Sinun tarinasi!

Kaikilla ei ole televisiota, ja ehkä on ihmisiä joilla se on mutta eivät ole kuunnelleet tätä.
Minä kuuntelen usein kun se tulee.
Siinä on jotain sellaista joka saa hyvälle tuulelle.
Viikko on alussa, on hyvä hetki etsiä jos ei vielä ole löytänyt. Tai jatkaa jos on jo löytänyt. Sinun tarinaasi.
Itse olen löytänyt, mutta löydän aina uutta, omassani!


http://www.youtube.com/watch?v=Rsjgw_C97v4

37

243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei kun keikuskelen

      Kiitos "tulisilla", istua tapitin hievahtamatta ja suorastaan lumoutuneena katselin.
      Hienosti toteutettu video. Kiitos-kiitos vielä kerran.


      Kuinka hyvä onkaan ihmisen elämä, jo eläminen itsessään!
      Kuinka hyvin se ilon säikein sitoo yhteen sydämen, sielun ja järjen.

      • No niin lisää näitä Ylen ykkösen ihanuuksia.
        Jotain hyviä asioita myös televisio tuo ihmisen elämään, meinaan jos mietit sitä telkun hommaamista. Heh, ite kyllä toisinaan mietin että vois pitää ihan telkkaritonta aikaa joskus...muulloinkin kun saaren aikoina.
        Mutta meitäkin, sinua ja minua potuttaa joskus...kuulemma niin tässä siihen neuvoja:

        http://www.youtube.com/watch?v=8xp8LFRf-vo


      • Hei kun keikuskelen
        tulisilla kirjoitti:

        No niin lisää näitä Ylen ykkösen ihanuuksia.
        Jotain hyviä asioita myös televisio tuo ihmisen elämään, meinaan jos mietit sitä telkun hommaamista. Heh, ite kyllä toisinaan mietin että vois pitää ihan telkkaritonta aikaa joskus...muulloinkin kun saaren aikoina.
        Mutta meitäkin, sinua ja minua potuttaa joskus...kuulemma niin tässä siihen neuvoja:

        http://www.youtube.com/watch?v=8xp8LFRf-vo

        Ihana. Naama hymys tuota kattelin. Juuri tuollaiset kolahtelee meikäläiseen, ja tästä johtuen oonkin mietiskellyt sen telkkarin ostamista.
        Monesti joku oppilas alkaa puhumaan jostakin ohjelmasta tai kivasta mainoksesta ja kun sanon, etten ole nähnyt, eikä ole televisiota, niin johan ihmettelevät. KAIKILLA kun on telkkari:)

        Luonto-ohjelmista tykkään. Paitsi en semmosista, joissa kuvataan petoeläinten saalistusta. Tulee surku sen uhrin puolesta.

        Jos sulla on "varastossa" lisääkin näitä tämmösiä kivouksia, niin katselisin mielelläni.


      • Hei kun keikuskelen kirjoitti:

        Ihana. Naama hymys tuota kattelin. Juuri tuollaiset kolahtelee meikäläiseen, ja tästä johtuen oonkin mietiskellyt sen telkkarin ostamista.
        Monesti joku oppilas alkaa puhumaan jostakin ohjelmasta tai kivasta mainoksesta ja kun sanon, etten ole nähnyt, eikä ole televisiota, niin johan ihmettelevät. KAIKILLA kun on telkkari:)

        Luonto-ohjelmista tykkään. Paitsi en semmosista, joissa kuvataan petoeläinten saalistusta. Tulee surku sen uhrin puolesta.

        Jos sulla on "varastossa" lisääkin näitä tämmösiä kivouksia, niin katselisin mielelläni.

        Noita juttuja on aika ajoin ollut mutta nyt en löytänyt niitä.
        Mutta jos tulee astaan niin laitan sulle.

        Sitäpaitsi sehän on lasten sana toi KAIKILLA, joskus ainakin tuntuu siltä kun haluavat jotain itelleen mitä on joillakin.

        Olihan KAIKILLA tietokone jo paljon ennen mua ja KAIKKI maksoi netissä laskunsa jo paljon ennen mua.
        Olen monessa asiassa ollut ilmeisesti se VIIMEINEN :))


    • En tiedä kuka tämän on kirjoittanut, mutta näistä tarinoista olen pitänyt niin kauan kuin niitä on Ylessä esitetty. Loistavaa lyyristä kerrontaa.:-DD

      • Joo kertojan ääni sopii ja kaikki. Aina ei tarvi lukea noita ikuisia viisauksia.
        Yle on löytänyt tavan esittää niitä muuten.


    • Näitä käsikirjoittaa Ylen markkinointipäällikkö Antti Huttunen. Sain häneltä vastauksen heti, kun sitä osasin kysyä.:-)

      • Hei kun keikuskelen

        Jaa, että sua rupes vaivaamaan:)
        Mua taas rupes vaivaamaan, että kuinka sitten osasit juuri häneltä asiaa kysyä?


        Monen monituista kertaa oon ajatellut, että olisi Kivaaaaaa kirjoittaa näytelmän tai pienoiselokuvan. Taidot ei kuitenkaan riitä, mutta voihan sitä ittekseen haaveilla:)


      • Hei kun keikuskelen kirjoitti:

        Jaa, että sua rupes vaivaamaan:)
        Mua taas rupes vaivaamaan, että kuinka sitten osasit juuri häneltä asiaa kysyä?


        Monen monituista kertaa oon ajatellut, että olisi Kivaaaaaa kirjoittaa näytelmän tai pienoiselokuvan. Taidot ei kuitenkaan riitä, mutta voihan sitä ittekseen haaveilla:)

        Me median edustajat osaamme kaikenlaisia kikkoja asioiden selville saamiseksi.:-DD Mulla olisi julkaisuvalmis kirjallinen teos, mutta kustantajan ehdot olivat sen verran vaatimattomat, että taidan julkaista sen vasta muutaman vuoden kuluttua. Maksullisen arvostelupalvelun mukaan kirja on valmis kustannettavaksi, eikä sen sisällössä ole korjattavaa.


      • Hyvä :)
        Hän siis kerää ajatukset yhteen. Meidän kuunneltaviksi ja katseltaviksi.
        Kaikkihan on jo hyvinkin vanhoja ajatuksia ja kirjoituksia.


      • tulisilla kirjoitti:

        Hyvä :)
        Hän siis kerää ajatukset yhteen. Meidän kuunneltaviksi ja katseltaviksi.
        Kaikkihan on jo hyvinkin vanhoja ajatuksia ja kirjoituksia.

        Kaikki maailman sanat on sanottu jo miljooniin kerroin, mutta se, joka osaa koota ne uuteen näkökulmaan sopivasti tiivistettyinä, on kirjoittaja.;-)


      • Teotwawki kirjoitti:

        Kaikki maailman sanat on sanottu jo miljooniin kerroin, mutta se, joka osaa koota ne uuteen näkökulmaan sopivasti tiivistettyinä, on kirjoittaja.;-)

        Höh, ja mä luulin kun meiän porukat on hyviä keksimään sanoista muunnoksia että ne on ihan uusia sanoja, enkä nyt tarkoita sanan muunnoksia (hmm onks se yhdyssana):))
        Mutt kait nekin on sitten jo keksitty :)


      • tulisilla kirjoitti:

        Höh, ja mä luulin kun meiän porukat on hyviä keksimään sanoista muunnoksia että ne on ihan uusia sanoja, enkä nyt tarkoita sanan muunnoksia (hmm onks se yhdyssana):))
        Mutt kait nekin on sitten jo keksitty :)

        Yhdyssanojen kultainen sääntö on se, että jos sanoja taivutettaessa molemmat sanat taipuvat, ne kirjoitetaan erikseen. Sananmuunnokset on yhdyssana jonka kantasana on sananmuunnos.


      • Teotwawki kirjoitti:

        Yhdyssanojen kultainen sääntö on se, että jos sanoja taivutettaessa molemmat sanat taipuvat, ne kirjoitetaan erikseen. Sananmuunnokset on yhdyssana jonka kantasana on sananmuunnos.

        Kouluaikaan olin ihan onneton kieliopissa ja oon vieläkin.
        Mutta ainekirjotuksessa vetelin ysejä, niin kauan kun kirjoitin mielikuvitusaineita.
        Kerran jouduin lukemaan ääneen luokan edessä, opettaja sanoi jatka näillä mielikuvitus aineilla. Sen jälkeen kirjoitin vain asiasta, vaikken olis mitään tiennytkään.
        joskus myöhemmin se harmitti, koska kuitenkin lapsuuden yks unelma oli että musta tulis kirjailija.
        Sitä unelmaa en kyllä meinaa toteuttaa.
        Mutta oikeesti en yleensä edes mieti sitä kirjoittaessani tänne onko kielioppi oikein.


      • tulisilla kirjoitti:

        Kouluaikaan olin ihan onneton kieliopissa ja oon vieläkin.
        Mutta ainekirjotuksessa vetelin ysejä, niin kauan kun kirjoitin mielikuvitusaineita.
        Kerran jouduin lukemaan ääneen luokan edessä, opettaja sanoi jatka näillä mielikuvitus aineilla. Sen jälkeen kirjoitin vain asiasta, vaikken olis mitään tiennytkään.
        joskus myöhemmin se harmitti, koska kuitenkin lapsuuden yks unelma oli että musta tulis kirjailija.
        Sitä unelmaa en kyllä meinaa toteuttaa.
        Mutta oikeesti en yleensä edes mieti sitä kirjoittaessani tänne onko kielioppi oikein.

        Olen itse tehnyt vapaan toimittajan duunia yli kaksikymmentä vuotta ja mulla on lukihäiriö.:-DDD Mutta sitä varten lehdissä ja nykyään tekstinkäsittelyohjelmissa on oikolukuohjelmat, että kirkkaat ajatuksemme pääsevät virtuaalimaailmaan vähemmillä virheillä.


      • L*
        Teotwawki kirjoitti:

        Yhdyssanojen kultainen sääntö on se, että jos sanoja taivutettaessa molemmat sanat taipuvat, ne kirjoitetaan erikseen. Sananmuunnokset on yhdyssana jonka kantasana on sananmuunnos.

        @ Teotwawki.

        Eipä se niin yksioikoinen ole tuokaan mainitsemasi yhdyssanasääntö, jonka toki koulussa opin.

        Uusikaupunki, Uudessakaupungissa.

        Uusivuosi, uudenvuoden.


      • L* kirjoitti:

        @ Teotwawki.

        Eipä se niin yksioikoinen ole tuokaan mainitsemasi yhdyssanasääntö, jonka toki koulussa opin.

        Uusikaupunki, Uudessakaupungissa.

        Uusivuosi, uudenvuoden.

        Nykykielessä säännöt ovat hieman muuttuneet.


    • lottamari<3

      Aivan ihana! Kiitos, en ole kuullut aikaisemmin.

      On kiva huomata, että maailmassa on samoin ajattelevia ihmisiä...

      itse olemme oman elämämme käsikirjoittajia, turha jäädä odottamaan on toimittava nyt...

      haaveet ja unelmat toimivat voimavarana, mutta niihin ei saa jäädä on toimittava niin, että niistä tulee totta.

      Nyt ulos aurinkoon!

      • Ole hyvä :)
        Ulkona olikin mahtava päivä tänään, ja luultavasti myöskin huomenna.


    • ruubenis

      Hyvin tehty video, mutta koen sen tyrkytyksenä ja yrityksenä tietää itseäni paremmin kuinka minun tulisi elämäni elää.

      • Ymmärrän kyllä ajatuksesi tuosta tyrkyttämisestä.
        Eihän aina voi eikä pysty ajattelemaan noin, silloin pitääkin kuunnella itseään ja antaa niille tunteille ajatuksensa.


      • Mä koen sen juuri päin vastoin. Se kehoittaa rohkaistumaan ja Ylen mainoshan se on, mutta harvinaisen hyvin toteutettu.


      • Mua kanssa vähän ärsytti, aivan kuin saarna :). Saarnoissakin on aina "hyvä sanoma".


