onkos se hyyvä? Ja tuleeko mukana laukku? Ja onko kokemusta? Ja piettääkö lähtönopeus paikkannsa?
a&k svd dragunov
11
146
Vastaukset
Itselläni on A&K SVD lähdöt oli kun ostin 164m/s (Nemesiksestestattu) laukkua ei tuu tietääkseni. Laadultaan luotettava ja hyvä vaikkakin lataus jäykkä jos jousitoimista aattelit
- Trepas
Joo, lähdöt vaihtelee noissa jousitoimisissa 150-160 väliin. Harvemmin pyssyjen kanssa mitään kunnon laukkuja tulee. Ja laukulla en tarkoita mitään paskaa pyykkipussia vaan kunnon pehmustettua laukkua. :)
- hihulihii
kuin kauas silla osuu?
- morsooooooi
iteki oon ostamassa tota ja mietin että minkä painosisa kuulia kanttii käyttää? Ja tietäiskö joku halpaa siihen käyvää kiikaritähtäintä?
- se äskenö
morsooooooi kirjoitti:
iteki oon ostamassa tota ja mietin että minkä painosisa kuulia kanttii käyttää? Ja tietäiskö joku halpaa siihen käyvää kiikaritähtäintä?
hei jonnet voisitteko vastata?
Se riippuu ihan kuulan painosta hop upin säädöistä ja tuuleeko kauheesti kyllä se yli 20m kantaa ja osuu kevyest.
Kun joku noita kuulia kysy niin 0.28g tai painavempii. voi toi 0.2-0.25g mut ne ei oo niin tarkkoi- ich bin Führer
soviet.sniper kirjoitti:
Se riippuu ihan kuulan painosta hop upin säädöistä ja tuuleeko kauheesti kyllä se yli 20m kantaa ja osuu kevyest.
Kun joku noita kuulia kysy niin 0.28g tai painavempii. voi toi 0.2-0.25g mut ne ei oo niin tarkkoiyli 20m? katoin youtubesta nii kylä sillä osu 50m keviästi
- jokkeeeeeeeeeeeeeeee
ich bin Führer kirjoitti:
yli 20m? katoin youtubesta nii kylä sillä osu 50m keviästi
Riippuu kuula painosta 0.12g 20m 0.2g 30-40m
- fps-mestari
Kyllä sä osut sillä ihan 50m päähän 0,25g kuulilla, ei se riipu painosta, joulet pysyy kuitenkin samana. Kuula lähtee piipun suusta hitaampaa, mutta osuu tarkemmin ja jopa vähän pidemmälle painavilla kuulilla. Kannattaa käyttää 0,3g kuulia, vähintään 0,25g
- 6969
eli onx tää ase nyt hyvä että kanttiix ostaa?
- yksk
oliskon tähä jotai kiikaritähtäintä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311364
- 102881
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13521ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417- 26389
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384