Vuokrataan kalustetusta kaksiosta toinen huone kesäkuusta elokuun loppuun. Vuokranmaksaja saa valita huoneen (kummassakin sängyt).
Olen töissä merillä 2vko töitä 2vko vapaata jaksoissa, ja tulen viettämään kesällä vapaanikin lähestulkoon kokonaan mökillä, välillä kotona käyden, joten asunto olisi käytännössä katsoen sinun kesän ajan.
Hintapyyntö puolet vuokrasta eli 390€/kk sähköstä ja netistä puolet (n. 20€/kk)
Olen 24-vuotias mies ja haen maksukykyistä kesäduunaria tjst. vuokralaiseksi.
Ota yhteyttä sähköpostitse ja kysy lisää: [email protected]
Helsinki, pihlajamäki, kesä-elokuu, Kalustettu
jj
0
125
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895095
- 514012
- 232073
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161775Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271717- 151414
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹261185Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201006T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43971- 21960