Ehdota halpaa ja hyvää yöpymispaikkaa lähellä lentokenttää. Booking.comin sivuilla halvemmissa ei näytä olevan tallelokeroa. Onko näin, vai eikö sitä vain mainita sivuilla?
Aiomme olla pari päivää loman lopussa Bangokissa ennen lentoa. Ehdotapa jotain kohtuu matkan päässä olevaa nähtävyyttä. Parissa päivässä ei kovin paljon jaksa kiertää, mutta jotain pikku juttua voisi käydä katsomassa. Joku tori tai temppeli tai ehkä molemmat.
lentokenttä hotelli
5
207
Vastaukset
- train is my sky
Itse varaisin hotellin läheltä sky train asemaa josta on helppo ja kätevä mennä
kentälle junilla eli sky train airport rail link . Vaihtoasema Phaya Thai
Näin ollen hotellin sijainti kentän lähellä ei ole niin tärkeä ja kaupunki on 'lähempänä'
www.bangkokairporttrain.com- train is my sky
sky train infoa www.bts.co.th
- tuttu paikka
tallelokeroa? Mihin sitä tarvitset ja mitä siellä pitäisit? Ja Thaimaan hotellit on kaikki edullisia eli jopa Bangkokista saa hyvän hotellin 10 euroa yö...tietenkin on kalliimpiakin mutta 50 eurolla saa jo luxusta...se siitä hintatasosta joka Suomessa maksaa 150 euroa yö. MIksi hotelli pitää olla lähellä lentokenttää? Bangkokista keskusta kentälle on liki 30 km? Ja taksit ja junat ajaa väliä koko ajan eli keskustaan nyt kannattaa mennä tietenkin.
- väsynytmatkailijakai
Rahojani ja passiani siellä tallelokerossa pitäisin. En halua kiikuttaa niitä mukanani taskuvarkaisen pelossa.
- ei minulla ongelma
niin arvelin mutta kyllä ne säilyy ihan hyvin myös hotellihuoneessa. 28 kertaa olen Thaimaassa lomaillut eikä ikinä ko jutut olleet missään lokerossa...ja käteistä kannattaa säilyttää automaatissa...sitä saa kun tarvitsee ja vain pieniä summia kerralla...käteinen raha on se huonoin asia...en edes uskaltaisi antaa isoa summaa heille säilytykseen...nämä pienet huoneessa olevat tallelokerot jättäisin omaan arvoonsa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1591394Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491205Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241159Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111090- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307957- 42929
- 72895
- 73879