Taas poistui ketju,

meillä on siis valvova silmä.
Aloitus oli Ruuneperin,jossa hän karsinoi meidät vuohiin ja lampaisiin.
Aloitus oli todella hyvä,minkätähden poistettiin,kysyn vaan?

38

113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiinostaa huonotki

heikkolahjaiset ihmiset, ihmisen ei tarvitse olla täydellinen jotta hänet voi
      hyväksyä ketjuun.

ei kai valvova silmä ole kateelinen, tai luonnevikanen,
      miksi ihminen ei kestä erilaisia mielipiteitä, tai erilaisia ihmisiä,
      emme kaikki ole täydelisiä, päinvastoin erittäin puutteelisia,
      miksi ei puutteeliset ihmiset saa ilmaista mielipiteitään,,,,,, kysyn vaan,,,,,
      mikä niissä ärsyttää ?????

• Olen huomioinut,että vailla gradua tekemättä olevilla ei aivoja sais olla lainkaan,
        apinanaivojen tasolla korkeintaan.
        Noustaan kapinaan me vähäisellä älykkyysosamäärällä olevat

• ,,,,,.,.,,..

Oliko siinä jotalkin kipeää ollut,,. säännönvastaista.

• Hän vain halusi jotain neuvostoa jaka olisi kuten parlamentti,jäsenet olivat ramoona,katleija ja yhtä en muista "dementiaa",miehistä jopel,lasse ja taas muisti pätkii,siis olen samaistunut hoidokkiini,antakaa armoa.
      Minusta ketju oli kepeästi kulkevaa,iroonista läppää,ei pahaa

• t;:;:;:_

Ehkä siihen tuli tahatonta huumoria. Isse siihen sitten raivostu. Kummallista ei jälkeäkään näy. Tosi ihmeellistä!

• t;:;:;:_ kirjoitti:

Ehkä siihen tuli tahatonta huumoria. Isse siihen sitten raivostu. Kummallista ei jälkeäkään näy. Tosi ihmeellistä!

Näin sen näin,huumorinkukka ei viihtynyt palstalla.Vappu meni joten,kaikki vapunjälkeinen mielipide ei olekkaan se oikea

• mikä raati?

Satu, Makriina ja Katleija naisista, miehistä Late Vaan, Ynnämuu ja Jopel

tarkoituksesta en päässyt perille?

• Tradenomi

Tottahan ajoittainen siivoaminen on paikallaan. Typerät ketjut jotka vielä päättyy kahden anan tölväisyyn, jotka ei edes liity edes avauksen aiheeseen joutavatkin poistaa
      Hyvä tyhjentävä viesti on usein luennon omainen eikä se vaadi vastausta.
      Poistot tehdään jonkun palstalaisen perustellusta pyynnöstä. Mitään valvovaa silmää ei palstalla ole. Jokainen kyttää toinen toistaan. Eniten kuitenkin poistoja pyydetään kahden kellokkaan taholta....

• ehdotan tosissaan

ai jaa, eikös nämä kellokkaat voitasi pistää poikottiin, ku häiritsevät muita kirjoittajia jatkuvalla marinallaan.

• Kellokas,siis minäkö olen taas syypää hyvän aloituksen alasajoon,ei herttileijaa.
        Missä on teidän huumorintajunne?
        Minä olin Valmetilla töiss, jossa työympäristö oli 90%miehiä,joten noin lapsellisia kannanottoja hieman ihmettelen Tradenomilta.
        Minulla nyt sattui olemaan vapaapäivä omaisenhoitotyöstä ja ajattelin tuoda mielipiteitäni etteriin.Olen pahoillani,jos olen astunut ylioppineiden,siis herrojen varpaille

• Tradenomi
        rituliini_38 kirjoitti:

Kellokas,siis minäkö olen taas syypää hyvän aloituksen alasajoon,ei herttileijaa.
        Missä on teidän huumorintajunne?
        Minä olin Valmetilla töiss, jossa työympäristö oli 90%miehiä,joten noin lapsellisia kannanottoja hieman ihmettelen Tradenomilta.
        Minulla nyt sattui olemaan vapaapäivä omaisenhoitotyöstä ja ajattelin tuoda mielipiteitäni etteriin.Olen pahoillani,jos olen astunut ylioppineiden,siis herrojen varpaille

Kellokas ! etpä todellakaan mutta itsekäs. Kyllä nämä kellokkaat kaikki tietää ja tuntee, eikä heitä ole syytä nimetä.

• Tradenomi kirjoitti:

Kellokas ! etpä todellakaan mutta itsekäs. Kyllä nämä kellokkaat kaikki tietää ja tuntee, eikä heitä ole syytä nimetä.

Itsekäs,siis jos vielä pystyn ajattelemaan omilla aivoillani.Siis hoidan kahden ihmisen huushollia yksillä aivoilla ja mukamas itsekäs.
        Voi hyvää päivää,noita mielipiteitä,ovatko ihan omasta päästä lähtöisin?

• voisi luulla itsekkä
        rituliini_38 kirjoitti:

Itsekäs,siis jos vielä pystyn ajattelemaan omilla aivoillani.Siis hoidan kahden ihmisen huushollia yksillä aivoilla ja mukamas itsekäs.
        Voi hyvää päivää,noita mielipiteitä,ovatko ihan omasta päästä lähtöisin?

äksi.

rituliini on kyllä aika ärhäkkä ihmiseksi, mikä mahtaa olla syynä ???

• "yritetään yhdessä

vielä "

jos se oliki syynä kun ruune oli rajannu ketkä saa kirjoittaa, heh,
      mä en yrittänykkään tuntea itteä ketjuun, joten mun puolesta olisvat saaneet pulista keskenään ja kehua toisiaan.

• he

Joutavoiset kukkahameet monet ihme ihmiset , Luuletteko taivaallisia
      olevan .Tekin olette kuolevaisia, kaikki tänne kirjoitella saa .Täällä ei saa

Isäntiä olla. yhdymme yö siivouksiin.

• ;;;;;;;;;

onko ruunenkin mielestä niin?

• ihmemies macgovery

Onko meneillään joku hurmosliike,yhdyntää ja sen semmoista siivousta,hyi

• siivotkaahan nyt

Voihan nenä! Nyt räjähdin kyllä nauramaan ! Kiitos illan parhaasta naurusta!

• Atolfia

Minua ei nyt naurata ollenkaan. Olisi ollut aivan mielenkiintoista lukea, millä perusteella Ruuneperi jakoi kirjoittelijat vuohiin ja lampaisiin?

Onhan meitä täällä verrattu kanoihin ynnämuihin, mutta en ole aikaisemmin tällaista jakoa havainnut.

Miksi juttu poistettiin? Vierailen vain täällä öiseen aikaan, niin minulta jääkin varmaan paljon huomaamatta.

Van haittaaks se?

• ruune ite

Ei haittaa!

Tiedän kyllä tarkkaan mitä kirjoitin. Ehdotin äänestettäväksi tälle palastalle edustaja henkilösuhteitaa hoitamaan.

Nimesin ehdokkaita rekisteröidyistä oikein nimimerkit mainiten.

Puskisehdokkailla annoin omia ehdotuksia nimimerkeiksi

kova on hätä, istu potalle jne.

Poistattajakin on tiesossani

• Puskasuleima
        ruune ite kirjoitti:

Ei haittaa!

Tiedän kyllä tarkkaan mitä kirjoitin. Ehdotin äänestettäväksi tälle palastalle edustaja henkilösuhteitaa hoitamaan.

Meinaaks siä, Ruune, et vino pino miälenkiintosii kirjelmii jäis kirjottamati, ku erellä mainittemas porukka valittas valtakunnan sovittelijoiks?
        Kylhän neet melkosella varmuurella lukee näit kirjotuksii, mut siin sitä sitte oliski hommaa, ku lukija luulis huamavans, et ny on esim. Ruune ja Puskasuleima rajusti eri miältä. Siis sovittelum paikka! Se voi olla vaikka riitapukarier rinki, ja sinne sitte valtakunnansovittelija komentas erimiäliset sopimaa. Jos sopuu ei syntys, jäis pukarit kumpiki omaan nurkkaans murjottamaa niin kauaks aikaa, et ne löis sovinnon kättä.

Vois olla mahrollist, et meitij joukoissa on simmottiiki, ku tykkää lukee niitev valtakunnansovittelijoitten ihan omii miälipirekirjotuksii. Mut missäs välissä neet kirjottelis, ku niittem pitäs muita tyyrää.

Kysyiks siä noilt ehrottamiltas henkilöiltä, et suastuuks ne?
        Eiks hyviin tapoihin kuulu, et kysytään mahrolliselta ehrokkaalta ennen ku sen nimee julkisest?

• kenpätietäissen
        Puskasuleima kirjoitti:

Meinaaks siä, Ruune, et vino pino miälenkiintosii kirjelmii jäis kirjottamati, ku erellä mainittemas porukka valittas valtakunnan sovittelijoiks?
        Kylhän neet melkosella varmuurella lukee näit kirjotuksii, mut siin sitä sitte oliski hommaa, ku lukija luulis huamavans, et ny on esim. Ruune ja Puskasuleima rajusti eri miältä. Siis sovittelum paikka! Se voi olla vaikka riitapukarier rinki, ja sinne sitte valtakunnansovittelija komentas erimiäliset sopimaa. Jos sopuu ei syntys, jäis pukarit kumpiki omaan nurkkaans murjottamaa niin kauaks aikaa, et ne löis sovinnon kättä.

Vois olla mahrollist, et meitij joukoissa on simmottiiki, ku tykkää lukee niitev valtakunnansovittelijoitten ihan omii miälipirekirjotuksii. Mut missäs välissä neet kirjottelis, ku niittem pitäs muita tyyrää.

Eiks hyviin tapoihin kuulu, et kysytään mahrolliselta ehrokkaalta ennen ku sen nimee julkisest?

Koskaan en ole tykännyt enermmän kyttyrää, kuin silloin, kun minua on muutaman kerran kehuttu, ihan rekatulla nimelläni.
        Koskaan en ole ollut vihaisempi, koska kehuminen ei saa aikaan mitään muuta kuin kateutta ja ilkeyttä.
        En tiedä, onko se juuri ollutkin kehujan perimmäinen aate?
        Onko siis näennäinen rakkaus ollutkin perimmäistä vihaa?

• Puskasuleima kirjoitti:

Mihe mun viästin joutus? Mää vastasi sul ja ehroti avattavaks Hurula- ketjun.

Mul sitä o ehrotettu ja mää pyyrä sunt avuks.

Annas olla ku mää saa sanan päälä, sit alotetta, eik juu!

• Atolfia
        ruune ite kirjoitti:

Ei haittaa!

Juu, kyllä minua nyt naurattaa. Hupi juttu. :>)))))

• Katleija

Hyvä ko Ruuneperi poisti sen ketjun, misä munki nimi mainitti ehroll palstasovitelijaks.
      Täyty sanno et kaikki se Ruuneperi kans keksii, voi yhren kerran. Ei se taaskan huomannu et ei Katleija ol lainkka rekattu nimimerkki=nikki ja sehän oli pääsyvaatimuksen toho virkka.

Ei tul muuteska mittä, mahroton ajatus kerta kaikkia, ainakin mun kohral. Mun luantten ei siihe sopis lainkka. Mää ole pualuelline, äkkiväärä, kiaro, pitkävihane ja koko aja poijes lährös.

Sitä paitti, milläs mää kestoäkässi, katteellissi, täysi ykstotissi, alemmuuskompleksist kärsivi ja kaiki puali rajoittunei vanhoi ihmissi enää miksikäs muuttaisin. En mää itekkä enää tavoistan pääs.

Se on simmottos, jos tääl palstal meinaa järjissäs pyssy, on oltava kestävää sorttii omal tavallas. Tämä on kun onkin tämmöinen vapaa kansalaisfoorumi, osa sosiaalista mediaa, niinku hianoste sanota.

Tämmössi me tääl olla.

ps. muute olen sitä miält et (nyy mää en san nimi) palstal on kaks oikke fiksu naisihmist, jokka ei koskan san muist paha sanaa. Et ne jaksavakki olla noi. Toine kirjoittaa, kute hän itekki sanoo viestinsä ikkänku esitelmiks, nii et ei niihi ol mittän lisättävää.
      Toine on musiikin ja runouden ystävä, joka ussei muistelee miästäns ja isätäs ja äitäs, iha välis muttotaski.
      Miästän määki rakkaurel ain muistan, tulkko se nyt täsä yhteyres sanottu.

Koitetan pärjät kaikest hualimat, vaik välil RR näyttäisi liian korkkei luvui.

• katleija

Painovirhe eli näppäinpaholainen:

.. joka ussei muistelee miästäns ja isätäs ja äitäs, iha välis muttotaski.
        muttotaski po. mummotaski = mummoaan.

• -
        katleija kirjoitti:

Painovirhe eli näppäinpaholainen:

.. joka ussei muistelee miästäns ja isätäs ja äitäs, iha välis muttotaski.
        muttotaski po. mummotaski = mummoaan.

Ylläpito poistaa ketjun, ei koskaan yksikään palstaaja.
        Ja sen joutikin poistamaan.

