Tietyille henkilöille ei kelpaa

toisten aloitukset,vaan pitää aloittaa oma,samasta aiheesta.
Olemmeko niin itsekeskeisiä,omaannapaan tuijottelijoita, pätemisentarvetta potevia,että vain minun aloitukseni on ylitse muiden?
Olen huomioinut monta kertaa sen jopa se kuuilmiö,joka nyt oli nähtävissä muutama yö sitten.Toinen aloitus sai pitemmän ketjun peräänsä,kuin toinen.

Joskus tulee mieleen,että sitä yksinpuhelustako on kyse,että omaa ketjua jatketaan omilla kannanotoilla.Niin sairas minä en vielä ole,herraparatkoon

25

167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huomasitko Kuu-ket-

jussa nämä viestit?

capt.cöpenick ............6.5.2012 19:34

Anteeksi turha aloitukseni...sivulla olikin tästä jo aloitus! Kuu on kuitenkin kiinnostava ja Maan elämällekin lähes elinehto, sanovat asiantuntijat.

satu .............................6.5.2012 20:34

Mitä se haittaa! - Kiva, että on uusia aloituksia!

• Miksi et lue?

Satu* oli aloittanut Kuu-ketjun jo edellisiltana, Capteeni Cöpenick aloitti vasta seuraavana päivänä.

mutta ei Satu* siitä näyttänyt yhtään pahaa tykkäävän.

• lampaan kasvattaja.

muuten samana päivänä tuntia myöhemminen,jonninjoutavista keljuilette..
        Olette satiaisia.

• voi surkeus,,,

samaa ihmetelly jo pitempään, vain muutaman yksittäisen ketjuun pitäisi kaikkien vastata, vaikka samasta aiheesta olisi jo alotus ollu.

• sanojatar

Miksi se olisi hyvä? Eivät sanat sanomalla lopu. Samaan asiaanhan on kovin monia eri näkökulmia.

• rituliini_38

Tämä ei ole ainoa,kenties lähin havannointini.Nyt tulee Äitienpäivä,hauska seurata kuinka moni sopii saman toivottelijan ystäväpiiriin,siitähän tässä on kyse

• Hyvä ama, voisitko ajatella joskus vaikka kuvitelmin, että jokainen meistä on oikein mukava ihminen?

Sinulla on vaikeaa, olen ymmärtänyt sen, minullakin on .
      Mies odottaa sairaalssa poislähtöään, mutta kestän tämän murheen samalla tavoin kun kaikki muutkin asiat olen kestänyt pitkän elämäni aikana. En ala purkamaan pahantuulisuttani toisiin, tuntemattomiin ihmisiin.Ja jaksan sen ainoastaan kuvitelmalla että kaikki ihmiset ovat ystävällisiä ja .
      mukavia kun heitä tavataan muuallakin kuin näillä palstoilla

Toivon että sinullakin helpoittuisi ja voisit tosiaan kuvitella että täällä palstalla on paljon kavereita jotka toivovat sinulle samaa rauhallista olotilaa. Hyviä kalareissuja sinulle toivotan.

• Atolfia

Minäpä en tee aloituksia. Kuljeskelen vain toisten siivellä. Kestän hyvin jutut vaikka useampanakin ketjuna. Eipä tuo haittaa.

Niin, en tee aloituksia, paremminkin teen lopetuksia.

• vain.minä

Jeeps ja joops.

Ei eripura kiinnosta.

Ollaan kavereita.

Kukin meistä on ihminen, pieni ja suuri, omalla laillaan. :))

Riipu, saati en roiku, kenestäkään.

• ~~\\\

Sanompa minäkin, kun teen aloituksen alkaa varmasti tunnin sisällä samasta asiasta uusi ketju josta pikavauhdilla tulee hyvin suosittu vastauksia virtaa vaan tekniikka tolppaa vastaukset samalta kirjoittajalta hi hiii. Sama asia toisin vastauksia voi olla enemmän kuin lukukertoja, sillei!

