Löytyisiköhän Joensuusta kommuuniasumisesta kiinnostuneita?
Olen 21-vuotias opiskelijatyttö ja palailen Joensuuhun loppukesästä vaihto-opiskeluvuoden jälkeen. Opiskelijasolussa eläminen ei erittäin sosiaalisen kommuunielämän jälkeen enää huvita, joten toiveenani olisi palatessani perustaa Joensuuhun oma kommuuni, jossa elellä hyvällä mielellä kivojen ihmisten kanssa. Kommuuniksi sopiva omakotitalo minulla olisi jo tiedossa, sijaitsee Noljakassa. Tilaa olisi 4-5 ihanalle asukkaalle. Kiinnostuneille lisää tietoa asunnosta sähköpostilla.
Ehdottomana edellytyksenä on, että annat panoksesi kommuunielämään. Haluat tuntea asuntosi kodiksi etkä vain kämpäksi, haluat että kämppiksesi ovat ystäviä tai perhettä. Minulla olisi toiveena rakastava kotikommuuni, jossa voidaan keskustella kaikesta, jokainen saa olla oma itsensä, mennä ja tulla niin kuin haluaa. Siis rento meininki, mutta niin, että siivoamisesta, kotitöistä, pihan hoidosta ja muusta huolehditaan yhdessä. Yhteiset leffaillat, yhdessä kokkaaminen ja maailmanparantaminen keittiössä ovat minulle osa kommuunielämää, mutta se ei tarkoita sitä, että meidän pitäisi tehdä kaikki yhdessä ja kulkea samoja polkuja. Minulle on myös tärkeää, että jokaisella asukkaalla on rauha ja yksityinen tila omassa huoneessaan.
En siis halua opiskelijasolua enkä myöskään bileluukkua, vaan rennon, lämminhenkisen, asiallisesti toimivan kommuunin, jota voi pitää kotinaan.
Itse en ole juppi, hippi enkä punkkari, vaan päällisin puolin suhteellisen tavallinen tallaaja, mutta sinun ei toki tarvitse olla. Sovit kämppiksekseni ja ystäväkseni, jos katselet maailmaan avarin mielin, olet rento mutta et hunningolla ja kykenet elämään yhteisöllisesti ja kommunikoimaan aiheesta kuin aiheesta. Sukupuolella, suuntautumisella, rodulla tai muillakaan turhilla määritelmillä ei ole väliä, ei oikeastaan iälläkään, mutta toivoisin kuitenkin, että olet suunnilleen samassa elämäntilanteessa kuin minä.
Tämä on vasta alustavaa kyselyä, mutta ehdottomasti tosimielellä. Sopivan porukan löytyessä omasta puolestani kommuunin perustaminen olisi ajankohtaista elo-syyskuussa.
Jos tunnistit itsesi, ota yhteyttä: [email protected], niin tutustutaan, katsellaan, pohditaan ja ehkä sitten jonain kauniina päivänä juodaan aamukahvit saman pöydän ääressä.
Kommuunia Joensuuhun?
5
484
Vastaukset
- ---
Laitan sulle viestiä, jos pääsen sinne opiskeleen! :)
- KommuuniJoensuu
Valitettavasti ilmoitus ei ole enää ajankohtainen, kommuuniksi katsastamani talo ehti mennä viime hetkellä kaupaksi.
Jos jonkun kommuunissa/kimppakämpässä sattuisi olemaan tilaa ja kuulostan ylemmän ilmoituksen perusteella sopivalta asukkaalta, samaan sähköpostiosoitteeseen saa ottaa yhteyttä. - sonja1
Hei!
Vieläkö haluaisit muuttaa kommuuniin? Etsin porukkaa Noljakkaan omakotitaloon nyt minäkin....
t.Sonja- skp1
Voisin vuokrata yhden huoneen tuosta noljakan omakotitalosta. Minuun voi ottaa yhteyttä osoitteeseen skp144786 at gmail.com.
- pingvinii
Hei! :D
Haluaisin muuttaa kommuuniasuntoon, ja jos voisit harkitakkaan ottavasi minut asuntoilemaan kommuuniisi, voitko ottaa yhteyttä [email protected]
Olen 19-vuotias opiskelija tyttönen, ja ihan ok tyyppi olen (ainakin toivottavasti :D) voin sitten vaikka sähköpostissa kertoa lisää itsestäni, jos kommuuniin vielä mahtuu ja voisit edes harkita minua^^
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1752076
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,851499Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821424Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta121192Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita401076Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2101013- 42928
- 97875
- 85825
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49795