Löytyisiköhän Joensuusta kommuuniasumisesta kiinnostuneita?
Olen 21-vuotias opiskelijatyttö ja palailen Joensuuhun loppukesästä vaihto-opiskeluvuoden jälkeen. Opiskelijasolussa eläminen ei erittäin sosiaalisen kommuunielämän jälkeen enää huvita, joten toiveenani olisi palatessani perustaa Joensuuhun oma kommuuni, jossa elellä hyvällä mielellä kivojen ihmisten kanssa. Kommuuniksi sopiva omakotitalo minulla olisi jo tiedossa, sijaitsee Noljakassa. Tilaa olisi 4-5 ihanalle asukkaalle. Kiinnostuneille lisää tietoa asunnosta sähköpostilla.
Ehdottomana edellytyksenä on, että annat panoksesi kommuunielämään. Haluat tuntea asuntosi kodiksi etkä vain kämpäksi, haluat että kämppiksesi ovat ystäviä tai perhettä. Minulla olisi toiveena rakastava kotikommuuni, jossa voidaan keskustella kaikesta, jokainen saa olla oma itsensä, mennä ja tulla niin kuin haluaa. Siis rento meininki, mutta niin, että siivoamisesta, kotitöistä, pihan hoidosta ja muusta huolehditaan yhdessä. Yhteiset leffaillat, yhdessä kokkaaminen ja maailmanparantaminen keittiössä ovat minulle osa kommuunielämää, mutta se ei tarkoita sitä, että meidän pitäisi tehdä kaikki yhdessä ja kulkea samoja polkuja. Minulle on myös tärkeää, että jokaisella asukkaalla on rauha ja yksityinen tila omassa huoneessaan.
En siis halua opiskelijasolua enkä myöskään bileluukkua, vaan rennon, lämminhenkisen, asiallisesti toimivan kommuunin, jota voi pitää kotinaan.
Itse en ole juppi, hippi enkä punkkari, vaan päällisin puolin suhteellisen tavallinen tallaaja, mutta sinun ei toki tarvitse olla. Sovit kämppiksekseni ja ystäväkseni, jos katselet maailmaan avarin mielin, olet rento mutta et hunningolla ja kykenet elämään yhteisöllisesti ja kommunikoimaan aiheesta kuin aiheesta. Sukupuolella, suuntautumisella, rodulla tai muillakaan turhilla määritelmillä ei ole väliä, ei oikeastaan iälläkään, mutta toivoisin kuitenkin, että olet suunnilleen samassa elämäntilanteessa kuin minä.
Tämä on vasta alustavaa kyselyä, mutta ehdottomasti tosimielellä. Sopivan porukan löytyessä omasta puolestani kommuunin perustaminen olisi ajankohtaista elo-syyskuussa.
Jos tunnistit itsesi, ota yhteyttä: [email protected], niin tutustutaan, katsellaan, pohditaan ja ehkä sitten jonain kauniina päivänä juodaan aamukahvit saman pöydän ääressä.
Kommuunia Joensuuhun?
5
451
Vastaukset
- ---
Laitan sulle viestiä, jos pääsen sinne opiskeleen! :)
- KommuuniJoensuu
Valitettavasti ilmoitus ei ole enää ajankohtainen, kommuuniksi katsastamani talo ehti mennä viime hetkellä kaupaksi.
Jos jonkun kommuunissa/kimppakämpässä sattuisi olemaan tilaa ja kuulostan ylemmän ilmoituksen perusteella sopivalta asukkaalta, samaan sähköpostiosoitteeseen saa ottaa yhteyttä. - sonja1
Hei!
Vieläkö haluaisit muuttaa kommuuniin? Etsin porukkaa Noljakkaan omakotitaloon nyt minäkin....
t.Sonja- skp1
Voisin vuokrata yhden huoneen tuosta noljakan omakotitalosta. Minuun voi ottaa yhteyttä osoitteeseen skp144786 at gmail.com.
- pingvinii
Hei! :D
Haluaisin muuttaa kommuuniasuntoon, ja jos voisit harkitakkaan ottavasi minut asuntoilemaan kommuuniisi, voitko ottaa yhteyttä [email protected]
Olen 19-vuotias opiskelija tyttönen, ja ihan ok tyyppi olen (ainakin toivottavasti :D) voin sitten vaikka sähköpostissa kertoa lisää itsestäni, jos kommuuniin vielä mahtuu ja voisit edes harkita minua^^
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3127272Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662136- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81213Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009