• kivat päivät sinne,

Siitä on jo aikaa, ku tein jonkun ajankohtaisen alotuksen, joku tavallista fiksumpi " loihti sanomaan " hyvä alotus ja aihe, mutta ku toi alottaja on ,,,,,, !?, sen jälkeenki olen tehny useitaki alotuksia, mutta toi lausuma sai kimmokkeen sanoa jotain tähänki ketjuun,
      hiukan hymyilytti,,,,
      nooooooh siitä tuli kuitenki aika pitkä , en enään muista aihetta mutta löytyy arkistosta jos jaksaa kaivaa,
      olen tehnya aika monta alotusta, aina ovat saaneet mielenkiintoa osakseen, enemmän tai vähemmän, en laske vastauksia, en koskaan kilpaile kenekään toisen alottajan kanssa, annan arvon kaikille, vain asiat, aiheet sekä ajankohtaisuus kiinostaa, joskus tunteet ja menneisyys,
      en koskaan laita nimimerkkiä alotukseen, vain jokin lauseen pätkän.
      mukavaa päivän jatkoa kaikille, ystävänne mandi.

• niin jää täälläki,,,

" palon sanommatta jää, kun harvoin kohdataan " lauloi aikoinaan

Veera Telenius !

• *Kukkahame*
      • Atolfia

En muista kuulleeni tuota kappaletta aikaisemmin. Tarttuva sävel. Tuo puhtaimmat veet pani hieman ajattelemaan.
        Onhan veet puhtaat, missä ei saastuttajia löydy. On kuitenkin mm. turpeen nosto, Talvivaaran kaivos ja osittain myös maanvilvelys, jotka saastuttavat huolestuttavasti vesiämme.

Jos nuo edellä mainitut saataisiin jotenkin elominoitua, voisimme laulaa täysin rinnoin, että meillä on maailman puhtaimmat veet.

Hyvin pojat laulavat. Kiitos!

• <<>>rakastunut
      • sini-puna

Olisi mukava, että laittaisi esittäjän ja kappaleen, tai ainakin toisen näkyviin.
        Ei tarvisi avata, jos ei kiinnosta.
        Senhän saa käden käänteessä sinistäen.

• .

Veera Telenius lauloi niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin tunteellisesti, ja suurella ammattitaidolla vastaavan laulun , harmi kun youtubista ei löydy tätä laulua hänen laulamanaan,

• ??
        . kirjoitti:

Veera Telenius lauloi niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin tunteellisesti, ja suurella ammattitaidolla vastaavan laulun , harmi kun youtubista ei löydy tätä laulua hänen laulamanaan,

Minkä laulun, etsitään yhdessä.

• kiva jos löytyy
        ?? kirjoitti:

Minkä laulun, etsitään yhdessä.

Veera Telenius :

" paljon sanomatta jää kun harvoin tavataan " nämä sanat ainaki siinä on .

• ??
        kiva jos löytyy kirjoitti:

Veera Telenius :

" paljon sanomatta jää kun harvoin tavataan " nämä sanat ainaki siinä on .

Enpä löytänyt, vaikka etsin kissojen ja koirien kanssa. Laitan linkin Elävään arkistoon, siellä on meille lohdutukseksi muutama Vera Teleniuksen esitys.

Laitan mukaan myös Jukka Kuoppamäen tulkinnan tuosta tekemästään laulusta..

http://yle.fi/elavaarkisto/artikkelit/vera_teleniuksesta_tuli_senioritahti_41095.html#media=41101

http://www.youtube.com/watch?v=Q_o4mIAe1qQ&feature=related

• II Untamo

Ei tarvitse, minä kuuntelen sinun puolesta..! ;-))))

Mikähän tällainen hosuja on jos ei käytä 20 - 30 sekkaa painallukseen.

• sini-puna

Tee sinä kuin haluat, muualla se on hyviin tapoihin kuuluvaa, ja muut kirjoittajat huomioivaa. Ollaan vaan tavattomia.

• +094yt25pyok3

Neuvo!
      Klikkaat sinitekstiä tulee ruutuun kuvineen laulun nimi ja laulaja..
      jos
      ei miellytä siinä yläpalkissa on nimipalkki josta voit katkaista..

Eii tämä kone sekoa jos opettelet tuon.

• Voi vaikka itkettää?

Kiitos neuvosta. En ole koskaan huomannut katsahtaa tuone ylös, vaan tuskallisesti olen odottanut soitannon, joka onkin toisinaan heti poistettava.

Tosin en mukaviakaan kuuntele, ettei tulisi menneitä muistoja liikaa.

• .,.,mµµ

Paskaa huuleen ja vastatuuleen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      26
      2656
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      24
      2032
    3. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      108
      1531
    4. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      76
      1289
    5. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      7
      1198
    6. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      138
      1166
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      1016
    8. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      934
    9. Ollaan kuin yö ja päivä

Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.
      Ikävä
      70
      881
    10. Oletko joskus lähestynyt jotakin

väärällä identiteetillä? Miksi?
      Ikävä
      102
      867
    Aihe