Varkkila voisi

kumpi?

alkaa keskustella omalla nimellään. Jos viisaus on tuota luokkaa niin ehdotan, että alat kirjoitella lisää negaiivisia kirjoituksia Varkaudesta, tosin jos miestä löytyy niin nimi mukaan kirjoituksiin, ja lupaan jos nimesi laitat mukaan niin nimellä myös vastaan! Tosin suuresti epäilen oletko mies vai marjanpomija!

36

814

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeppe jytää

kilahtiko, joko jakara heiluu persiinalla?

• Varkkila

Näin se taitaa olla..Nimet esiin, nyyh nyyh...Jos näytät omasi, niin lupaan näyttää omani....Kuulostaa joltain hiekkalaatikon leikiltä :)

• ;)-

kumpi on marjanpoimija!

• Varkkila

Surkea provo. Keksi nyt jotain pikkuisen parempaa, niin saat edes kerran itse jonkunlaista keskustelua aikaan, mutta jälleen kerran....
      Ensinnäkin, täällä voi keskustella omalla nimellään, tai anonyymisti, kuten sinäkin teit avauksessasi. Kaikilla on mahdollisuus ottaa osaa keskusteluun, myös sinulla ja minulla.
      Toiseksi, en kirjoittele "negaiivisia", enkä negatiivisia kirjoituksia Varkaudesta. Kirjoitan kriittisiä kirjoituksia siitä, millä ehdoilla verovarat tälläkin hetkellä tuhlataan.
      Sinun lupaus kertoa oma nimesi on täällä netissä yhtä tyhjän kanssa, eli uskottavuutesi puuttuu täysin. Sinä siis lupaat vastata omalla nimelläsi...Mistä sen tietää, vaikka vastaat naapurisi nimellä???? Sinun epäilysi jostain miehistä ja marjanpoimijoista on vailla mitään ponnistuspohjaa, eli se ei merkitse mitään kenellekkään.
      Ymmärrätkö nyt tämän peruskuvion?

• painetta pannuun

Risto Husuko sai raivarin? Korpivaaran kirjoitus läpyskässä painaa.

• kuka pamputtaa

Ristolle ovat hommaamassa teräsmiespukua joululahjaksi.

• pensseli setä

Risto Husu purkaa aamun läpyskässä pahaaoloaan.
      Herra epäonnistui kehittämisyhtiön johdossa ja nyt
      seurannut valtuuston puheenjohtajan paikalta Varkauden
      alasajoa. Taitaa miehellä olla huono omatunto epäonnistumisistaan,
      vai mistä lie noin riehaantuu. Suosittelisin miehelle hiekkalaatikolle
      lähtöä, jos ei näe missä mennään ja kestä sitten arvostelua.

• Paha-veli

Nasse-Setä oli hyvin vihainen;)-

• ...tar

Mies? Nainen vai marjanpoimija?

• Teuvo Järveläinen

Varkkilalle.

Sä voisit todellakin kirjoittaa omalla nimelläsi ja mikäli kirjoitukissasi on pohjaa niin miksi et niin tee.
      Olen lukenut sinun kirjoituksia ja aina on sama sävel, kanssaihmiset ei ole mitään sinun rinnalla, kaikki mistä itse et pidä on turhaa, kirppareilla käyvät ihmiset ei ole ihmisiä silmissäsi, siis minä mukaan lukien. Jostain kumman syystä kirppareista puhuttaessa vedät aina Jansetin siihen mukaan ?? Ylistät maallista mammonaasi, kehut miten hyvin menee ja muut mustamaalaat tekivätpä he mitä tahansa.
      Onhan se totta, että tässä kylässä ei hoideta asioita kuten kuuluisi ja hyväveli systeemi on syvältä. Mutta ei se oikeuta edes Varkkilaa morkkaamaan muita asukkaita.
      Ja laitan nimeni alle, et Varkkila tarvii haukkua, että siellä taas yksi nimetön ja kateellinen puhuu paskaa. Katsotaan tuleeko muita kommentteja nimellä.

• Varkkila

Missä vaiheessa Teuvo olen kirjoittanut tekstiä, jossa on haukuttu nimettömänä
        kirjoitellutta???? Missä vaiheessa on puhuttu kateellisista ja kuka niistä enimmäkseen kirjoittelee. Selvitä se Teuvo hyvä ja olet lähempänä totuutta, kuka kirjoittelee ja mitä kirjoittelee :)
        Älä käytä tuollasta kirppariesimerkkiä ja Janset-esimerkkiä lisätekstillä AINA, koska tiedät itsekin, ettei se pidä paikkaansa. Taidat liioitella asioita aika tavalla, vai kuinka? Laita tuonne linkit kehiin ja katsellaan kaikki, mitä sinulla tarkoittaa AINA.

