Tein tarjouksen talosta ja myyjä teki vastatarjouksen. Lisäksi hän sanoi maksavansa kaikki kauppakirjaan liittyvät toimet ja kulut yksin. Mitä kaikkea tuo käsittää? Mitä kuluja minulle itselleni jää tulee talon ostohinnan lisäksi? Varainsiirtoveroa ei mene eikä välittäjää ole mukana.
Joo joo, nää ehkä löytyis jostain netinkin syövereistä mutta tällä ei ihan hirveä kiire ole ja yksinkertaisesti tää on nyt vaan helpompaa.
Kaupantekokulut
3
451
Vastaukset
- joopa joo...
"Lisäksi hän sanoi maksavansa kaikki kauppakirjaan liittyvät toimet ja kulut yksin. Mitä kaikkea tuo ""
Sen että hän rahaa sinut pankkiin missä kaikki kauppan liittyvät asiakirjat löytyy ja yhdessä pankin virkailijan kanssa tehdään kaupat. Eli ts. mistään kuluista ei ole varsinaisesti kyse. Soita pankkiin niin kerovat miten yksityishenkilöt hoitavat kaupakäynnit keskenään pankin kanssa.- joopa joo..
Lisäystä... Luonnollisesti menette pankkin joka rahoittaa asuntosi. Myyjän kanssa sovitte keskenäänne ehdoista kuten luovutus päivä mahdollisesti korvaus siitä ajasta kun asuu asunnossa jonka ostat. Myös mainninat virheistä jotka olet hyväksynyt etc.
- Muutama ostettu
Kauppakirjan voi tehdä itsekkin tai teettää jos asunto on välittäjällä hän tekee kauppakirjat.Kulut ovat n100 e luokkaa ei merkittäviä.Netissä on kauppakirja malleja tarvittaessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956818- 1592006
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢491083Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991045Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41909