Mitä naisen tulee olla?

mjuhkij

Laittakaa nyt naisistakin listaa!

27

493

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jiikkuhhiuju

      kaunis,hoikka,älykäs,naisellinen,positiivinen,

      • '

        Miksi hoikka? Miulle kelpaa kyllä muhkumpikin :-)


    • Heh,ehdottomasti semmonen kuin mie,raadan kuin orja aamusta iltaan,hymyssä suin,hirtehishuumorilla varustettuna,syön mitä haluan ja miel tekee,harrastan kaikki mitä liikkuu ja pärisee,sanavalmis ,eli rakastan vääntämistä,en tarvitse miestä lampunvaihtoon,osaan porata ja sahata ihan ite,madon saan koukkuun ja pois kirkumatta,eikä venäläiset pikkupeput syö mun itsetuntoo; ))).
      Penkkiurheilu sujuu yhtä hyvin kuin miehillä,siitä räksyttäminen on hyvin vieras ajatus miulle.Olen just semmonen nainen mistä pidän!

      • ohi aiheen

        Ei ne venäläiset niin pikkupeppuja ole.
        Miksi venäläisessä bussissa jossa on 50 paikkaa ei ole kuin 25 matkustajaa?
        Ei mahdu kahta peppua samalle penkkiparille, vaan yksi iso ahteri.
        Joten se siitä pikkupepuista.


    • herkumpi

      Jonkun mielentä ehottomasti oma serkku ?? Oha se vähä outoo mut kuitekii.Mitä serkumpi ni sen herkumpi vissii ;-)

    • vm.-68

      Toiveita:

      -Omiakin mielipiteitä mediasta poimittujen sijaan.
      -Oma elämä kavereineen ja harrastuksineen vaikka parisuhteessa onkin.
      -Nauravat silmät ja avara maailma pään sisällä.(uskaltaa elää ja heittäytyä)
      - Saan olla juuri se mitä olen ja ilmaista turvassa omaa inhimillisyyttäni ja tunteitani ilman että tulen kyseenalaistetuksi miehenä tai halveksituksi.
      -Kyky nauraa myös itselleen ja omille toilaillulleen.
      -Rehellisyys ja luotettavuus on itsestään selvyyksiä.
      -Tykkää liikkua.

      • Mielikuvitusta lisää

      • vm.-68

    • sano ei muhkulle

      hoikka vyötärö,pieni hyppyripeppu eikä mitään muhkupepaa.mukava sellainen mikä ei natise turhista.

      • metrikulli

        suomesa ei ole kauniita naisia............hirveitä noita akkoja isoine hehtaari perseinee


      • Kutrimelli
        metrikulli kirjoitti:

        suomesa ei ole kauniita naisia............hirveitä noita akkoja isoine hehtaari perseinee

        Ja vielä vaan roikut Suomesa, häh? Vai Botswanastako Mr. Blackwell kirjoittelee?


    • jota ei kukaan huoli

      metrikulli se isomahanen hikinen kerran sisään ja oho,tuli jo -mies ; )))

    • 456

      Tarviitko metrikulli tulkkausapua vai ymmärrätkö mitä aloittaja otsikossa kysyi? Selvällä suomellahan tuossa asiaa kysyttiin.

      Ps.En yhtään ihmettele jos sattuu vähän hiljaista pitelemään naisten suhteen.

    • sano ei muhkulle

      hei.metrikullin viestin ymmärtää tyhmempikin,metrikullin naisen tulee tietysti olla vastakohta inhoamilleen asioille eli tässä tapauksessa kaunis ja pienipeppuinen.

      • häijynhäijy

        Pienipeppuiset ovat kamalia, ihan ku miesten luiset pepat, yök.


    • Hehheh,nyt meni vääntämiseksi,pikkuinen vai isompi peppu; )))

    • viheltävä-ville.

      Älykäs,älykäs, älykäs.

    • antaisin

      kunnon tiukka sporttipeppu kapea vyötäröisellä pitkätukkaisella naisella on tooodella sexikästä.nam

    • just jämpt näin

      no miusta kyllä tuo pururata päässä ratkaiseva,jos ei se pelitä ei auta vaikka minkälainen takalisto

    • 10 toivetta

      1. Rikas, mielummin metsää ja perinnöt jo saanut.
      2. Vähän yksinkertainen, mutta vain vähän.
      3. Ei turhan tarkka
      4. Vietävissä
      5. Herkkäuskoinen
      6. Pitää lapsista ja niiden hoidosta
      7. Rakastaa kotitöitä
      8. Palvelualtis miehelleen ja uskollinen
      9. Kunnostaan huoltapitävä, vähän seksikäs
      10 hyvät hampaat.

      • doidois

        Täytyy myöntää et listasit minunkin ihanne naisen:) Rikas ei tosin tarvis olla, eikä vietävissäkään, mut muuten hyvä lista!


    • Heh "10 toivetta" ,toive 4,5 ja 8,paljastaa minkälainen olet,vietävissä ja herkkäuskoinen,palvelualtis ; ))),jospa tulisit ihan tälle vuosituhannelle!!
      Onneksi itse tunnen viksuja miehiä,arvostavat naista naisena,rikkautena ja täydentävänä puoliskona.

    • Veltot

      Metriperseet ei kyllä kelpaa mitenkään, laiskoja, ei välitä itestään eikä muista...

    • kaljamasusi

      no veltot,mee lenkille että pääset siitä mahastas eroon,hopi hopi

    • Läheisriippuvuus

      Ennen kaikkea naisen pitää olla tyhmä, jotta hyvksyy suttuisen kaljaa juovan äijän. Sitten naisen tulee huolehtia ulkonäöstään, että saa pidettyä sen "turhapuron" itsellään elättäjänä ja elintason ylläpitäjänä ( eipä sitä moni huolisikaan). Naisen pitää myös aina joka mutkassa valittaa ja moittia tätä turhapuroaan. Tähän kaikkeen pystyy sairas läheisriippuvainen nainen, joka voi sitten tuntea olevansa parempi ihminen, kuin muut.

    • wing or afri

      japanilainen tai afrikkalaine ois iha nice

    • suttuska ; )

      nimim."Läheisriippuvuus",kyllä on surullinen kokemus naisesta.....onko kyseinen nainen vaimosi , ))))))))))

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe