Auer palvoi saatanaa

irmeli o

Jo on käänteet!

22

688

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihhmetelleennn

      te jotka siel ulvilas tunnette sen askartelutädin,niin uslotteko ett nuo ihmesyytökset voivat pitää paikkansa?? tuntuu joltain amer elokuvalta koko juttu.......

    • Kärpäinen

      Tai sitten syyttäjä on syönyt kärpässieniä

      • EI KIRKKOON

        Tai juonut pyhää hurmos vettä ja on kiihkeässä hurmostilassa jonka johdosta näkee piruja jokapaikassa.Itsekkin olen joskus viikon putken jälkeen nähnyt jopa Aku Ankan jahtaamassa minua,minä taas olin Lumikki....huh,huh ette usko miten hirvee kokemus.En käy kirkossa jotenka nyt ulvilaiset hyvin tarkkana ketä puuttuu Pyhäpäivinä hartaus hetkistä.Hups,nyt lipsahti tuokin totuus.


    • linnaan loppuiäkseen

      No kuulkaas kun kaikki on tänäpäivänä mahdollista.
      Eikä se ulvilakaan mikään lintukoto ole, eikä liioin asukkaat mitään pullantuoksuisia mammoja.
      Liikkuihan siitä Lahden murhasta huhu, että siltä oli silmät mm. puhkottu ja elin silvottu jne. Ja jos siellä joku sairas murhaaja vielä vapaana liikkuisi, niin miksei se kenenkään muun olohuoneeseen ole hypännyt läpi ikkunan, kesken isäntäväen perheriidan ja tappanut?
      Kyllä nuo oikeusoppineet on sen verran älykästä porukkaa, ettei ne mitään satuja keksi.

    • okllllllll

      minkähänlainen lapsuus ollut annelilla,miten on tullut hänestä tuollainen? aika tunnevammaisen oloinen.kai joku tunsi pariskunnan..oliko mies minkälainen?

    • Oikeusoppimaton

      "Kyllä nuo oikeusoppineet on sen verran älykästä porukkaa, ettei ne mitään satuja keksi. "

      Tuo oli kyllä päivän paras. :D

      • munat pois

        katsoppa syyttäjän kuva jostain uusiksi niin tee siitä päätös,onko älykäs .


    • oppimaton ja munaton

      Älykkyys ja ulkonäkö on kaksi ihan eri asiaa. Miten kuvailisit syytettyä sitten?
      Ajatuksenjuoksusi perusteella vissiin pitkähiuksinen Anskuli ei voi profiloitua murhaajaksi.
      Tuokin oli päivän paras :D

    • Kissan_kello

      JUlkaistiinko jossain lehdessä kuvia lahden pisto haavoista,mitkä tulkittiin risteiksi,entäs se Annelin lähettämä piirros lapsilleen mikä esitti"vuohen päätä"?Tahtoisi myös nähdä ne miltä näyttävät.

    • kanki-kake

      Söikö se eläimiä elävältä vai mitä luin?

    • Noita akka

      Tätä menoa kun jatkuu niin Anneli poltetaan kohta noitana.

    • PÖYRISTYTTÄVÄÄ

      Tai Anneli vaatii lehdistöltä huomattavia korvauksia leimaamisesta saatananpalvojaksi. Huomatkaa että kukaan muu ei ole aiemmin syyttänyt häntä siitä. Tämä on siis lehdistön tekemää mustamaalausta ja törkeää sellaista. Hovioikeushan vapauttikin Auerin jo kerran eikä missään koskaan aiemmin ole tietääkseni mainittu koko asiasta. Olisiko ne saatananpalvojan ja rituaalimurhaajan vapauttaneet? Mitä on veri- ja tuhkaleikit? Toimittajien kiimaa keksiä roisia kauppatavaraa etusivulle. Että on taas niin tyhjästä nyhjästy koko asia. Hätäpäissään kukaan tyhmä toimittaja ei edes huomannut että dodge-automerkissä pukin sarvet on toisinpäin, joten lapsellinen oli sekin yrittää vetää mukaan teemaksi. Ihmetyttää että aiheesta saa kirjoittaa mitä vaan paskaa ja kansa vielä uskoo sen kun lehdessä niin sanotaan.

