Naisen sisään pissaaminen

kinnkki

Miehet, oletteko pystyneet pissaamaan naisen sisään panemisen aikana? Tai onko täällä naista, kuka olisi saanut kunnon pissalastia sisäänsä?

Sain parin viikkoa sitten ensikertaa vähän pissaa pilluun ja pyllyyn ja sitten päälle kunnon litisevää panoa.. Ihanan härskiä!! Mutta pystyykö mies päästämään koko pissalastin sisään panon aikana? Ja mitähän siitä seuraa..? :)

42

11812

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aika vaikeeta tuo kuseminen kun seisoo. Mutta olen kyllä kussut naisen päälle kun on pyytänyt. Anukseen ja suuhuun ja Pilluun. ja joka paikkaan. En tiedä miksi nainen halusi "kultasuihkun" enkä sitä kysyny ees. Olen mies halusin toteuttaa tytön fantasian. Onneksi oli rakossa tavaraa. Ois tyttö pettyny jos ois saanu vaan spermaa :) aika moista tää homma nykyään. Ennen riittä vähempi :)
      No, nyt kokemusta rikkaampi. enkä kyllä tiedä olisinko halunnu ees olla?

    • lasti taakse

      meillä harrastetaan ehkä kerran kuussa.

      nykyään olen kussut lähinnä pyllyyn. joskus pimppaan.

      kaikki menee helpommin niin, että ollaan suihkussa ja nainen pyllistää. siitä kova kalu sisään jompaankumpaan koloon ja sitten kannattaa tehdä jotain muuta. vaikka tyynesti pestä hiuksia, jotta kalu hieman löystyy.

      sitten kun tuntuu niin kovalla paineella vain ruisku sisään ja kun kusi on loppu, niin anna kalun olla jonkin aikaa paikoillaan. sitten alat hiljalleen panemaan. Näin kusi pysyy sisällä ja kun laukeat, niin sen jälkeen lentää muutakin, mutta suihkussa se ei haittaa. päinvastoin.

      pari olutta ennakkoon auttaa siinä, että kusta riittää, kalu löystyy helpommin ja itse et laukea heti siihen. takapuoli on meillä enemmän suosiossa. vaimokin tykkää enemmän siitä.

      • kinnkki

        Kiitti vinkistä:)
        Todennäköisesti pääsen huomenissa uudelleen kokeilemaan tuota. Jännää :)
        Ai niin, olen muuten naispuolinen kun kyselee, mutta kerron miehelle noista sun ohjeista :)


      • mies puoliinen
        kinnkki kirjoitti:

        Kiitti vinkistä:)
        Todennäköisesti pääsen huomenissa uudelleen kokeilemaan tuota. Jännää :)
        Ai niin, olen muuten naispuolinen kun kyselee, mutta kerron miehelle noista sun ohjeista :)

        En tunne asiaa, mutta kannattaa varautua siihen, että kyseisestä tempusta saattaa seurata jonkinlaisia tulehduksia...


      • hyväpissa
        mies puoliinen kirjoitti:

        En tunne asiaa, mutta kannattaa varautua siihen, että kyseisestä tempusta saattaa seurata jonkinlaisia tulehduksia...

        Ja minkähänlaisia?

        Virtsa on tunnetusti yksi hyvistä antiseptisistä aineista, jota suositellaan esimerkiksi ääriolosuhteissa (jos muuta ei ole) haavoihin jne.


      • lasti taakse
        kinnkki kirjoitti:

        Kiitti vinkistä:)
        Todennäköisesti pääsen huomenissa uudelleen kokeilemaan tuota. Jännää :)
        Ai niin, olen muuten naispuolinen kun kyselee, mutta kerron miehelle noista sun ohjeista :)

        kun tuota eilen kirjoitin, niin pitihän se mennä taas illalla suihkuun kokeilemaan. tällä kertaa näin.

        sovittiin asiasta ja molemmat ottivat siihen pari olutta. itse join 3 ja vaimo kaksi. sen jälkeen kun alkoi kunnolla kusettamaan, sanoin, että nyt on aika lähteä suihkuun.
        ensin nainen hieman kuumaksi sopivalla saippua-hierontakäsittelyllä rintoja ja paikkoja hivellen. sen jälkeen muutama panoliike takaapäin pimppaan ja sitten kalu sisään peppuun, jossa hieman shampoota reiällä. hetki rauhallisesti ja sitten kusilasti paineella suihkuttaen pyllyyn.
        tämän jälkeen laitoin anustapin paikoilleen ja vaimo pesi kalun kunnolla, jonka jälkeen kunnon takaapäin pano pimppaan samalla kun muu lasti oli tukossa toisessa reiässä ainakin 5 minuutin ajan. vaimokin jo sanoi, että nyt on painetta sisällä kunnolla! siitä sitten juuri ennen omaa laukeamistani kalu pois pimpsasta ja tappi pois pyllystä. vehje takareikään sisään suurinpiirtein samalla hetkellä kun sieltä tuli jo vastaan sopiva lasti lähti oma satsi menemään. tällä kertaa vaimokin lataisi kusilastin heti kun olin tullut ja ruiskutteli vehkeeni päälle kunnon suihkut.


      • ║║║
        hyväpissa kirjoitti:

        Ja minkähänlaisia?

        Virtsa on tunnetusti yksi hyvistä antiseptisistä aineista, jota suositellaan esimerkiksi ääriolosuhteissa (jos muuta ei ole) haavoihin jne.

        ai jaa? Kaikkihan pesee kusella kätensä joka päivä!

        NO EI! Meilläpäin kehotetaan pesemään kädet aina sen jälkeen kun on käynyt vessassa.


      • Dudesontre
        lasti taakse kirjoitti:

        kun tuota eilen kirjoitin, niin pitihän se mennä taas illalla suihkuun kokeilemaan. tällä kertaa näin.

        sovittiin asiasta ja molemmat ottivat siihen pari olutta. itse join 3 ja vaimo kaksi. sen jälkeen kun alkoi kunnolla kusettamaan, sanoin, että nyt on aika lähteä suihkuun.
        ensin nainen hieman kuumaksi sopivalla saippua-hierontakäsittelyllä rintoja ja paikkoja hivellen. sen jälkeen muutama panoliike takaapäin pimppaan ja sitten kalu sisään peppuun, jossa hieman shampoota reiällä. hetki rauhallisesti ja sitten kusilasti paineella suihkuttaen pyllyyn.
        tämän jälkeen laitoin anustapin paikoilleen ja vaimo pesi kalun kunnolla, jonka jälkeen kunnon takaapäin pano pimppaan samalla kun muu lasti oli tukossa toisessa reiässä ainakin 5 minuutin ajan. vaimokin jo sanoi, että nyt on painetta sisällä kunnolla! siitä sitten juuri ennen omaa laukeamistani kalu pois pimpsasta ja tappi pois pyllystä. vehje takareikään sisään suurinpiirtein samalla hetkellä kun sieltä tuli jo vastaan sopiva lasti lähti oma satsi menemään. tällä kertaa vaimokin lataisi kusilastin heti kun olin tullut ja ruiskutteli vehkeeni päälle kunnon suihkut.

        Tämä kyllä kuulostaa aivan järjettömän kiihottavalta setiltä mun korvaan, mikäli löytyy naista joka haluisi tätä kokeilla tai edes keskustella asiasta niin ottakaa yhteyttä [email protected]

        Olen siis 30v Mies.


      • kumpparit
        mies puoliinen kirjoitti:

        En tunne asiaa, mutta kannattaa varautua siihen, että kyseisestä tempusta saattaa seurata jonkinlaisia tulehduksia...

        Jaa,että mitä tulehduksia ????!!!!
        Korotappas nyt tietojasi äläkä puhu p...aa
        Itse olen harrastanut pissileikkejä tyttöystäväni kanssa ja yksinkin, ja sitä voi juoda ja siitä juomisesta ei seuraa muutakuin entistä parempi kusihätä,joten kiertokulku jatku.......


    • kokeileva tuomas

      Minulla ei ole ongelmia pissata kun kalu on jäykkä, jos vain olen pidättänyt jonkin aikaa tai juonut esim. pari olutta. Olen joskus haaveillut naisesta, joka tykkäisi siitä, että mies pissaisi panon aikana joko pilluun tai pyllyyn.

      • Anonyymi

        Mä haluun


    • pissfreak
    • hehhehehee

      Eikö niin, että peräkammarin pojat ja muut pervot täällä vaan fantasioistaan puhuvat? Mitään on oikeasti tuskin tehtykkään, paitsi sitä tattia hakattu.

