BKK kesäkuussa

Hinna

Hei!

Olen miettinyt matkaa Bangkokiin kesäkuussa. Turistisesonki on silloin tietääkseni ohi, en ole koskaan ennen käynyt siellä. Ja luonnollisesti sadekausi alkanut. Onko koneet kuinka täynnä HEL-BKK välillä ja takaisinpäin? Sataako sadekauden aikana jatkuvasti vettä, vai onko se totta, että yleensä kerran päivässä ja tunnin sisällä ohi?
Mielestänne ehkä tyhmiä kysymyksiä, mutta on niin kiva keskustella matkahuumassa. :)
Ja tiedän, että vastauksia varmasti löytyy vanhemmista keskusteluista ja netistä etsimällä, mutta kuten sanoin, on kiva keskustella itse!

-H-

4

257

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • have a nice trip

-Bangkok on miljoonakaupunki ,joten sesongilla ei ole merkitystä kaupungin elämänrytmiin.
      -en tiiedä onko merkitystä koneen täyttöasteella,jokaiselle kuitenkin löytyy istuin.
      -ei Bangkokissa sada sen enempää kuin Suomessa kesällä. Noin keskimäärin.
      Toki sademäärä mm/tunti voi olla huima,mutta kauan se ei kestä

Bangkokiin ja ylipäätään Thaimahan kannattaa matkustaa aina. Vuodenajasta riippumatta.

• Hinna

Kiitos vastauksestasi! :)

• siitosmies

Bangkokissa asuu n. 10 miljoonaa ihmistä, joista 5 miljoonalla on pimppi. Kiinnostavan ikäisiä pimppejä siellä riittää. minua kiinnostaa siittämisiässä olevat naaraat.

Kauoassakin aina: Liha tuoreena ja parsakaali pakastepussissa.

• bangkokinmatkaaja

Bangkok on lempikaupunkini ja kuten joku jo ylempänä sanoi, sinne kannattaa matkustaa aina.

Itse olen ollut siellä kahdesti kesäkuussa, ja mielestäni se oli vielä parempi ajankohta kuin talvella. Talvella turisteja on hirveästi, hinnatkin pikkuisen korkeammat jne. kyllä kesälläkin turisteja on, muttei liikaa.

Koneet ovat aika täysiä kesälläkin. silloin kyydissä on paljon thaimaalaisia & aasialaisia matkustajia. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      160
      1404
    2. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1215
    3. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      24
      1169
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      211
      1090
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      126
      1051
    6. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      984
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      314
      978
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      929
    9. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      895
    10. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      73
      889
    Aihe