• katleija
        - kirjoitti:

Ylläpito poistaa ketjun, ei koskaan yksikään palstaaja.
        Ja sen joutikin poistamaan.

Rek. nim. saa poistettua itse yksittäisen viestinsä.

Mutt mull on vaa simmone luulo et, jos ketjun aloittaja pyytää ylläpidolta koko ketjun poistoa, se voisi onnistua.

• katleija kirjoitti:

Rek. nim. saa poistettua itse yksittäisen viestinsä.

Mutt mull on vaa simmone luulo et, jos ketjun aloittaja pyytää ylläpidolta koko ketjun poistoa, se voisi onnistua.

Katleija! Älä puhu puppua: et sinä mikään pitkävihainen ole.
        Kun minä änkesin tänne seitsenkymppisiin uutena ja outona, tein sinusta vahingossa kissanruokaa. Et sinä siitä kaunaa kantanut, vaan annoit heti anteeksi, kun pyysin.

Tuo "Ilmoita asiaton viesti" vaikuttaa vähän samanlaiselta kuin liikennevaloissa se nappula, jota jalankulkija ajankuluksi voi painella. Siitä sitten saa sellaisen tunteen, että apostolinkyytiläinenkin pystyy vaikuttamaan liikenteeseen.

• nytki

Mää kyl sanon nyt että haikanpersseessee joutaa kaikk ket joutavast kehuttaa.

• *Kukkahame*

Voi veljet! ja sisaret!!
        Taitaa se vanhuus ja yksinäisyys tehdä joillekin kunnon kuperkeikan, hyvä että jotain vitsiäkin väännetään, nyt on nimet kirjoissa ja kirjan kannet kiinni.

Jokainen kirjoittaa oman näkemyksensä eihän sen tarvitse olla kaikkien ymmärrettävissä, he teki minusta ja joutavoisesta tuolla aiemmin taivaallisen, millä ihmeen laatuvaatimuksilla minä niin taivaallinen olen, no se on yhden vanhuksen mielipide.

Olen toinen vanhus mutta en ole taivaalinen, nipistin äsken itseäni poskesta olen vielä elossa.

• 7+14=15

hevonperseen tiedän, mutta haikan en. Onko se kala, lintu vai nisäkäs?

• Mää olen kyl niimpal kestävä sorrtti mut kyl mul meni se viimänenki järki ku mää palstal tulin (ainaki palstalaiste miälest) Enemä mää kyl tykkä ollah hullu, tyhmä en alkunka.

Olenhan kertonut teille kuinka aikuisikäinen lääkäri ,hetken juteltuaan laski kätensä hartioilleni, katsoi silmiin ja sanoi, "olette te aika hullu".

Voin siis varmaan saada todistuksen henkisestä terveydentilastani ilman teitäkin.

• hinalla millä hyväns

On tuo nähty kyllä tällä herralla " R" on sairaaloinen tarve tuoda itsensä esiin. Ei narsisti voi itseään muuttaa.

• Sotkamosta

Joo kohta se taas klikkaa " ilmoita asiaton viesti ". Sitä , kun on taas loukattu....
      Vasta kehui ylläpidon järjestävän joillekkin palstalaisille baaneja.....
      Ei onnistunut surkimus, palsta voi hänenstä huolimatta hyvin ja uusia viestejä syntyy solkenaan.

• särki on voimaa

Vanhuus ja hulluus. pyytäkää ihmeessä apua lääkäriltä ettete ihan sekoisi.
      Olisihan loppuelämä viettää ilosella ja hyvällä mielellä ja sais ystäviäkin.

• LOISkiehuntaa!

Miksi ihmeessä vatvotte palsta henkilöitä?

Ette edes tunne toisianne! Sitten luonnehditte toisen ja määrittelette, ja kaikki vikaan!

Ei kukaan täällä mitään "esitelmiä" esimerkilsi kirjoittele, "joihin ei ole mitään lisäämistä"!

Miksi ette anna toistenne olla?

Puhutaan jostain muusta kuin henkilöistä tai henkilösuhteista!

Tiedätte vallan hyvin, mitä "henkilöketjuista" seuraa!

.

• Tiedetään

Jahnaus kuitenkin jatkuu!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      106
      2449
    2. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      106
      1912
    3. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      16
      1804
    4. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      99
      1457
    5. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      192
      1432
    6. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      4
      1375
    7. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      133
      975
    8. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      57
      957
    9. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      125
      948
    10. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      946
    Aihe