    • Naisesta en tiedä mutta vuoden vaihteessa meillä vaimon kanssa oli kylässä pari bi-mies pariskuntaa. Innostuivat pissaamaan mun peppuun kun vaimo yllytti. Siinä sitä sai hipsutella varovasti ettei parketti olisi kastunut. Toisaalta hauska oli odotella erektion pehmenemistä pepussa että pissaaminen onnistuisi.
      Outoa mutta aina kun tuli sen kuuli. Tai ainakin korvissa suhisi...

    • Kyllä kikatin.

    • ismolt

      moi
      kokeilin tuota pissa juttua
      kaveri pissasi mun pebaan
      tuntui hyvälle, kun lämmin suihku lämmitti suolta kivasti

    • ddd

      Saisin varmaan orkut kun mies pissaisi mun pimppiin. Oon maso.

      • maso vai maho

        maso kutsuu näköjään löysää ruskeaa reikäänsä pimpiksi ;-)


    • 17+4

      mä tiedän pari pariskuntaa, joilla harrastetaan pilluunkusentaa. molemmissa perimmäinen ajatus miehillä on väkivaltainen; otat turpaan tai kusetpilluusi. ja turpaanhan se nainen saa joka tapauksessa viikoittain, pilluunkusennalla saattaa siitä väkivallasta päästä päiväksi.

      sen tason miehiä pilluunkusenta tuntuu yleisemminkin kiehtovan.

      toinen kysymys on sitten, miksi naiset eivät suostu eivät sitten millään jättämään väkivaltaista miestä.

      • Vaikka pilluunkusennasta olenkin kiinnostunut niin ei kyllä naisiin kohdistuva väkivälta tule mieleenikään.


    • oiewjfigowejgoier

      tällaisen touhun seurauksena ilmeisesti maailmaan on syntynyt niin paljon kusipäitä...

    • kumpparit

      Pystyn kusemaan naisen sisään,mutta se vaatii vähän keskittymistä.Joskus pitkäaikaiselta naisystävältä lupia kysymättä aloin punnata pissiä sisään,hän kysyi yllättyneenä,mitäsäteet,ja samantien sanoi,ihanan täydellistä ja sai orkun.Sänkyhän siinä kastui ,mut mitähaittaa kun on kivaa!
      Muutama petari on pitänyt ostaa ja pari sänkyä vaihtaa ja vieläkun löytäis samanlaisen hassuttelian.

      • Anonyymi

        Mä haluun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä haluun

        Eikä tampiolla kestänyt kuin vaivaiset yhdeksän vuotta!


    • tyttönen vaan

      Exän kanssa kokeiltiin pari kertaa joskus ja kyllä ainakin mulla oli naisena myös ihan tajunnan räjäyttävä kokemus.Ja monta kertaa on ollut mielessä et josko joskus jonkun kanssa sais kokea vielä moista.

      Tosiaan sen pari kaljaa niin auttaa asiaa. Ensin mies nussi jonkun aikaa pilluun ja sitten hidasti tahtia. Oltiin suihkussa ja pesi mm. mun selän, kun takaapäin pani :)
      Sitten pikku hiljaa antoi pissan tulla. Missään vaiheessa ei ottanut kullia ulos vaan piti sen sisällä tiukasti.
      Jo se tuntui hyvältä kun lämmin pissa painui sisälle, mutta sitten kun rupes paine kasvamaan pillussa ja mies siinä sitten hiljalleen panemaan niin sitten tätä tyttöä vietiin. Hillitön tunne oikeesti kun on todella kova paine pillussa ja toinen puskee takaa samalla. Sitten kun sieltä välillä oikein ryöpsähteli lämmintä pissaa reisille ja hurja lotina vaan kuului.
      Täydellistä. Itse nautin luultavasti vielä enemmän kuin mieheni.
      Ei meinannut millään uskoa vaikkakin näki ilmeestäni, että sain aivan tajunnanräjäyttävän orgasmin.
      Ja olin jo parin päivän päästä vinkumassa uusintaa :)

      Noh, pienet lapset ym,joten ei sopinut ihan joka päiväiseen sekstailuun kuitenkaan.

      Vielä kun sais kerran tai kaks kokea saman niin ai että!

      • Makemyday

        Tällasia ennakkoluulottomia pikkurivoja tyttösiä pitäis olla enemmänkine : )


      • joensuu.

        täälläkin ois vapaaehtoinen auttaja ;) 21vuotias nuorukainen haluaisi kokeilla. varsin pilluun kuseminen suihkussa ah aivan kovana täällä kun vain fantasion sinusta.


      • Ihana kuvaus aiheesta. Itse en ole sisään päässyt pissaamaan, mutta olisi ihana kokeilla joskus. Pilluun tai perseen puolelle. Päälle kyllä olen saanut laskea ja saanut suihinottoa samalla. Todella rietasta ja kiihottavaa. Vanhoista ajoista oppineena saan kusen lähtemään seisokissa. Se ei ole itsestäänselvyys sekään., vaan harjoiteltava juttu. Minulla olisi lupa kusta yhden naisen pilluun tai perseeseen, mutta välimatka estää... Harmi kun molemmat haluaisi kokeilla.


    • ffrs

      Laukeamisen jälkeen on onnistunut,

    • pienimuttakova

      Kerran panin eksän kanssa todella pitkään viivästytin laukeamista aina kun olin tulossa. siinä todellaki kesti ja sitten ku laukesin eka tuntu normilta mut sit laukesin tavallaan uuelleen ja tuli pelkkää kusta joka paikka ihan märkänä kusesta muija ihmeissään... tuntu ihan ***** hyvältä muutenki harrasteltiin aina pissaleikkejä mut sen vahingossa kusemisen jälkeen en oo pilluun kussu.. ehkä vähän ennakkoluuloja siitä mut jos se oikeesti tuntuu muijastaki hyvältä nii voishan sitä...! SUOSITTELEN KYLLÄ PISSA LEIKKEJÄ KAIKILLE!

    • Anonyymi

      Kyllä itse ainakin pystyn pissaamaan naisen sisään panon aikana, vaatii keskittymistä, hetken on tahti hidastettava myös ja hyvä olla vähän pissahätä ennen aloitusta.
      On tosi hieno tunne ja vaimoni tulee ihan kuumaksi siitä. Hänkin pissaa panon aikana, se tuntuu onnistuvan vain ulospäinvetovaiheessa. On äärimmäisen kiihottavaa, kun lämmin pissa tulee, äänitehostus asiassa on myös kiihottavaa. Pissa on käytännössä steriiliä, ei siitä mitään vaaraa ole.

    • Anonyymi

      Minä joskus kusen naisen päälle panohommissa

    • Anonyymi

      Onnistuu ja olen kussut pilluun. Seisovalla kullilla tulee kuseskeltua muutenkin tyttökaverin kanssa pannessa. Huono puoli pilluun pissamisessa on kun vetää ulos niin se pissa roiskuu pillusta minne sattuu.

    • Anonyymi

      Minä kusen naisen päälle panohommiin lopuksi, joskus akka suuttuu, useimmin, olen joskus päästänyt paska pötkön akan syliin

      • Anonyymi

        Ai jäät sitten itse makaa akan syliin


    • Ei ole pissajutut mun ykkösjuttu ei. Jos olis naisen, niin ei mulla kyllä niissä mitään ongelmaa olisi. Nyt kun noista puhut, niin oishan se aika kiehtova ajatus kusta muijan perseeseen.

    • Anonyymi

      En oo mies mutta en ehkä haluiskaan pissaa.

    • Anonyymi

      Homo ja bi piireissä merkataan kaveri panon jälkeen omaksi kusemalla päälle. Itse merkannut neljä nuorta kaveria.

    • Anonyymi

      No silleen, että naidessa nainen istuu sylissä naamatusten ja jää siihen sitten istumaan laukeamisen jälkeen. Kun on aikansa oltu siinä sylitysten, voi antaa pissan tulla.

    • Anonyymi

      Koko päivän haaveillut, että saisi vielä joskus pisunartun leikkilaveriksi ottamaan ja antamaan suihkuja päälle ja sisäänkin. Kyllä teitä on, mutta harvassa.

    • Anonyymi

      Uu­­­s­i s­­ek­si­tea­­­tteri ava­­­utu­u Suome­en! Ku­­­tsu­mme kai­kk­­­i­­. Il­mo­­­it­tau­­tum­­ine­n ry­­hmä­­­ämm­­­e tääl­­l­ä 👉 http://alegroup.info/H/W3l1D7

    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5345
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3327
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1435
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe