Ketkä kuuluvat Ämmänsaaren kermaan?

Kohta eliitissä

Haluaisin liittyä eliittiin. Keitä kuuluu Ämmänsaaren kermaan? Keihin voisin ottaa yhteyttä jos haluaa liittyä mukaan?

132

7928

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sielläseeliittion

      teboilille vaan istumaan

      • Hapatus

        Kyllä on taennu kerma jo hapantua.


      • Anonyymi
        Hapatus kirjoitti:

        Kyllä on taennu kerma jo hapantua.

        Kyllä se on jo piiminy se kerma. ei siitä voeta soa


      • Anonyymi

        :)))))))))))))))))))))))))))))


    • gggggoooooooooos

      Säröspinotien meijerillä tietänevät vieläkö kermaa on

      • Anonyymi

        Eihän meijeri oo Säröspinontiellä?
        Vai onko tämä joku kompa.

        Valma kauppa on Ratakadulla


    • supi höhlä

      voihan sitä yrittää .kerro sitten kuinka menee.

      • dgjkio

        Suomussalmen Kermojen Kerma ajelee kermanvärisellä MB 200 D:llä. Häneen voit olla yhteydessä. Löytyy parkista urheiluliikkeen vierestä tai ärrän parkista. Sanot vain isosti että HELEI!!! niin rupeat pääsemään kermaan!!


      • Anonyymi
        dgjkio kirjoitti:

        Suomussalmen Kermojen Kerma ajelee kermanvärisellä MB 200 D:llä. Häneen voit olla yhteydessä. Löytyy parkista urheiluliikkeen vierestä tai ärrän parkista. Sanot vain isosti että HELEI!!! niin rupeat pääsemään kermaan!!

        Missä se on Ämmänsaaressa urheiluliike?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä se on Ämmänsaaressa urheiluliike?

        Eikö se oo keskellä kyllä. Entinen S market


    • kohta kermassa

      Onko muita ehotuksia?

      • Anonyymi

        Esim Kiantajärven ranta. Arkkitehti ja Kivihiili asuvat siellä.
        Sekä Beverlä Hills Jalonkankaallä Mularu mulliturpa


    • kg

      valion tuotteet ja mb 200 pimeetaksi

      • Anonyymi

        Psradta ennen meni-30%


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Psradta ennen meni-30%

        Ja ekäpä vkp -50 %


    • Pohatta9876

      Jos kyselet paikallisilta pohatoilta?

    • heti heti

      Teepeelle ja mee poromiesten pöytään ja ala tuttavaksi..

    • De La Creme

      Kuse torilla. Kyllä kerma huomaa. Mikäli ei niin näytä persettä papille ja poliisille.

    • Suomussalmen sankari

      Keitä siihen kermaan muuten oikeasti kuuluu? Ketkä pyörittävät Suomussalmea?

      • sfgeerrkki

        Ajelee kermanvärisellä 200 D:llä


    • jejåpoajdsf

      Ajaako oikeasti mersulla? En usko!

    • vakioooo

      minä kuulun suomussalmen vakio kalustoon !

    • Kermaa Ämmänsaaressa

      Täh, yhtä mahdoton yhtälö kuin Puolanka ja kerma on Ämmänsaari ja kerma. Ei kai sellä mitään West Endiä ole?

      • Anonyymi

        On on on ja Norsunluurannikko!!!!@#$%


    • Asukas nro 669

      Asuinalueista sen verran, että Hakatalot on paras ghetto??? Et kai sää Pitämälle muuttaisi?

    • lahamies

      KETKÄ kuuluvat kermaan? ne jotka laittavat pankkiin spermaa....

    • kermaa itekkkkkkkkki

      Runomies.

      • teppoili

        AJAA SE MERSULLA! pakko ajaa kun terästetty elite ei lähe kammista käyntiin...täh


      • teppoili
        teppoili kirjoitti:

        AJAA SE MERSULLA! pakko ajaa kun terästetty elite ei lähe kammista käyntiin...täh

        HYVÄN TUURIN TEPPOILILTA KÄTEVÄSTI KUMMIA SAA!!!