    • sairaat piru

      tämä syyttäjä valkama ei täysillä käy. on varmaan poikamies. no harjavallassa on varmaan terveempiä paljon,ei monella ole noin vilkasta mielikuvitusta.

      • PAMI

        Hi! Mistähä uutisista voi nähdä tuon syyttäjän naamakuvan,kiinostaisi vaan vilasta onko hän se miksi luulen?Kiitos vaan tiedosta jos joku vois valaista minua.


    • IKÄ_NEITO

      No niin,eipäs sitten ollutkaan saatanpalvoja.Miksiköhän Annelin keittokirjatkin vietiin poliisin taholta?Tarkistetaanko ne etteivaan ole mitään noituuteen viittaavaa?Voi luoja mitähän se syyttäjä vielä keksii?Tosi törkeetä julkaista perätöntä että A.A oli saatananpalvoja.Syyttäjällä taitaa olla pahasti toi psyykkinen puoli hakosilla.Tuohan kuulostaa jo selvältä vainoharhaisuudelta.Vai että pelkkä sivujuonne,siis onks tää joku suomalainen rikos dekkari?

    • PAHAN_SILMÄ

      Selvää pässin lihaa,Annelin veli on lapseton,kannatta nyt kiinnittä hänen" faktoihin" huomiota,myös taloudelliseen tilaan.Onko velkoja?Lapsillahan hän tienaa kun saa huoltajuus rahaa,onko velipoika puhdas pulmunen?Jaa valheilla on lyhkäset jälet,kuis meinaat lapsille selittää että kun et ite saa lapsia niin halusin kaapata teidät,sattui niin hyvä saumakin,ettei mikä onnistu.Nyt kun olen vielä teidät pelotellut äidillänne niin ette ikinä uskalla mennä hänen luokseen,niinhän minä teitä neuvoin kertomaan hyvä,hyvä,tottelevaisia lapsukaisia "isi"pitää teistä hyvää huolta kunhan vain rahaa tulee.Kukahan se pirun kanssa veljeilee?

    • Salapolliisi

      Olisi kyllä asiallista, että tuohonkin juttuun tulisi jotain faktaa pöytään.

      Muistuttaa Bodomjärven tapausta, jossa myös vedettiin mitä ihmeellisempiä todisteita hihasta.

    • ei lapsilla tienata.

      "Lapsillahan hän tienaa kun saa huoltajuus rahaa,onko velipoika puhdas pulmunen?"

      Kylläpä jollakin on taas paskaa päässä.Varmaan olet itse lapseton maho?

      Minulla on lapsia monta, enkä tähän päivään mennessä ole "tienannut" muuta kuin hyvän mielen kun katson heidän hymyssäsuin leikkiään ja nauruaan.

      • von Lagerbom

        Kyllä niillä lapsilla silloin tienataan jos sattuvat vaikka olemaan sijoitettuna Annelin veljelle. Tienaus silloin kai jotan 1500é / lapsi ( kk.


    • Voi sitä

      SAATANAN ANNELIA minkä teki

    • kaikki julki

      Joopa joo. Ari Auer tienaa yli 5000 euroa kuussa (plus kulut päälle) kolmella nuorimmalla lapsella. Saa rahatkin kuulemma käyttää ihan omiin menoihinsa. Ilmankos ajaa kallista autoa. Taitaa venekkin olla työttömällä kokopäivä "isukilla." Tuskin lapsille syöttää kaviaaria. Kelpaa varmaan kokis ja ranskalaiset.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8791
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2623
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2371
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1989
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1736
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe