No jos bensasta jotain löytyisi. Diesel on se ainoa kiinnostava mutta noin yleistä jo voi kertoa bensasastakin. Voimattomuudesta ei sen enempää dieselissä on tarpeeksi sitä vääntöä turbon alueella.
Kori on ilmesisen jämäkkä ja hyvä ajettava autolehtien mukaan. Onko näin myös arki ihmisellä?
Kerro myös mihin vertaat eli jus kortin saanut hesalainen näkee asiat hieman eri tavalla kuin täällä missä on elämänlaatua ja tilaa tasasella ajella oleva aikamies sälli työmatkalla.
Chevrolet aveo 1,25 diesel kokemuksia?
6
448
Vastaukset
- Kapac
Minäkin haluaisin kuulla kokemuksia Aveo 1.3D autosta, koska olen ehkä hankkimassa sellaista ja koeajolle pitäisi mennä tammikuussa.
Onko se ilmiö vielä olemassa, että jos puhaltimen suuntaa tuulilasiin, niin menee automaattisesti ilmastointi päälle? Luin sellaisen jostakin ...
Lämpeneekö talvella kuinka hyvin lyhyellä ajolla, jos vaikka pakkasta on -10 ja lähdetään pihasta ilman mitään lämmitysjohtoja?
Mahtuuko 183cm kuski hyvin istumaan pitkää matkaa (200-300km)
Muuta ärsyttävää tai hyvää? - avoeman
Ihan perusautohan se on. Itsellä 1.4 bensa ja kulutus on 6.5-6.8L/100km. Ilmastointihan ei mene pakkasella päälle, mutta "huurteenpoisto" laittaa aina AC-valon päälle amerikan tyyliin. Odotan kyllä harmittomia kilometrejä ja 10 tuhatta niitä on jo tullutkin.
- Korea Chevy
Lukaise tuosta meikäläisen kokemukset bensa versiosta:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10627803
Tilaa on reilusti kuskin penkillä. Itse olen 198cm lyhyt.... - Fiat 1.3 Multijet
Aveossa on tietääkseni tuo 1.3 dieselkone Fiatin valmistama. (GM:llä ja Fiatillahan oli muutama vuosi sitten yhteistyötä ja Fiatilta tuli useimpiin GM:n merkkeihin dieselkoneet) Tuota 1.3 D-konetta käytetään myös mm. Fiat Puntossa ja Opel Corsassa. Ja tuo on muuten mainio ja todella kestävä kone. Kehuttiin muutama vuosi sitten Grande Punton AutoBildin 100 tkm:n kestotestissä erittäin kestäväksi. Testin jälkeen auto moottoria myöten purettiin osiksi tarkastusta varten. DEKRAn asiantuntijan lausunto oli: "yksi parhaita moottoreita, joita olen koskaan mitannut".
Testissä moitittiin kyllä hieman tuon moottorin voimattomuutta alhaisilla kierroksilla ja turboviivettä.
Tuokin asia on kyllä uudessa Puntossa parantunut, varmaan myös muissakin tuota konetta käyttävillä merkeillä. - Ei raketti.
Mutta menee käsittämättömän pienellä ekan tankillisen perusteella.
- ehkäaveo
Kuinka vähällä menee? Muutenki kokemuksia olis kiva kuulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713919- 1013515
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah793343Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362648- 1241618
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361516Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191134Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421110Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181026