Hitsin hitsi minkän löydön löysin vahingossa. En ole aikaisemmin kuullutkaan sellaisesta laulajasta, kuin Tuovi Saukkoriipi. Netistä löysin tietoja, että olisi kotoisin Pellosta ja voittanut vuonna -93 neljännen sijan Syksyn sävelessä.
Yritin etsiä löytyisikö youtubesta hänen kappaleitaan, mutta en löytänyt.
Löydön tein Tatsian karaokelevyiltä ja ääni hänellä, mitä mahtavin.
Harmi, kun ei ole tehnyt todennäköisesti koskaan pitkäsoittolevyä. Ostaisin heti sellaisen, jos olisi.
Mihin nämä hyvä-ääniset laulajat ovat oikein hävinneet ???
Tuovi Saukkoriipi
6
1604
Vastaukset
- vichyn juoja
Katso jos alueesi kirjastosta löytyisi levyjä. Tai toivo jotain kappaletta Ylen Puhelinlangoissa. Jos on harvinainen artisti luulen että soittavat mieluusti.
- Sophiesish
On kyllä levyttänyt :) Tuovi on minun tätini, ja yksi EP löytyy multa. En ole varma mitä äänitteitä löytyy CD-levyinä, mutta C-kasetteja kyllä löytyy ja mahdollisesti vinyylejä!
Ainakin Bootsit, Farkut ja nahkarotsi on CD-levy, juurikin se ep joka minulla on hyllyssä :) - Kaiken tahdon antaa
Kiitos Sophiesish vastauksestasi. Voit olla ylpeä, että omistat noin hyvä äänisen tädin. Toivon, että kaunis lauluääni on teillä suvussa jatkuva lahja.
Kaikista noista Tatsian levyistä, missä tätisi laulaa, niin huippu ihanasti Tuovi laulaa tuon Seija Simolan alkuperäisen kappaleen " pois haihtuu haaveet " . Ihania ovat myös kappaleet " kaiken tahdon antaa", " olen kulkenut vaikean tien" ja "täysi meno päällä"
Tuovilla on upea ääni ja ihmettelen, miksi emme ole hänestä kuuleet mitään.
Tuolla äänellä hän voittaa keveästi nämä nykyajan huokailijat tyystin.
Ehkäpä hän tekee vielä uuden tulemisen viihdealalle ja sitä odotellessa hyvää syksyä sinulle ja muille lukijoille :)
Terveisin aloittaja Oulusta - Ihana ääni
Tatsialta ilmestyi uusi karaokelevy, jossa oli myös Tuovi Saukkoriipin kappaleita. Kuuntelin levyn ensin alkuperäis esityksinä. Olihan tällä Saukkoriipillä kaunis ääni. Miksi ihmeessä hänestä ei ole kuulunut mitään, vaikka omistaa noin hienon laulu äänen.
- Anonyymi
Youtube laita haku Tuovi Saukkoriipi
- Anonyymi
Katopas. Minulta on mennyt tämä ketju ihan ohi aikoinaan. Kiitos tästä. Kävin kuuntelemassa Tuovin kappaleita, ja tykkäsin! Muistan tuon CD:n kannen 90-luvulta! Jossain liikkeissä sitä näin.
Vieläköhän hän keikkailee? Pirteä Lapin tyttö. Laulajana parempi kuin joku Eini, joka on myös Pellosta.
"Katseellasi saat minut elämään". Mahtavaa! ❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3237678Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771866
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161402- 1121297
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j581196Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029