Skrillex tyyli

kalle-jooseppi

18

568

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4f4fs

hyi hemmetti, skrillex muutenkin sekoitus paskaa

• rightontimelol

Nhoo skrillex on mahtava, tykkään sen tyylistä paljon.

En sitte tiiä onks siinä mieltä kovin matkia, mutta kyllä jotain vaikutteita tietysti voi ottaa.

• skrillexakasonny

sonny/skrillex on sulosen näkönen puolikaljuinen ja nörderilleineen, mut en usko et kannattaa alkaa sitä 'matkii' c;

• 14 vtyttö

i love it

• Vaikutteitahan voi ja saakin ottaa, mutta matkiminen päästä varpaisiin alkaa jo mennä huomionhakuisuuden/halvan vaikutelman puolelle. Hiukset kyllä hienot tommoset sivukaljulliset (:

• 11vtyttö

Skrillex on the best ! I love it! pakko päästä keikalle!!!!

• Akne arvet naamassa on sitten osa hänen tyyliään, joten parasta tehdä niitä sitten naama täyteen myös.

• Kunhan sanon että...

Kuka järkevä tyttö tykkää pojist, joilla on skrillex tyyli?
      Pojat, teil ei tuu paljoo mahiksii!

• ^~^

^ samaa mieltä kuin edellinen!

• eftraewrw

Minä :3

No mutta käy muutkin ihan samalla tavalla, mutta erityisesti isot lasit saa mut syttymään :D

• DJ

EI HEMMETISSÄ!!!!!!!!!!!!!!! SKRILLEX ON AINUTLAATUINEN JA HÄN EI TAATUSTI PIDÄ SIITÄ ETTÄ HÄNTÄ MATKITAAN. ON KUNNIOITETTAVA HÄNTÄ!!! EN MINÄKÄÄN HALUAISI ETTÄ SADOILLA IHMISILLÄ OLISI SAMANLAINEN PEHKO JA LASIT KUN MINULLA. IHMISET OLLAAN AINUTLAATUISIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TOIVON ETTÄ JOKAINEN JOKA NÄKEE TÄMÄN YMMÄRTÄÄ MITÄ TARKOITAN , MINUA HENKILÖKOHTAISESTI LOUKKAA TUOLLAINEN MATKIMINEN SKRILLEX ON MINULLE RAKAS JA ANTAA INSPISTÄ MUSIIKILLAAN KOSKA OLEN ITSEKKIN DJ LAULAJA JA LAULUN TEKIJÄ.. OLEN TAVANNUT HÄNET JA HÄN KERTOI MINULLE MILTÄ SE TUNTUU. KIITOS!!!!

• First of the year

Näin on olen itse samaa mieltä kui edellinen ja aloitan itsekin dj:nä lähiaikoina kun saan dj kamat kunstannettua ja olen tuottanut musiikkka jo jonkin aikaa. Mutta äläkää matkiko Skrillexiä niitä tyyppejä on jo tarpeeks! keksikää jotain omaperäistä

• KILLETYTTÖ

ET VITTU PILAA SKRILLEX-LOOKKIA VALKOSILLA LOKINPASKAHIUKSILLA D:< Mustat, ehdottomasti! mm.... skrillex.... voiko söpömpää olla....

• jnhgughjghuhg

ei ei ei. Sori nyt mut ku pojilla on pitkät hiukset ne ovat joko rasvaset tai sitte sellaset hamppuuntuneet. Älä kasvata jooko?

• Skrillexisfuckingcute

SKRILLEX ON VITUN SÖPÖ EI MATKITA TAI NO INSPIRAATIOO VOI MUT EI MATKIMIAT JA MAINONTAA!!

• Tildsku

Se on vitun hot tyyppi c:
      Ääh:3
      T:tildsku:3

• sdfdsfgb

Eikö Saara Aallolla oo vähän Rilleks-tyyli? Lasit vaan puuttuu..

• Tildsku

VITTUU!!! SE ON SKRILLEX OPETTELE KIRJOTTAA!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      174
      10688
    2. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      85
      10179
    3. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      232
      5619
    4. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      178
      4448
    5. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      171
      2925
    6. Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia

Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom
      Maailman menoa
      126
      2914
    7. L/OVER ikuisesti minun

Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin
      Ikävä
      38
      1726
    8. Mitä voisit miehenä tehdä?

Suojellaksesi kaikkia naisia ja että heillä olisi juuri sinun käytöksen takia edes vähän turvallisempaa. Mitä miehenä
      Ikävä
      298
      1318
    9. Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!

Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov
      Työ ja opiskelu
      6
      1170
    10. Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!

Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi
      Tv-sarjat
      16
      1094
    Aihe