Onko teistä kukaan huomannut jutinkadulla, että täällä on mummo, joka tonkii tuota roskista ja roskiskatosta? Senjälkeen menee hissillä nelos kerrokseen, jonka jälkeen hissi haisee aivan törkeän pahalle. Joskus kantaa biojäte astiasta jotain jätteitä kylmäkellariinnkin. Eikä isännöitsiä tee asialle mitään? Kyseinen mummo, myös valittaa aina kun näkee jotain talon asukasta, esim minulle takaoven käytöstä, naapurille ulkokeinun käytöstä, naapurilla on 2 lasta ja vaimo, mummo sanoi ettei keinua saa käyttää kun se on taloyhtiön, heh. Ja ettei keinussa saa olla, että hän pääsisi siihen. Mummo myös kyttää välillä ovien takana, jos esim TV on liian kovalla, että kun kävelee oven ohitse, niin kuuluu hiljaa tv:n ääni käytävään. Minulle se valitti liian kovasta tiskaamisesta, tosin, en tiedä mihin se liittyi, sillä minulla on tiskikone, ja oli jo kuukausi ennen kuin hän valitti asiasta.
Nyt en muuta jaksa kirjoittaa, jos tiedät jotain muuta jutinkadun menosta, postaa tänne. Kiitos
Roskisdyykkari jutinkadulla
Jutinkadunasukas
1
318
Vastaukset
- Asukas Kadun
Täällä asuu paljon Mummoja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774662- 1801957
- 1241640
- 1351211
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161131- 351056
- 78953
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4858