Johtuuko psoriasiksesta?????

himokävelijä

Helmikuussa ihotautilääkäri diagnosoi jalkapohjissani psoriasiksen.
Sain voiteet, ja jalkapohjat paranivat.
Nyt on kuitenkin ilmennyt, että jos käyn kävelylenkillä, lyhyelläkin, niin kantapäihin ja jalkojen sivuun kuin myös jalkapohjiin tulee isojakin vesirakkuloita.
Kengät on muutaman kuukauden olleet käytössä, ja koskaan aiemmin ei tätä ongelmaa ole ollut. Muuttuuko iho psoriasiksen myötä niin ohueksi, että ei kestä
normaalia kävelyä / sauvakävelyä ???? Mitä hittoa voisin tehdä, että voisin taas nauttia ulkoilusta ja minun niin rakastamastani kävelystä? Uusia kenkiä olen harkinnut kuin myös uusia sukkia, mutta auttaako???? Jos kellään on ollut samankaltaisia ongelmia, miten ratkaisit pulman???

4

175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luonnon hoitoa

      Onko tautisi PPP-tyyppiä?

      Katso apua: www.psrorinat.com

      • himokävelijä

        Kiitos vastauksestasi.
        Tietääkseni ei ole PPP-tyyppiä. Minulla on koko keholla pieniä näppyjä, joita kutiaa ihan hirveästi. Jaloissa oli kaikkein pahin, johon sain hoidoksi Diprosalic- salvaa, mikä on myös auttanut muuten, mutta nyt ei voi esim. lenkkikengät jalassa kävellä, koska tulee nuo aiemmin kuvaamat vesirakkulat heti.
        Kokeilitko linkkiä, ei toimi :(


      • Luonnon hoitoa
        himokävelijä kirjoitti:

        Kiitos vastauksestasi.
        Tietääkseni ei ole PPP-tyyppiä. Minulla on koko keholla pieniä näppyjä, joita kutiaa ihan hirveästi. Jaloissa oli kaikkein pahin, johon sain hoidoksi Diprosalic- salvaa, mikä on myös auttanut muuten, mutta nyt ei voi esim. lenkkikengät jalassa kävellä, koska tulee nuo aiemmin kuvaamat vesirakkulat heti.
        Kokeilitko linkkiä, ei toimi :(

        Oikea osoite on: www.psorinat.com


      • PPP+psori
        himokävelijä kirjoitti:

        Kiitos vastauksestasi.
        Tietääkseni ei ole PPP-tyyppiä. Minulla on koko keholla pieniä näppyjä, joita kutiaa ihan hirveästi. Jaloissa oli kaikkein pahin, johon sain hoidoksi Diprosalic- salvaa, mikä on myös auttanut muuten, mutta nyt ei voi esim. lenkkikengät jalassa kävellä, koska tulee nuo aiemmin kuvaamat vesirakkulat heti.
        Kokeilitko linkkiä, ei toimi :(

        Anna jalkojesi ihon parantua ensin kunnolla. Se voi viedä kuukausia, sillä kortisonipitoiset voiteet ohentavat ihoa. Itselläni on sekä psori että PPP ja vain kunnon suolavesikylvyt, rasvaus vaseliinityyppisillä voiteilla ja ilmakylvyt ovat auttaneet. Myös ruokavaliolla on merkitystä.

        Himokävely kannattaa jättää, siirry vaikka uimaan, tosin silloinkin on huolehdittava etteivät jalkapohjat pehmene vedessä liikaa.

        Lääkärit eivät anna muuta kuin lääkkeitä, jotka monilla pahentavat oireita.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 191
      2363
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      54
      2134
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      184
      2037
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      172
      1702
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1267
    7. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      6
      1215
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1205
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      16
      1198
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1098
    Aihe