    • Katsoin/kuuntelin Sinun tarinasi. Pidin paljon!
      Tiedä sitte, ymmärsinkö avauksen toisin kuin tarkoitettu, että ei ois välttämättä tarkoitus arvioida sitä, mahdollisesti kertoa omaansa.
      Eikä mulla sellaista yhtä, lisäksi päiviä kun haluis vaan vetää peiton korviin ja olla siinä, muttei voi..
      Mun tarinat vaihtelevia, joskus ei mitään; laitan tähän kuitenkin Goethea.

      "Jokaisena päivänä pitäisi kuulla
      vähintään yksi kaunis laulu,
      lukea hyvä runo,
      nähdä jokin oivallinen maalaus
      ja jos mahdollista
      puhua muutamia järkeviä sanoja."

      • Toi on hyvä ajatus/ runo.
        Enkä tinkaa alotuksessa ketään kertomaan omaa tarinaansa.
        Hyvä jos joskus miettii itsekseen mikä se on ja missä mennään.
        Tänään pohdin kävellessäni isän ja äidin lapsuutta. Sitä mikä heidät oli muokannut. Enhän tietysti kaikkea voi tietää mutta kun tuntee omien lähihistoriaa niin voi pikkusen enemmän ymmärtää itseään, ja sitä kautta olla armollisempi itselleen.

        Ostin kirpparilta öljypastelliliituja ja kaupasta tänään piirustuslehtiön, haluan taas kokeilla jotain. Vaikka ei mulla ole mitään taitoa mutta joku luovuuden puuska on nyt yllättänyt.
        Oon ollut tukossa monta viikkoa, oikein mikään ei ole koskettanut. Mutta nyt on olo että alan taas olemaan jotain, tuntemaan.


      • tulisilla kirjoitti:

        Toi on hyvä ajatus/ runo.
        Enkä tinkaa alotuksessa ketään kertomaan omaa tarinaansa.
        Hyvä jos joskus miettii itsekseen mikä se on ja missä mennään.
        Tänään pohdin kävellessäni isän ja äidin lapsuutta. Sitä mikä heidät oli muokannut. Enhän tietysti kaikkea voi tietää mutta kun tuntee omien lähihistoriaa niin voi pikkusen enemmän ymmärtää itseään, ja sitä kautta olla armollisempi itselleen.

        Ostin kirpparilta öljypastelliliituja ja kaupasta tänään piirustuslehtiön, haluan taas kokeilla jotain. Vaikka ei mulla ole mitään taitoa mutta joku luovuuden puuska on nyt yllättänyt.
        Oon ollut tukossa monta viikkoa, oikein mikään ei ole koskettanut. Mutta nyt on olo että alan taas olemaan jotain, tuntemaan.

        Tuota joskus ite mietin, onko toisinaan liiaksikin kiinni menneessä.
        Pitäisi enemmän suunnitella ja miettiä tulevaisuutta.. mutta ne on kausittain.
        Ja tää kevät ainakin itelle aikaa, kun jotenkin 'herää', tosin tällä hetkellä väsyttää :)
        Iloinen sun puolesta, tuo luovuus/tunteminen juttu! :)


    • Rattus sp.

      Maanantaina, kun ajattelin vastata sinulle, ystäväni joutui sairaalaan. Olin suorastaan turta tuolle videopätkälle. Ei löytynyt yhtään hyvää ajatusta..

      Nyt, kun ystäväni näyttää selviävän, niin pystyin katsomaan uudelleen toiselta kantilta. Sopii tilanteeseen, jossa elämä on tasaista, herättelemään toimimaan oman elämän puolesta.

      Omalta kohdalta ystävän sairaskohtaus sai hiljentämään myös omaa tahtia.

      • Tilanteita on jolloin ei tuo tarina osu.

        Kun läheiselle jotain tapahtuu, se on usein pahempaa kun jos se tapahtuisi itselle.
        Lähtä ystävällesi täältä hoitava tervehdys.

        Mulla on ihan muuten vaan ollut pitkä ajanjakso joka on pistänyt mettimään hyvin monia asioita.


      • Rattus sp.
        tulisilla kirjoitti:

        Tilanteita on jolloin ei tuo tarina osu.