• Huoh...

Öö, miksi Varkkilan pitäisi kirjoittaa omalla nimellä? Jos kirjoitukset vaivaa, niin jätä lukematta. Täyttä asiaa nimimerkki on suurimmaksi osaksi kirjoittanut, ja jos olet eri mieltä , niin saa iskeä päinvastaisia faktojakin pöytään?

• Teuvo Järveläinen

Huokaile vaan.
        Halusin vaan kertoa etten ainakaan minä ole piilossa nimimerkin takana, kuten en ole ollut piilossa lehtikirjoituksissanikaan.
        Jatkakaa räkytystä nimimerkkien takaa.

• hyvä Tepi :)
        Teuvo Järveläinen kirjoitti:

Huokaile vaan.
        Halusin vaan kertoa etten ainakaan minä ole piilossa nimimerkin takana, kuten en ole ollut piilossa lehtikirjoituksissanikaan.

hyvä Tepi
        minua naurattaa myös se että juuri esim.Warkaudenlehdessä annetaan kritiikkiä ja palautetta tyypeille nimimerkin takaa
        oon aatellu että jos miulla olis tarvatta antaa palautetta jollein paikallispolitiikolle niin kyllä prkl laittasin henk.koht.viestiä enkä saata..a itkis nimimerkin takaa
        ei kukaan..EI KUKAAN voi olla niin pelottava että pitää pelätä nimimerkillä siellä lehdessä

tää roskasuomi24 on eri juttu :)

• tänne vaan so
        hyvä Tepi :) kirjoitti:

hyvä Tepi
        minua naurattaa myös se että juuri esim.Warkaudenlehdessä annetaan kritiikkiä ja palautetta tyypeille nimimerkin takaa
        oon aatellu että jos miulla olis tarvatta antaa palautetta jollein paikallispolitiikolle niin kyllä prkl laittasin henk.koht.viestiä enkä saata..a itkis nimimerkin takaa
        ei kukaan..EI KUKAAN voi olla niin pelottava että pitää pelätä nimimerkillä siellä lehdessä

Minua naurattaa ja samalla säälittää WL:n vakiotekstaajat, Kauko, P.U ja Seppo, tais joku Niiranenkin olla. Ihme mölinää kaikilla jatkuvasti ja ihmettelen että lehti jaksaa julkaista näiden jorinoita. Tai, no en ihmettele kun kyseessä juuri WL.

Toivoisin että vaikka kaupunki sponssaisi tietokoneen heille, jotta tulisivat rikastuttamaan tänne keskustelua. Hoho hoho hoooo

• Varkkila

Huokaile vaan.

Millä tavalla mielipiteesi on sitten parempaa tekstiä, kun olet omalla nimelläsi. Kun asia loppuu, niin siirrytään nokittelemaan kirjoittajia...Et ole Teuvo täällä mitään kovin ihmeellistä tekstiä vielä väläytellyt, joten se siitä.

• Teuvo Järveläinen
        Varkkila kirjoitti:

Millä tavalla mielipiteesi on sitten parempaa tekstiä, kun olet omalla nimelläsi. Kun asia loppuu, niin siirrytään nokittelemaan kirjoittajia...Et ole Teuvo täällä mitään kovin ihmeellistä tekstiä vielä väläytellyt, joten se siitä.

Tais osua Varkkila. Tuossa on nuo kaksi kommenttiani mitä olen kirjoittanut, en muuta, lukenut olen kyllä ja ajatellut ettei kovin hääviä tekstiä ole, aina sama sävel. No sulle Varkkila vasta kysymys, kun latelit tuolla noita mitkä ei pidä paikkaansa. Missä ja milloin olen sanonut, että mielipiteeni ovat parempaa tekstiä? Missä ja milloin olen nokitellut kirjoittajia?
        Äläkä huuda tuota aina sanaa, tuon sanonnan olen oppinut sinulta, sillä myös isolla kirjoittelusta olet huomauttanut. Olet pilkannut kirppareita ja sitä kautta siellä asioivia. Olet kehunut mm. autoasi ja sitä kautta varallisuuttasi ja sitä ettei toyotalla tee mitään. Olet kirjoittanut asunto asioista siihen sävyyn, että jossain Savontien kerrostaloissa asuvat ei ole mitään. Jos et kaikkea ihan suoraan niin noita edellä mainittuja asioita niillä tuot esiin.
        Linkkejä en ala sinulle etsimään, tiedät mitä olet kirjoittanut kuten myös lukijat tietää.
        Osaltani tää päättyy tähän ja ihan oikealla nimelläni, vaikka ei tuo nimi kovin häävi olekaan ja asun kerrostalossa, ajan vanhalla autolla, mutta ympärilläni on paljon ystäviä ja rakkaita ihmisiä, kiitos heille.
        Mukavaa syksyä Varkkilalle. :)

