Vaihdoin motonetin ulomman vetonivelen,carina 2 vm-91 pelkääjän puolelle.Ja kuskin puolelle ylivedettävän kumen.Nyt imetyttää kun kuskin puolelle,vaihdoin ylivedettävän kumen.Laitoin akselin takaisin napaan ja kiriistin melko tiukkaan mutterin.Rengas pyöri hyvin ja se siitä,mutta ihmetyttää kun vaihdoin pelkääjän puolelle.Uuden ulomman vetoniveleln kumeineen,ja sain vaihdettua,laitoin napaan takaisin.Aloin kiristää mutteria tiukalle,mutta rengas ei pyörahtänykkään enään.Löysäsin aika lailla,ja hain sopivan kohan tiukkuudella,että pyörii hyvin.Ihmetyttää että miten,alkuperäinen nivel kuskin puolella,pystyy kiristää todella tiukalle,sitli pyörii rengas hyvin.Onko noissa tarvikkeen nivelissä,suuriakin eroja,vain mistä tuo kiristys homma johtuu.Ei kestä tarvikkeen nivellen mutteria,kovin kiristää,mutta alkuperäistä nivelen mutteria saa kiriä mielin määrin.Yrittäkää ymmärtää,kirjoituksesta ja vastailkaa jos tiedättä,Itse vähän noita niveliä vaihtanut,varmaan jollain carina miehellä,löytyy tähänkin vastaus.
ulompi vetonivel
carina 2 vm-91
2
265
Vastaukset
- vaihtaja,,
Motonetin osa syypää.
Sieltä voi saada kelpo osaa, mutta vaarana on saada täysin epäkuraattia.
Osta alkuperäinen osa niin kyllä toimii.
ps. olen kokenut saman, ja toyotalla osat maksaa lähes saman. - Laakerivikainen
Moro.Olikin laakerivika,ei kestänyt kiristää kovin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 646267
- 635649
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1284645- 583926
- 143825
- 323239
- 693031
- 592866
- 762647
- 471970