jokainen tekee joskus virheitä, muttei niistä kaikenaikaa muistuteta, niinkuin Tapsan oopperakatsomo huutelusta ja tuosta eutoviisukarsinta- jutusta kokoajan ollaan täällä irvailemassa. Se on aivan typerää. Tapsa on läksynsä oppinut vähemmästäkin eikä varmaankaan niitä toista.
- Yepyep
Mikäs nasse oli tänään vuorossa. Veteli paremmin kuin Matti S.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73573Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483