Minulle maistuu posliini. Nuolen mielelläni naisen puhdasta pimppaa.
Tuhero vai posliini
15
1355
Vastaukset
- anisiki
Mutta kun sheivaaminen sattuu : ( Ja tulee ilkeitä näppyjä sitten, ja lyhyt tynkä kasvaa yössä melkeen jo takaisin :( Enkä ala maksaa mtn ammatilaisen tekemiä.. : D Sheivaus ainoastaan käy. Eikö se siistitty lyhyt karva kävis ? :D
- Anonyymi
Ei vihhu sun kanssas, karvat on siellä iha vasite. Sheivaus yhtä järjetöntä ku alkaa nylkeä ihoaan pois
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vihhu sun kanssas, karvat on siellä iha vasite. Sheivaus yhtä järjetöntä ku alkaa nylkeä ihoaan pois
Ootko lapista
- Tsingsis Kaani
Kyllä se käy, mutta se karvapillu olis kaikkein paras.
- kielimies40+
tosi karvanen "mirri" on ihanan näkönenki ja kun turkki kostuu niin maku ja tuoksu vaan paranee
- nuolenko sua
Posliinia on parempi nuolla mut jos on hiukan karvoja sellasen siistitty niin se on hyvä.
- Herr Lederhose
Kovin tuuheista harvapuskista en tykkää ja sänkipillu on kamalinta mitä tiedän. Parasta on joko kunnolla sheivattu tai sitten luonnollisen kevyt karvoitus.
Ajelen itsekin pallinkarvat ja siistin muutenkin karvoitustani. Harmi vaan, kun sänki tulee niin pian. Epilaattorisadismi, vois olla paikallaan. - Anonyymi
Sheivailu on niin turhaa. Se on työlästä ja tekee kipeää. Lopputulosta on myös työläs katsoa ja silmiin sattuu, nahkalätty ei myöskään tunnu kivalta sormeen, kieleen tai moloonkaan
- Anonyymi
Nätisti siistitty on hyvä. Toki posliini on kiva, mutta sen ylläpitäminen on hankalaa. Siistimätön rasta/karvalakki ei ole mukava.
- Anonyymi
Puhdasta? Jos olisit lukenut oppikirjan nimeltä "Vaginal discharge", eli vaginan eritteet, et nuolisi minkäänlaista pimppaa vaikka maksettaisiin.
- Anonyymi
Eritefobiasta kärsivien kannattaa pidättäytyä kaikenlaisesta kanssakäymisestä kaikkien ihmisten kanssa. Itsensä mukaan lukien. Omasta pyllystäkin tulee ties mitä paskaa, ihosta irtoaa iljettävää kuollutta solukkoa ja kaikilta limakalvoilta erittyy kammottavaa limaa.
- Anonyymi
Semi on mielestäni paras. Paljaalla karvat pikkasen kumminkin kiusaa, mutta eipä tarvi "tyttöjen" olla kokoajan sheivaamassa! 🥰
Tää ketju in aloitettu 10v sitten, mutta kommentoin kuitenkin 😁. Ei ole mies eikä mikään ellei suostu nuolemaan juuri sellaista pimppaa mikä naisen mielestä on hänelle paras. Posliini tai karvoilla, kaikki käy 👅
- Anonyymi
Tuherot kaikkialle, jos mahdollista; ykkös- ja kakkospesään plus kainaloihin
- Anonyymi
Ennen muinoin oli sanonta 15:sta v ja karvaton itse pidän mieluummin että naisella on häpykarvoitus kui ettäkö olisi täysin posliini itselle on enempi tullu miellehtymä jot on lapsen kanssa jos nainen on ajanut häpykarvoituksensa enkä tiedä onko se kyseisen laisille naisillekin ettäkö he tahtoisivat vielä olla viisitoista vuotiaita joten mieluummin jätän väliin sillai nätisti siistitty jos kerran on pakkomielle niitä ajella
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301355
- 101876
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13511ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381