        Kun läheiselle jotain tapahtuu, se on usein pahempaa kun jos se tapahtuisi itselle.
        Lähtä ystävällesi täältä hoitava tervehdys.

        Mulla on ihan muuten vaan ollut pitkä ajanjakso joka on pistänyt mettimään hyvin monia asioita.

        Kerron :). Tarkistan täältä kaukaa kerran päivässä, onko kaikki hyvin. Jokainen tarvitsee suojaverkon.

        Täällä on varattu noin viikon päästä kirpparipaikka. Jos vene muuttaa jossakin vaiheessa perässä, niin senkin tavaroita pitää saada mahtumaan kaappeihin. Kun kuvioihin tulee vielä koiranpentu, niin kaikki pitää olla poissa koiruliinin ulottuvilta, ainakin aluksi.

        Olen jo aloitellut koiranpennun etsimisen, lähinnä kartoitan sitä tuonko sen Suomen ulkopuolelta ja pysynkö samassa rodussa . Epäilen, että seuraava koira on maisemissa jo syksyllä :).


      • Rattus sp.
        Rattus sp. kirjoitti:

        Kerron :). Tarkistan täältä kaukaa kerran päivässä, onko kaikki hyvin. Jokainen tarvitsee suojaverkon.

        Täällä on varattu noin viikon päästä kirpparipaikka. Jos vene muuttaa jossakin vaiheessa perässä, niin senkin tavaroita pitää saada mahtumaan kaappeihin. Kun kuvioihin tulee vielä koiranpentu, niin kaikki pitää olla poissa koiruliinin ulottuvilta, ainakin aluksi.

        Olen jo aloitellut koiranpennun etsimisen, lähinnä kartoitan sitä tuonko sen Suomen ulkopuolelta ja pysynkö samassa rodussa . Epäilen, että seuraava koira on maisemissa jo syksyllä :).

        Laitan vielä yhden linkin, joka kuvastaa tunnetta, jonka veneen varustaminen ja siihen käytetyn ajan ja rahamäärän käyttö on saanut mielssäni aikaiseksi :). Se on Shania Twainiä.

        http://www.youtube.com/watch?v=iEe3hBXZEyI&feature=endscreen&NR=1


      • Rattus sp. kirjoitti:

        Laitan vielä yhden linkin, joka kuvastaa tunnetta, jonka veneen varustaminen ja siihen käytetyn ajan ja rahamäärän käyttö on saanut mielssäni aikaiseksi :). Se on Shania Twainiä.

        http://www.youtube.com/watch?v=iEe3hBXZEyI&feature=endscreen&NR=1

        Intohimo, sulla toi vene vie paljon jos ei kaikkea.
        Mutta kyllä pitää olla silloin valmis maksamaan nniin ajassa kun rahassakin jos ihminen sellaisen tunteen löytää.
        Tehdä jotain täysillä ja antaa siihen kaikkensa.
        Toisaalta mun luonteella tullaan sieltä alaskin välillä ja kovaa, silloin möyrin syvällä suossa. Kunnes taas intohimo voittaa.

        Mun kappale on vähän erilainen, odotan aikaa jolloin pääsen taas tänne.
        Menen hautausmaalle ja juurrutan itseni saaren multaan, juttelen mummolle ja muille sukulaisille siellä.
        Ehkä jo piankin:
        Juha Vainio, Kaunissaari:

        http://www.youtube.com/watch?v=HCr1nO_DuhE

        Mun äiti sattui paikalle kun Junnu kirjoitti tätä laulua, sateisena päivänä keltaisessa sadetakissa istui niemen kärjeessä.
        Äiti meni kattomaan kuka täällä istuu ja Junnuhan se oli.


      • Rattus sp.
        tulisilla kirjoitti:

        Intohimo, sulla toi vene vie paljon jos ei kaikkea.
        Mutta kyllä pitää olla silloin valmis maksamaan nniin ajassa kun rahassakin jos ihminen sellaisen tunteen löytää.
        Tehdä jotain täysillä ja antaa siihen kaikkensa.
        Toisaalta mun luonteella tullaan sieltä alaskin välillä ja kovaa, silloin möyrin syvällä suossa. Kunnes taas intohimo voittaa.

        Mun kappale on vähän erilainen, odotan aikaa jolloin pääsen taas tänne.
        Menen hautausmaalle ja juurrutan itseni saaren multaan, juttelen mummolle ja muille sukulaisille siellä.
        Ehkä jo piankin:
        Juha Vainio, Kaunissaari:

        http://www.youtube.com/watch?v=HCr1nO_DuhE

        Mun äiti sattui paikalle kun Junnu kirjoitti tätä laulua, sateisena päivänä keltaisessa sadetakissa istui niemen kärjeessä.
        Äiti meni kattomaan kuka täällä istuu ja Junnuhan se oli.

        Täytyy jossakin vaiheessa katsoa, kuinka paljon olen käyttänyt veneeseen sen jälkeen, kun olen sen ostanut :). Ostin uudet kiinnitysköydet, lepuuttajat, pelastusliivejä, erilaisia maaleja ja muita kemikaaleja, suojavarusteita (hiontaa ja maalausta varten). Lista sen kun jatkuu.. seuraavaksi vuorossa kuljetus rantaan, moottorihuolto, poijuhaat, kemiallinen vessa, keitin ruuanlaittoa varten jne.. Uusi vesipumppu, lämmittimen polttoainepumppu.. Ei ihme, että toisessa veneilyliikkeessä Lauttasaaressa alkoi jo naurattamaan kassalla, kun vingutin pankkikorttia. Ai niin ja ensi talveksi telakointia varten uusi pressu (tiedän jo, minkä haluan) ja talvisäilytysteline. Lohdutan itseäni sillä, että kolmen vuoden päästä vene on sellainen, että sitä on helppo käsitellä ja ei ole paljoa puunattavaa.

        Kohta on kesä ja pääset käymään Kaunissaaressa. Minulle Päijänne on tuollainen rakas paikka. Kesät lapsuudessa juurruttivat sinne :).


    • Onko se viikko nyt alussa vai lopussa.
      Viime viikko oli, mitä oli.
      Tarinoita tuli, toivottavasti unohtuvat pian.
      Uutta tarinaa ei voi löytää, jos entinen täyttää koko elämän.
      Mutta nyt aurinko paistaa, ruoho vihertää.
      Siihen jatkoksi sopii tämä kappale. Kai se joskus kohdalle sattuu tämäkin tunnelma.

      http://www.youtube.com/watch?v=m5ydkxtLEbA&feature=related

      • Aivan ihana kappale. Hiljaisuus on joskus niin syvää että se ihan huutaa.
        Varsinkin talvella ulkona. Täydellinen pimeys vain taivaan tähdet valaisee ja siihen täydellinen hiljaisuus. Sellaista ei kauan kestä kun tulee ihan epätodellinen olo.

        Mulle tuli nyt mieleen Aikakoneen Keltainen, näin toukokuun kunniaksi:

        http://www.youtube.com/watch?v=QhhT0tBPM-I

        Kohta ei oo tässä talossa hiljaista kun Suomi kohtaa USA;n


      • tulisilla kirjoitti:

        Aivan ihana kappale. Hiljaisuus on joskus niin syvää että se ihan huutaa.
        Varsinkin talvella ulkona. Täydellinen pimeys vain taivaan tähdet valaisee ja siihen täydellinen hiljaisuus. Sellaista ei kauan kestä kun tulee ihan epätodellinen olo.

        Mulle tuli nyt mieleen Aikakoneen Keltainen, näin toukokuun kunniaksi:

        http://www.youtube.com/watch?v=QhhT0tBPM-I

        Kohta ei oo tässä talossa hiljaista kun Suomi kohtaa USA;n

        Tuli vissiin hiljaista, kun Suomi hävisi.
        niin katoo mainen kunnia.
        Kohta ne Leijonat on suomen haukutuimpia. Vaikka tappionhetkellä niitä pitäisi olla kannustamassa.

        Tässä Sinulle merellinen kappale.
        http://www.youtube.com/watch?v=iBs1NVG8NaU


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      383
      1470
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1263
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      116
      1200
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1082
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      967
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      886
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      806
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      790
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      90
      784
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      167
      671
    Aihe