Tuhero vai posliini

PoSS

Minulle maistuu posliini. Nuolen mielelläni naisen puhdasta pimppaa.

15

1355

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anisiki

      Mutta kun sheivaaminen sattuu : ( Ja tulee ilkeitä näppyjä sitten, ja lyhyt tynkä kasvaa yössä melkeen jo takaisin :( Enkä ala maksaa mtn ammatilaisen tekemiä.. : D Sheivaus ainoastaan käy. Eikö se siistitty lyhyt karva kävis ? :D

      • Anonyymi

        Ei vihhu sun kanssas, karvat on siellä iha vasite. Sheivaus yhtä järjetöntä ku alkaa nylkeä ihoaan pois


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vihhu sun kanssas, karvat on siellä iha vasite. Sheivaus yhtä järjetöntä ku alkaa nylkeä ihoaan pois

        Ootko lapista


    • Tsingsis Kaani

      Kyllä se käy, mutta se karvapillu olis kaikkein paras.

      • kielimies40+

        tosi karvanen "mirri" on ihanan näkönenki ja kun turkki kostuu niin maku ja tuoksu vaan paranee


    • nuolenko sua

      Posliinia on parempi nuolla mut jos on hiukan karvoja sellasen siistitty niin se on hyvä.

    • Herr Lederhose

      Kovin tuuheista harvapuskista en tykkää ja sänkipillu on kamalinta mitä tiedän. Parasta on joko kunnolla sheivattu tai sitten luonnollisen kevyt karvoitus.

      Ajelen itsekin pallinkarvat ja siistin muutenkin karvoitustani. Harmi vaan, kun sänki tulee niin pian. Epilaattorisadismi, vois olla paikallaan.

    • Anonyymi

      Sheivailu on niin turhaa. Se on työlästä ja tekee kipeää. Lopputulosta on myös työläs katsoa ja silmiin sattuu, nahkalätty ei myöskään tunnu kivalta sormeen, kieleen tai moloonkaan

    • Anonyymi

      Nätisti siistitty on hyvä. Toki posliini on kiva, mutta sen ylläpitäminen on hankalaa. Siistimätön rasta/karvalakki ei ole mukava.

    • Anonyymi

      Puhdasta? Jos olisit lukenut oppikirjan nimeltä "Vaginal discharge", eli vaginan eritteet, et nuolisi minkäänlaista pimppaa vaikka maksettaisiin.

      • Anonyymi

        Eritefobiasta kärsivien kannattaa pidättäytyä kaikenlaisesta kanssakäymisestä kaikkien ihmisten kanssa. Itsensä mukaan lukien. Omasta pyllystäkin tulee ties mitä paskaa, ihosta irtoaa iljettävää kuollutta solukkoa ja kaikilta limakalvoilta erittyy kammottavaa limaa.


    • Anonyymi

      Semi on mielestäni paras. Paljaalla karvat pikkasen kumminkin kiusaa, mutta eipä tarvi "tyttöjen" olla kokoajan sheivaamassa! 🥰

    • Tää ketju in aloitettu 10v sitten, mutta kommentoin kuitenkin 😁. Ei ole mies eikä mikään ellei suostu nuolemaan juuri sellaista pimppaa mikä naisen mielestä on hänelle paras. Posliini tai karvoilla, kaikki käy 👅

    • Anonyymi

      Tuherot kaikkialle, jos mahdollista; ykkös- ja kakkospesään plus kainaloihin

    • Anonyymi

      Ennen muinoin oli sanonta 15:sta v ja karvaton itse pidän mieluummin että naisella on häpykarvoitus kui ettäkö olisi täysin posliini itselle on enempi tullu miellehtymä jot on lapsen kanssa jos nainen on ajanut häpykarvoituksensa enkä tiedä onko se kyseisen laisille naisillekin ettäkö he tahtoisivat vielä olla viisitoista vuotiaita joten mieluummin jätän väliin sillai nätisti siistitty jos kerran on pakkomielle niitä ajella

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe