Voiko marsuja kani saada poikasia?

tiivitaavi:D

...

20

1605

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiivitaavi:D

no auttakaa mua ku mun kani tekee marsun kaa niii en tiiä et voiko ne saada poikasia :o OIKEEST AUTTAKAAA!!!!!!!!!!!!

• Taavitiivi

No tottakai voi

• yksjukkis

tietenkin kani ja marsu saavat poikasia, ellei sitten ole koiraspuolisia;D

• JT

tosin eivät keskenään.

• juupajoohps

Mikäpä niitä estäisi lisääntymästä

• prusseluskan

Tietenki ne voi saada poikasia.Mistä niitä marsuja ja kaneja muuten tulis??Huomaan,että biologian opetus on vähentynyt kouluissa.Melkein voi olettaa,ettei sitä ole opetussuunnitelmassa ollenkaan.

• marsujengi

Niin, no itsekkin huomaan että eräs ei ole käynyt biologian tunneilla, koska yleensä marsut lisääntyvät marsujen kanssa, ja kanit kanien kanssa!

• petosenmies
      • llllllllllllllllllll

Hehaha, söpö kani! :-)

• OO huoleti ka gookla

Gookleta.
      Ei ne varmaankaan yhdessä voi saada poikasia. Jos niillä olisi samanrotuiset kumppanit niin sitten.

Tuskin niiden sukusolut tuottavat jälkeläisiä yhdessä, kun ovat niin erilaisia.

Ihmistä ja apinaakin on muinoin yritetty sekoittaa. Ei onnistunut.

• Marni Kasu

Voivat saada. Tälläisiä marsun ja kanin yhdistelmiä kutsutaan nimellä marni.(Mar- niinkuin MARsu ja ni- niinkuin kaNI).

• kaninkasvattaja

Ookko nyt ihan varma lemmikkies sukupuolesta? :D Ja ookko yhtään perehtyny kanin käyttäytymismalleihin? Sanooko mitään sulle ALISTAMINEN? :D T. kaninkasvattaja

• mää kans

tykkään alistaa ihmisiä panemalla heitä reittä vasten.
      Näytän heille kuka on pomo.

• kysy opelta

eivät voi, siis keskenään, ovat liian eri heinoa, toinen jäniseläimiä, toinen ( vikipenditan mukaan) piikkisikamaisia jyrsijöitä. Paritella saattavat kylläkin, mutta ilman tulosta

• muahahaa

Kyl ne kai voi:) Onneksi olkoon!!! XD

• minä

Tarkoitat kai, että marsu ja kani saa yhdessä poikasia?

• kyl ne kai voi:3

• Öhhh

Marsu ja kani ovat toisilleen niin kaukaista sukua, etteivät ne voi lisääntyä keskenään. Kani voi lisääntyä jäniksen, rusakon tai muiden jäniseläinten kanssa, mutta jälkeläiset ovat steriilejä, samoin kuin hevosen ja aasin risteytys eli muuli. Mutta vaikka sekä marsu että kani ovat jyrsijöitä, ovat ne niin kaukaista sukua toisilleen, että jos ne parittelisivatkin keskenään ja munasolu hedelmöittyisi, tiineys päättyisi hyvin nopeasti keskenmenoon, eikä niiden risteytystä koskaan synny elävänä. (Kyllä, paremman puutteessa kani ja marsu voivat yrittää paritella keskenään, samoin kuin monet muutkin eläimet erilajisten eläinten kanssa, jos ovat kovasti puutteessa. Näin eräässä dokkarissa kun turhautunut nuori uroshylje yritti paritella pingviinin kanssa.)

• Marsurakastaja

Nosiis, mun mielest ne ei voi saada yhes poikasia, mutta jos (1% varmuus) nii jos marsu on naaras, niin kun se odottaa niin isoa kuin kani, sen marsun kylkiluurt murtuu kanin koosta ja se marsu ei jaksa enää liikkua kaninpoikasen painon vuoksi.

• Kanihan ei sitten ole jyrsijä! Mutta siis ei ne yhdessä poikasia tee vaan toista alistetaan ahkerasti parittelukäyttäytymistä vastaavalla tavalla.
        Minun poikamarsut ovat kovia tekemään samoin toisilleen, kova valtataistelu, yleensä pienempi poika on voitolla, mutta isompikin välillä yrittää mahtailla ja kiipeä toisen selän päälle.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      119
      2324
    2. 133
      1864
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      63
      1226
    4. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      101
      1191
    5. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      73
      1077
    6. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      1060
    7. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      45
      1029
    8. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      79
      984
    9. HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp

Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio
      Seinäjoki
      23
      975
    10. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      56
      932
    Aihe