    • iniows

      Eiköhän poro- ja taksimiehet kuulu ja kaikki Kiannan metsästäjät. Näljängän ja Vuokin suunnalta sitten kaikki muut.

      • vuo2

        Tokkakai vuokista löytyy ainakin itseään kehuvia, siis rahamiehiä.


    • Punkkusetä

      Kurria eli kurnaalia, joppia, pluttanaa, fletkua, hoiloa, holikkaa, löytyyhän tuota...

      Kermaa löytääkseen on vaivauduttava Heinävedelle saakka. Kerman Kalle oli aikanaan maan tunnetuimpia sääprofeettoja.

      Sana kerma on perua Heinäveden alueella muinoin asuneiden lappalaisten kielen sanasta, joka tarkoittaa nuorta peuranvasaa.

      Mutta jos minulta kysytään, niin kyllä minä mieluummin Viinijärven kuin Kermajärven rannalla asustelisin! Pakkaa tuota viiniä kulumaan meidän huushollissa verrattomasti enemmän kuin maitotuotteita...

      • hgtuio

        Tulloohan tuota kossun kans länträttyö!!! Pandakarhuna saapi jokainen vastaantulija olla!!!!


      • Anonyymi

        Van, olipa virkistävä juttu!
        "Tämä oli mahottoman mukava assie." Näin virkkoi meidän entinen palopäällikkö, nyt jo pilviveikkona.
        Kirjoitapa lisää. :-)

        Minä kyllä tästä tykkään.


    • Kaatisssäkki

      Mitkä ovat elitistisiä ammatteja?

      • Anonyymi

        Gynekologi. Saapi sitä vitun värkkiä porkata. 🤪


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Gynekologi. Saapi sitä vitun värkkiä porkata. 🤪

        Ja ravattisonni.
        Entinen emäntä sanoi, että löin naulan tuohon ovenpieleen, jos tohtori haluaa housut ripustaa siihen. ;-)


    • förlåt?

      Tarkoitetaanko kermalla nyt niitä tahoja jokka taluttavat päättäjiä kuin pässiä narussa, antavat toiveensa vaikkapa rakennuskaavoista, teiden kunnostuksesta ja sen sellaisesta
      kuin Kuusniemen kunnan touhutauno Armas Hakkarainen?

    • jeespulaaajees

      Aloittaja tarkoittaa kermalla varmaan Suomussalmen silmäätekeviä ja sitä kuinka sellaisiin piireihin pääsee?

      • Keinosilmäisen mies

        Silmäätekeviä? Vaimolleni on tehty kumpaankin silmään kaihileikkaus eli asennettu oman samenevan mykiön tilalle muovinen implantti.

        Noita leikkauksia suorittavat silmäkirurgit ovat epäilemättä silmäätekeviä (silmäntekeviä?), mutta tässä tapauksessa he eivät olleet Ämmästä. Ainakin jälkimmäisen muistan kyllä olleen ämmä. Taisi olla vielä virolaissyntyinen, mutta hommansa osasi yhtä kaikki hienosti.

        Tuo vaimoni ei muuten ole minulle yhdentekevä! Hän osoittautui kahdentekeväksi, eikä jälkikasvua ole enää luvassa lisää.


      • Anonyymi

        Paksu Optikko ja lallo Keppakainen


    • nuoriso

      nuoriso on kermaa♥

    • Kahvekjerma

      Kermaan kuuluvat yrittäjät! He työllistävät työttömiä.

      • yrittäjä

        Minä olen yrittäjä ja minulla ei ole yhtään työtöntä töissä. Työssäolevia kaikki.


      • Anonyymi
        yrittäjä kirjoitti:

        Minä olen yrittäjä ja minulla ei ole yhtään työtöntä töissä. Työssäolevia kaikki.

        Minä minä minä


      • Anonyymi
        yrittäjä kirjoitti:

        Minä olen yrittäjä ja minulla ei ole yhtään työtöntä töissä. Työssäolevia kaikki.

        No, jopas jotakin. Pitääkin olla kehittynyt aivolohko, että tuon tajuaa.

