lentokenttä hotelli

väsynytmatkaajakai

Ehdota halpaa ja hyvää yöpymispaikkaa lähellä lentokenttää. Booking.comin sivuilla halvemmissa ei näytä olevan tallelokeroa. Onko näin, vai eikö sitä vain mainita sivuilla?
Aiomme olla pari päivää loman lopussa Bangokissa ennen lentoa. Ehdotapa jotain kohtuu matkan päässä olevaa nähtävyyttä. Parissa päivässä ei kovin paljon jaksa kiertää, mutta jotain pikku juttua voisi käydä katsomassa. Joku tori tai temppeli tai ehkä molemmat.

5

187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • train is my sky

      Itse varaisin hotellin läheltä sky train asemaa josta on helppo ja kätevä mennä
      kentälle junilla eli sky train airport rail link . Vaihtoasema Phaya Thai
      Näin ollen hotellin sijainti kentän lähellä ei ole niin tärkeä ja kaupunki on 'lähempänä'

      www.bangkokairporttrain.com

      • train is my sky

        sky train infoa www.bts.co.th


    • tuttu paikka

      tallelokeroa? Mihin sitä tarvitset ja mitä siellä pitäisit? Ja Thaimaan hotellit on kaikki edullisia eli jopa Bangkokista saa hyvän hotellin 10 euroa yö...tietenkin on kalliimpiakin mutta 50 eurolla saa jo luxusta...se siitä hintatasosta joka Suomessa maksaa 150 euroa yö. MIksi hotelli pitää olla lähellä lentokenttää? Bangkokista keskusta kentälle on liki 30 km? Ja taksit ja junat ajaa väliä koko ajan eli keskustaan nyt kannattaa mennä tietenkin.

    • väsynytmatkailijakai

      Rahojani ja passiani siellä tallelokerossa pitäisin. En halua kiikuttaa niitä mukanani taskuvarkaisen pelossa.

      • ei minulla ongelma

        niin arvelin mutta kyllä ne säilyy ihan hyvin myös hotellihuoneessa. 28 kertaa olen Thaimaassa lomaillut eikä ikinä ko jutut olleet missään lokerossa...ja käteistä kannattaa säilyttää automaatissa...sitä saa kun tarvitsee ja vain pieniä summia kerralla...käteinen raha on se huonoin asia...en edes uskaltaisi antaa isoa summaa heille säilytykseen...nämä pienet huoneessa olevat tallelokerot jättäisin omaan arvoonsa....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7229
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      35
      2781
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2356
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      99
      2062
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      16
      1757
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1545
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1407
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1371
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1333
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    Aihe