• Varkkila

Tais osua Varkkila. Tuossa on nuo kaksi kommenttiani mitä olen kirjoittanut, en muuta, lukenut olen kyllä ja ajatellut ettei kovin hääviä tekstiä ole, aina sama sävel. No sulle Varkkila vasta kysymys, kun latelit tuolla noita mitkä ei pidä paikkaansa. Missä ja milloin olen sanonut, että mielipiteeni ovat parempaa tekstiä? Missä ja milloin olen nokitellut kirjoittajia?
        Äläkä huuda tuota aina sanaa, tuon sanonnan olen oppinut sinulta, sillä myös isolla kirjoittelusta olet huomauttanut. Olet pilkannut kirppareita ja sitä kautta siellä asioivia. Olet kehunut mm. autoasi ja sitä kautta varallisuuttasi ja sitä ettei toyotalla tee mitään. Olet kirjoittanut asunto asioista siihen sävyyn, että jossain Savontien kerrostaloissa asuvat ei ole mitään. Jos et kaikkea ihan suoraan niin noita edellä mainittuja asioita niillä tuot esiin.
        Linkkejä en ala sinulle etsimään, tiedät mitä olet kirjoittanut kuten myös lukijat tietää.
        Osaltani tää päättyy tähän ja ihan oikealla nimelläni, vaikka ei tuo nimi kovin häävi olekaan ja asun kerrostalossa, ajan vanhalla autolla, mutta ympärilläni on paljon ystäviä ja rakkaita ihmisiä, kiitos heille.

"Missä ja milloin olen nokitellut muita kirjoittajia..." Siinä kohdassa se alkaa, kun kirjoitat "Jatkakaa räkytystä nimimerkkien takaa...Eli sinun käyttämän logiikan mukaan, jossa mm. minä aina haukun kirppareita ja sitä kautta niiden kävijöitä yms. Sinä toisin sanoen käyttäydyt alentuvasti kaikkia niitä kohtaan, jotka esiintyvät nimimerkeillä...
        Lisää alentuvaa käytöstä: "Linkkejä en ala sinulle etsimään, tiedät...." Eli tässä esimerkissä käytät täälläkin usein vastaan tulevaa tyyliä...Kaikihan tietää ja tutkimuksissa on todettu.
        Laita faktat pöytään, niin katsellaan niitä.
        Savontien kerrostalot...tyyliäsi mukaillen: kaikkihan voivat käydä lukemassa, mitä olen niistä kirjoittanut. Taloista niin...Harvemmin niissä asuvista ihmisistä.
        Lisäksi kerroit, että olet kirjoittanut vain kaksi vastinetta täällä...Niin, ehkä omalla nimelläsi..Pikku apulaisnikit ovatkin sitten eri juttu, vai kuinka..? Voitko muuten todistaa, ettet ole kirjoitellut tänne muulloin...?Niin, et voi ja seuraava kysymys on sinulta miksi pitäisi...? No, käyttämällä argumenttejasi sinullepäin takaisin, kerroit, että olet kirjoittanut vain kaksi kertaa tänne...Kaikki lukijathan sen tietää, että.... :) Katsos, ei se olekaan sen helpompaa omalla nimellä.
        Missä kohdassa olen muuten sanonut, ettei Toyotallalla tee mitään??? Hah!
        Edelleenkin voit lukea tuolta ylempää ja jos olet lukenut noinkin paljon tekstejä minulta, niin linja on pitänyt...Eli tänne voi kaikki kirjoitella nimellä tai nikillä..keskitytään kirjoitukseen, ei kirjoittajaan.
        Lopuksi, vaikka kirjoitteluni on sinut nyt niin totaalisesti uuvuttanut, niin siitä huolimatta väitän, että olen osunut useammin oikeaan, kuin muutama muu palstan aktiivi. Turha väittää vastaan, koska kuten sanoit, lukijatkin sen tietävät ja siis sinäkin sen tiedät, että näin se vaan menee :) Seuraavaa skuuppia valmistellaan jo, ettäs tiedät.

• lapsettaako (""'")
        Varkkila kirjoitti:

"Missä ja milloin olen nokitellut muita kirjoittajia..." Siinä kohdassa se alkaa, kun kirjoitat "Jatkakaa räkytystä nimimerkkien takaa...Eli sinun käyttämän logiikan mukaan, jossa mm. minä aina haukun kirppareita ja sitä kautta niiden kävijöitä yms. Sinä toisin sanoen käyttäydyt alentuvasti kaikkia niitä kohtaan, jotka esiintyvät nimimerkeillä...
        Lisää alentuvaa käytöstä: "Linkkejä en ala sinulle etsimään, tiedät...." Eli tässä esimerkissä käytät täälläkin usein vastaan tulevaa tyyliä...Kaikihan tietää ja tutkimuksissa on todettu.
        Laita faktat pöytään, niin katsellaan niitä.
        Savontien kerrostalot...tyyliäsi mukaillen: kaikkihan voivat käydä lukemassa, mitä olen niistä kirjoittanut. Taloista niin...Harvemmin niissä asuvista ihmisistä.
        Lisäksi kerroit, että olet kirjoittanut vain kaksi vastinetta täällä...Niin, ehkä omalla nimelläsi..Pikku apulaisnikit ovatkin sitten eri juttu, vai kuinka..? Voitko muuten todistaa, ettet ole kirjoitellut tänne muulloin...?Niin, et voi ja seuraava kysymys on sinulta miksi pitäisi...? No, käyttämällä argumenttejasi sinullepäin takaisin, kerroit, että olet kirjoittanut vain kaksi kertaa tänne...Kaikki lukijathan sen tietää, että.... :) Katsos, ei se olekaan sen helpompaa omalla nimellä.
        Missä kohdassa olen muuten sanonut, ettei Toyotallalla tee mitään??? Hah!
        Edelleenkin voit lukea tuolta ylempää ja jos olet lukenut noinkin paljon tekstejä minulta, niin linja on pitänyt...Eli tänne voi kaikki kirjoitella nimellä tai nikillä..keskitytään kirjoitukseen, ei kirjoittajaan.
        Lopuksi, vaikka kirjoitteluni on sinut nyt niin totaalisesti uuvuttanut, niin siitä huolimatta väitän, että olen osunut useammin oikeaan, kuin muutama muu palstan aktiivi. Turha väittää vastaan, koska kuten sanoit, lukijatkin sen tietävät ja siis sinäkin sen tiedät, että näin se vaan menee :) Seuraavaa skuuppia valmistellaan jo, ettäs tiedät.

Harvinaisen lapsellista porukkaa, " enpäs, juupas" Aikuiset miehet? kehtaa jankata jonninjoutavasta kuin pahaiset kakarat.

• Varkkila
        lapsettaako (""'") kirjoitti:

Harvinaisen lapsellista porukkaa, " enpäs, juupas" Aikuiset miehet? kehtaa jankata jonninjoutavasta kuin pahaiset kakarat.

Tottakai lapsettaa. Ja oikeassa pitää olla viimeiseen asti ja viimeisen sanan sanoja on siis oikeassa :)

• Varkkila

Teuvo Hoi! Varkaudesta lähti taas 70 ihmistä kirjoilta kuukauden sisällä. Miten ajattelit hoitaa tilannetta positiivisesti?
        Periaatteen yltiöpositiivihan vastaa näin: "Ei näy missään. Kauppakatu on tungokseen asti täynnä asiakkaita. Palveluita ei ole kadonnut mistään. Päiviönsaari on vetonaula. Kommilan asunnot on keskimääräistä paremmassa kunnossa ja ne menee kaupaksi kuin kuumille kiville. Ja hengästyttäväksi lopuksi, jos ei kiinnosta, niin voit muuttaa pois" :)
        Lue Talouslehtien artikkelit muuttotappiokuntien asuntokaupoista. Lue lisäksi hyytävää tekstiä mm. putkiremonttien hinnoista. (Täällä oli joskus kinastelua noista hinnoista, mutta enhän mä mitään niistä tiedä, vaikka oma tietoni oli kymmenen euron haarukassa neliölle...Hah!) Siinä sitä on pureskeltavaa betonikuution omistajille, jos remontteja on positiivisella asenteella viivytetty liian pitkään.

• ÷?÷÷
        Varkkila kirjoitti:

Teuvo Hoi! Varkaudesta lähti taas 70 ihmistä kirjoilta kuukauden sisällä. Miten ajattelit hoitaa tilannetta positiivisesti?
        Periaatteen yltiöpositiivihan vastaa näin: "Ei näy missään. Kauppakatu on tungokseen asti täynnä asiakkaita. Palveluita ei ole kadonnut mistään. Päiviönsaari on vetonaula. Kommilan asunnot on keskimääräistä paremmassa kunnossa ja ne menee kaupaksi kuin kuumille kiville. Ja hengästyttäväksi lopuksi, jos ei kiinnosta, niin voit muuttaa pois" :)
        Lue Talouslehtien artikkelit muuttotappiokuntien asuntokaupoista. Lue lisäksi hyytävää tekstiä mm. putkiremonttien hinnoista. (Täällä oli joskus kinastelua noista hinnoista, mutta enhän mä mitään niistä tiedä, vaikka oma tietoni oli kymmenen euron haarukassa neliölle...Hah!) Siinä sitä on pureskeltavaa betonikuution omistajille, jos remontteja on positiivisella asenteella viivytetty liian pitkään.

Jossain elokuvassa sanoivat aikoinaan, että "vaikka tykkääktin olla pers..reikä niin ei sitä tarvitse joka päivä olla, joten höllää välillä" Tämä sopii aika moneen täälläkin kirjoittavaan. Vai mitä pojat? Höllätkää välillä, ELÄMÄ ON.

• Varkkila
        ÷?÷÷ kirjoitti:

Jossain elokuvassa sanoivat aikoinaan, että "vaikka tykkääktin olla pers..reikä niin ei sitä tarvitse joka päivä olla, joten höllää välillä" Tämä sopii aika moneen täälläkin kirjoittavaan. Vai mitä pojat? Höllätkää välillä, ELÄMÄ ON.

Jossain elokuvassa sanottiin myös, että "elämä ei ole elokuvaa..." Joten älä usko kaikkea, mitä luet ja näet elokuvissa tai peräti täällä netissä.
        Me ollaan kaikki täällä tosissamme ja kyllä se on jo huomattu..Puntit alkaa jo vapista. Kyllä jämpti on näin! .)

• ??!!??
        ÷?÷÷ kirjoitti:

Elokuva jossa noin sanotaan on Platoon. Siinä on samanlainen besserwisseri upseeri joka halveksii kaikkia muita ihmisiä eli joku kallonkutistaja voisi sanoa, että alemmuuskompleksista kärsivä yksilö jota ei olisi pitänyt päästää johtotehtäviin. Tässä nyt on vähän sama asia, mutta nämä alemmuudestaan kärsivät eivät ikinä ole olleet johtotehtävissä, onneksi. Samaan aikaan heillä on harhainen kuvitelma, että heillä on ratkaisu kaikkiin ongelmiin! Onneksi maailma ei toimi niin, vai mitä varkkila ja teuvo?

• Teuvo Järveläinen
        ??!!?? kirjoitti:

Elokuva jossa noin sanotaan on Platoon. Siinä on samanlainen besserwisseri upseeri joka halveksii kaikkia muita ihmisiä eli joku kallonkutistaja voisi sanoa, että alemmuuskompleksista kärsivä yksilö jota ei olisi pitänyt päästää johtotehtäviin. Tässä nyt on vähän sama asia, mutta nämä alemmuudestaan kärsivät eivät ikinä ole olleet johtotehtävissä, onneksi. Samaan aikaan heillä on harhainen kuvitelma, että heillä on ratkaisu kaikkiin ongelmiin! Onneksi maailma ei toimi niin, vai mitä varkkila ja teuvo?

Sanoin jo tuolla aiemmin etten enää tätä kommentoi, mut nyt tuli sellaista tekstiä ettei paremmasta väliä. Kiitos ??!!??
        Tuo on niin totta.
        Paras kommentti mitä ikinä olen täällä lukenut.

• Varkkila

Sanoin jo tuolla aiemmin etten enää tätä kommentoi, mut nyt tuli sellaista tekstiä ettei paremmasta väliä. Kiitos ??!!??
        Tuo on niin totta.
        Paras kommentti mitä ikinä olen täällä lukenut.

No et ole sitten kummoisia kommentteja Teuvo täältä löytänyt, jos tuo oli parasta antia :) No, kukin rajoittaa itseään omien juttujensa mukaan.
        Ja kuten sanottua, ei sinun kommenttien määrästä kukaan ole kiinnostunut....Kuka uskoo, kuka ei.

• Varkkila
        ??!!?? kirjoitti:

Miten voit edes yrittää väittää jonain "totuutena", ettei alemmuskompleksista kärsiviä ihmisiä ole "ikinä ollut johtotehtävissä, onneksi"...Eihän tuolle ole mitään todellista perustelua. Sinä vain päätit näin ja se meidän pitäisi taas hiljaa jonkunlaisena totuutena hyväksyä...Hoh hoijaaa....Kuitenkin kirjoitat "jostain kallonkutistajasta, joka voisi sanoa, että alemmuuskompleksista kärsivä henkilö, jota ei olisi pitänyt päästää johtotehtäviin". Eli kahdessa lauseessa väität päinvastaista...Onko niitä siis ollut johtoasemissa, koska lääkärikin niin päästi tulemaan, vai eikö niitä koskaan ikinä milloinkaan ole ollut???
        Lisäksi kyseenomainen lause (elämä ei ole elokuvaa) on ollut muissakin yhteyksissä esillä, joten ei se sen kummallisempi lause ole.
        Eli periaatteessa lyhyesti taas kerran: Olkaa hiljaa ja tyytyväisiä. Teidän asiat hoidetaan kyllä kuntoon...Kaikki on hyvin, ei kannata valittaa...Ja jos ei kiinnosta, niin voi muuttaa pois.
        Kertoisitko, näin ihan vaan meidän kesken :) Mistä Varkaus-konserni etsii rahat, jos kaikki nämä hankkeet ja lainavakuudet ja velvoitteet lankeaa 3 vuoden sisään maksettavaksi???? Onko siis tyhmää kysellä etukäteen ja varautua, vai uskoa sokeasti jopa sellaista johtajaa, joka on ohjailtavissa muiden taholta...(Alemmuuskompleksi????? )
        No, tää nyt oli taas tällaista. Teuvo ei vastaa omalla nimellään, koska lupasi niin... :) Mutta jospa sinä osaisit selittää, mitä todella tarkoitit.
        Minulla kun ei ole mitään harhoja siitä, että voisin korjata Varkauden tilanteen. En vain hyväksy sitä, että toiset eivät edes yritä, vaikka ovat ottaneet asiassa vetovastuun hakien sitä virkaa vapaaehtoisesti. Kaveriporukan hyväksyntä ja hallituspaikat tuovat sitä johtotehtävien glamouria riittävästi ja suu menee tukkoon sopivalla koulutusmatkalla. Turha väittää tällä hetkellä, että parhaansa ovat yrittäneet, koska jos tuo on heidän parastaan veronmaksajan suuntaan, niin esitys on alle arvostelun. Sitä minulla on oikeus kritisoida ihan ilman velvoitetta, nimeä ja osoitetta.

• Anonyymi
        hyvä Tepi :) kirjoitti:

hyvä Tepi

Pensselisetiä riittää, lapsiin sekaantuvia. Oikein alkaa vituttaa! Kehtasit käyttää hyväksi sairasta tyttöä ja sanoa että pidetään salassa. Vaan nyt on rikosilmoitus tehty!

• %kake

Varkkilalle pojot!!!!!!!!!!

• OMAPALSTA

YEEE!!! nyt löytyi tälle IDIOOTILLE, ihan oma palsta!!!!!!
      Ammattikoulusta,mutta mikä linja ja jättikö kesken eka vai toka vuoden jälkeen, kun ei rahkeet riittäneet? Luonnolisesti työtön, ja asustaa sossun tuella.

• Varkkila

Arvuuttelet sen verran pahoja itsestäsi???, mutta kaikki täällä kuumeisesti yrittää sinua jelppiä, kun laitat vaan lisää vinkkejä... :)

• Anonyymi

tiimari

• Anonyymi

White thrash

Ketjusta on poistettu 69 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      33
      3203
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      3
      883
    3. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      68
      780
    4. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      3
      770
    5. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      60
      704
    6. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      14
      612
    7. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      32
      601
    8. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      21
      581
    9. Mitä ajattelet

Meistä nykyään.
      Ikävä
      41
      570
    10. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      3
      559
    Aihe