        Kortistossa kohta sinäkin.
        Sannoot, notta 4 paikkaa per kuukausi haettava.
        Muuten päivärahan juoksu loppu justiin.


    • money.

      höh. kaikkea sitä kysellään.jos sinulla on oikeasti rahaa käytä sitä silloin pääsee aika pitkälle,mutta taitaa olla vaan utelu päällä.

      • yksi heistä

        Eikö siihen kylän kiertäjien porukkaan sen mersun lisäksi kuulu semmonen
        punanen transportterikin ? Lienevät samanlaisia paskan jauhajia molemmat.


    • köyhtyy vaan

      Luuleeko aloittaja löytävänsä nimensä täältä?

    • vallukerma

      Ainakin kaupoissa on Valiota ja Ingmania.

    • noosiis

      Mää oon ainakin niin vitun kovaa kermaa. Onxneny tienny sitä aijemmin. HÄH!?!?

      • Anonyymi

        Joo, oikein vuolukermaa.


    • nii no

      Minusta kermaan kuuluvat ne ihmiset.

      • Anonyymi

        Ne Ihmiset? The People TÄH@#$%%^**???


    • skermaaa

      Lue tästä.

    • 70-luvulla

      Kalu-Lassi ja Onassis-Olli ainakin olivat ämmän kermaa. Aikoinaan.

      • Anonyymi

        Sekä Mauno Mattila. Alvar Saukko myös.


    • mr pylly

      Kermaan kuuluvat myös kauppiaat.

      • Anonyymi

        Ja Romppas Reijo oli rikas mies


    • kiannon meritb

      etoni -erkki
      k -hannu
      lääkäri t.... joka kehu aikoinaan nähneen aeka monta ämmäläesen
      torttuo...pikku päessään
      oesko ollunna porakaewo ask
      80 luwun porukkoa
      nyt ei taija olla enneä kettää...
      owat muuttuneet viilksi?

    • Palta

      Kannatan...mutta onko siellä Ämmässä enää ns "kermaa"? 60-luvulla ajeltiin Kajaanista Ämmänsaareen tyttöihin...laatuautoilla...silloisilla, ja mielestämme meidän kaverit lukeutuivat ns ylempään kastiin. Kaikki oli jotensakin huippua!
      Vaikka tulimme kaupungista oli Ämmänsaari meille jotain hyvin eksoottista, erilaista , hienoa. En voi unohtaa tunnelmia, fiiliksiä, kun saavuimme kylän pintaan.
      Olen kyllä päässyt hieman tutustumaan kylän elämään hieman näinä menneinä vuosikymmeninä, mutta ei enää pääse "sisälle". Tutut vähenee...mutta sinä, joka haluat "kermaan" , tee se, ole vaan oma itsesi, fiksu!

      • Anonyymi

        Ja muistanpa kun Paltamossa käytiin silloisessa Hotellissa - Kantakievarin ketjuun kuului.

        Niin Tuulos oli SILLOIN kova jätkä Kajjjjaanista.
        Viinanmyyjät tappelivat kerran keskenenään.

        OLivat Tuuloksen auton pistäneet ylenkuppuraisin ja kirjoittaneet kyltin:
        MYYMÄLÄ SULJETTU INVENTAARION VUOKSI.


    • pikku asian sivuun?

      entäpä ku tuli perukasta ämmään pohjosesta päen ja linja-aotoaseman
      päädyn neonvalot rupes loistamaan lapsen silmissä....
      nyt nekin on sammutettunnna ku kävin joulun jäläkeen toas ämmässä
      ei oo taoriasien paarie eikä mantan...joosepppie
      taxikopin välikössä oli aena kähinöä.....gössi--sekin on jo vaenaa..
      niin kuhmolaest sae kyytiee...
      ja tomppa on tullunna vissiin vanahaksi?

    • oesko4

      Oeskohan taksisuharit.

      • Anonyymi

        Kyrp kyyrönen


    • gari65

      aenakin viimeksi ne kuseksi rahapeline kouruun ja syyvä tahnivat köyhienateriaa töpärill? ä

    • se on KIN.kom

      Mä tiedän ainakin yhden.

      • lei12

        oeskohan ihan oma pitäjän leipuril


    • ahjolapsi

      kermaisia yrittelijöitä

    • ruo

      Kovasti paikallinen eläkkeellä oleva metsuri kehuu varallisuudellaan...

    • grynderi on kiva

      Saapihan sitä kehua jos varallisuus on itsetienattua!

    • haloo4

      Siellä korvessa mitään kerman porukkaa ole,köyhiä kaikki kun vertaa muun maan ihmisiin,heh,heh

    • Ei kyttääjä

      Voi teitä raukkoja, antakee armoo....
      Tulokaahan sieltä savutorppien kätköistä tänne ihmisten pariin...niin ihmisten.
      Lähtekäähän käymään ihan oikeesti sellaisissa paikoissa joita voisi sanoa maalikyliksi ja sitten rohkeuden kerryttyä vaikkapa ihan kaupunkiin.
      Samat ympyrät ja naamat päivästä toiseen, eikö ota vähän hatun alle.
      Kylä ympärin ja teboili ja kylä ympärin ja teboili ja kylä ympärin ja teboili...kyllä siinä varmaan jännitystä onn elämään ja saa juoruta kuin akat evoxilla...
      Kahtokaa peiliin ja kysykää kuka on kermaa...vai jo piiminyttä kurria....

      • Eläkeäijäkaupungista

        Urospuolisilla juoruämmillä ole muuta tekemistä kuin valehdella paikkakunnalta poismuuttaneista kaikenlaista p4sk44 .
        Tuli kokeeksi vierailtua 90-luvulla työelämässä kotipaikkakunnalla, mutta voi sitä kateuden määrää ja selkään puukotusta mitä siellä sai kohdata... oli tosi helppo muuttaa takaisin sivistyksen pariin sukurutsaasta kepukylästä.
        Kiitos muuttokannustuksesta ihmisten ilmoille, "ystävät ja sukulaiset", Härkökankaassa ei tavata.


      • Anonyymi
        Eläkeäijäkaupungista kirjoitti:

        Urospuolisilla juoruämmillä ole muuta tekemistä kuin valehdella paikkakunnalta poismuuttaneista kaikenlaista p4sk44 .
        Tuli kokeeksi vierailtua 90-luvulla työelämässä kotipaikkakunnalla, mutta voi sitä kateuden määrää ja selkään puukotusta mitä siellä sai kohdata... oli tosi helppo muuttaa takaisin sivistyksen pariin sukurutsaasta kepukylästä.
        Kiitos muuttokannustuksesta ihmisten ilmoille, "ystävät ja sukulaiset", Härkökankaassa ei tavata.

        Niin Rantakadun juoru kerho..@


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin Rantakadun juoru kerho..@

        Ja se toinen iso ukko, joka kaikkien asiat tietää.
        Muka vanhuksia ulkoiluttaa....

        Juoppo muiden joukossa. Salaa juo ja muka lenkillä kulkea länkyttää.
        Varokaa tätä!


    • katkeratyyppi

      HooVee sulle Ei kyttääjä, olet joutunut muuttamaan olosuhteiden pakosta täältä pois. Katkeranan nyt kirjoittelet!!

    • yks vaan

      Musta tuntuu että mä oon kermaa

    • Kaikkivaltias123

      Mä kuulun Ämmänsaaren kermaan, vaikken siellä asu (tunnen piirit ja oon aina VIP siellä käydessäni).

      • Anonyymi

        VIP Monta tapaa käsittää
        Luulen , että tarkoitat very impissible persontai ignore


    • KermaPerse

      Wanhoina hyvinä aikoina kerma erottui ämmänsaaressakin helposti rahvaasta; Kermaan kuuluivat muutamat kauppiaat, nimismies, rehtori, pankinjohtajat, postinhoitaja, kunnan johtavat viranhaltijat jne. Voisin mainita nimiäkin, vaan en nyt uskalla, kun joku kuitenkin vetää herneen nenään.

      Nykyään yhteiskunta on silleen tasa-arvoistunut, että varsinaista kermaa ei ole enää kuin valtakunnallisella tasolla.

      • alassyrjäkylät

        Kyllä tämän maan eliitti ja se niin sanottu kerma asuu nimenomaan Helsingissä.


      • Anonyymi

        Nykyään heitä ei erota juuri ihmisistä.

        Tätä moilaskansaa


    • Od888

      Ei ketkään!!

    • Nobody

      Se kellä kermaa on, sen piilottakoon.

    • hameetheiluu

      juoruojat on omaa lajinsa tietävät tai luulee tietävän kaikki.

    • VeliDiisseli

      Kermaan kuuluu ehdottomasti tuo poikaporukka, joka notkuu kauppakeskuksen pihalla, aulassa sekä parkkipaikalla.

      • Anonyymi

        Ja Kyllöskå vaikka muka kommunisti


    • Ämmänsaaressa eioo kermaa nähtykkään. Ollaan tavallisia , mutta osaavampia ja parempia kun muut ihmiset.

      • pakkopakko

        Jo kirjoitustaitosi osoittaa sen. Parhaita olette! BBBBBBBBBBBBUUUUUUUUUUUAAAAAAAAAHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • pakkopakko kirjoitti:

        Jo kirjoitustaitosi osoittaa sen. Parhaita olette! BBBBBBBBBBBBUUUUUUUUUUUAAAAAAAAAHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Pitäsköhän alakaa tekemään kirjotussverheitä jottei sinun tarvihe olla katteellinen kun on kirjaimet oikeesa järjestyksessä. Älä välitä.Kyllä se ohi mennee siitä.


      • pakkopakko

        Ei sinun tarvitse alkaa, virheet tulee sinulta jo luonnostaan. Ei sitä apukoulun pohjalta toki voi enempää vaatiakkaan.


      • pakkopakko kirjoitti:

        Ei sinun tarvitse alkaa, virheet tulee sinulta jo luonnostaan. Ei sitä apukoulun pohjalta toki voi enempää vaatiakkaan.

        Etkö oo käynynnä kun apukoulun. Kyllä se riittää tänne kerjottelluun. Eiku tekstiä vaan palstalle laitat. En välitä vaikka kuinka veärin riipustat.


    • asioista

      ..asianomaisiakin paremmin perilläolevien vapaaehtoisesti ja kenenkään pyytämättä antamiin lausuntoihin kintaalla viitaten rohkenen julkituoda eliitin ehdottoman kuntoisuusvaatimuksen:
      -vähintään viikottainen kuuden kossun kumara paikallisessa joukkojuopumuslaitoksessa ja /tai runsas mielikuvitus yhdessä innokkaan,roiskuvasylkisen ulosannin kera..

    • kermaleivos

      Takuuvarmasti Rankaneuvos ja Ranttalineuvos.

    • Naamakirja

      Ritsumies kuuluu eliittiin!

    • kermaisia

      Kermaan kuuluu kiistattomasti RottiEero, Rantaneuvos, Kunnan ylin virkamies kaarti, eläinlääkäri, ja muut lääkärit, poliisijohto, Näljängän köyhä ja Kelan Antti silloin kun on paikalla.

      • Kalu-Anttikin kuuluis varmaan jos elläis vielä.


      • Anonyymi
        LumperiA kirjoitti:

        Kalu-Anttikin kuuluis varmaan jos elläis vielä.

        LumperiLumperiLumperiLumperiLumperiLumperiLumperiLumperiLumperiLumperiLumperi


      • Anonyymi

        Niin köyhä Veijo ja ravattisonni koppavine akkoneen


    • Taksiukot

      Väriöasse.k kaoppias ennen vanhaa...t.öökkönen....petoni rkki

    • Viuhjavauh

      Ei taija kukkaan tuloiltaan yltään kermatasolle. Mieletsään kermaan kuuluvia on luultavasti usseempikkii. Tiälä nämä hienommat ja olevinnaan rikkaampi väki taitaa tosi assiiissa olla ihan tavan tienaajii. Jos kermaan halluutta kuuluu niin kannattaa muuttoo muualle. Vaikka eteläsuomen hienostoalueille. Siellä se kerma on.

    • Parastaennenpvm

      Kerma vanhenee äkkiä. Ihan tyhmää kateutta taas.

    • Sulukava

      Tämä peltisinetien sinetinpurkaja kuuluu ehottomasti autourheilukermaan. Selevisi maksamalla n. 2900 markan matkalaskun , muutoin ois tullnnunna pitkä kilipailutauko. Lyijysinetit olis ollunna vaikeempia purettavia

    • Anonyymi

      Kertokaa, että kuuluisin kermaan, mitä harrastuksia minun tulisi harrastaa? Kirjallisuus, viinit, maraton, golf ja mitä muuta?

      • Anonyymi

        Josko tuolla talkilla piäsis kerman joukkoon? Toimintaa tontilla ollunna viime aekoina vilakkaasti.


      • Anonyymi

        Ylenkatsominen, alempiarvoisten arvostelu ja heidän elämän tuomitseminen, jyrkkyys ja joustamattomuus. Ja se, että muistaa mainita kuuluvansa eliittiin. Se myös, jotta pitää rahvaan kaukana, ei päästä lähelle eikä vietä aikaa heidän parissa, paitsi kun on rahvaan palveluksia vailla, joita ei itse kuitenkaan osaa...


      • Anonyymi

        Ehdottomasti tryffelisienien keräystä


    • Anonyymi

      Teboilin ja taksikopin parlamentti on Suomussalmen huippua. Kannatta yrittää rientoihin mukaan.

    • Anonyymi

      Tietenkin poroporvarit ovat pitäjän huippua.

    • Anonyymi

      Yleensä henkilöt jotka tienaavat yli 2000 euroa.

    • Anonyymi

      P.o.n.s.s.e.

    • Anonyymi

      Makkaraniska ehottomasti. Tuo sukurakas räyhä.

      • Anonyymi

        Itäblokki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itäblokki

        Härkösen sari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Härkösen sari

        Kun tuo Haaposen tallkiesiintymä myydään, niin eiköhän osakkeenomistajat kuulu tähän ryhmään.


    • Anonyymi

      Hyvin helppo tarkistaa. Mene verotoimistoon ja katso päätteltä kuinka moni tienaa yli 50000e vuodessa. Tiedot ovat julkisia.

      • Anonyymi

        Tietysti Koheltaja


    • Anonyymi

      Aekoinaan oli teällä meijerihi, jossa sitä voeta ja kermoa tehtiin. Laskivat pahuet jäteveit suoraan kiantaan, jossa kalat alkovat uimaan maetipuoli ylöspäen.

    • Anonyymi

      OP:n "koiraspankittariin"..

    • Anonyymi

      Kaikki ei ole kultaa mikä kiiltää. Protestilistaa seuraamalla voi välttää hapantuneen kerman.

    • Anonyymi

      Minne jäi Raappana ja yhtiömiehensä Piiparinen

      • Anonyymi

        Voiko olla iljettävämpää tyrkkyä. Ei oo. Hyi yäk


    • Anonyymi

      Kuntta ukko koptereineen. Nyt niin iso akka, että ei jaksa sitä pieksää.
      Laki Jussi

      • Anonyymi

        Oikein


    • Anonyymi

      Sutki jermasakissa

    • Anonyymi

      Papit perkeleet ne ovat kermaa.
      Kiusanhenget ja työpaikkakiusaajat

    • Anonyymi

      Vieläkö sitä Öljymäellä assuu rikkaita yrittäjie?
      Ennen asuvat kaikki auttomiehet siinä samalla nyppylällä.

      Paikalliset varmaan tietäät, mikä paikka. Eli kun 5-tieltä käännytään Kurimoon.

    • Anonyymi

      Siinähän liity.

    • Anonyymi

      Taijat olla eliitistä yhtä kaukana kuin yö on päivästä.
      Tällä palstalla tuskin kerma ja eliitti pyöri....

    • Anonyymi

      Eliittikumppani.fi

    • Anonyymi

      Kaikesta sitä huolta kannetaan.
      Kehujako kerjäämään pyrit?!#####

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe