Päiväriparihan on tasan 10 päivää jotkut extra tapahtumat?
Mitä siellä tehdään aina päivittäin?
Haluaisin teiltä tyyliin listan
9 - 10 leikkiä
10 - 11 ruokailu...
ja tähän tyyliin. Olen paineissa, koska en tunne ryhmästäni ketään, ja nämä leikit saavat minut paineisiin.
Mitä päiväriparissa tehdään?
3
148
Vastaukset
- ihanisonen
Jos ei oo viel alkanu niin menee tyyliin näin:
9-10 vihkomuistiinpanoja jumalasta raamatausta yms
10-11 pieni tauko ja lisää muistiinpanoja
11-12 raamatun lukua ryhmässä
30min - 1h ruokatauko
13-14 ryhmätyötä
14-15 muistiinpanoja/ryhmätyötä
Nää vaihtelee tietenkin, kävin ite päiväriparin vuos sitte ja tänävuon isosena, leirillä tosin. Leikit varmasti alkaa sujua, kun pääsee alkuun. Isoset ja ohjaajat on tukena niissä ja selittää säännöt jne. Jos sua epäilyttää osallistua johonkin, sano se jollekin ohjaajille, niin luulenpa että ketään ei pakoteta mihinkään. :)
Riparilla ei joudu oleen yksin ja se on eri asia kuin koulu. Alku aina jännittää, mutta niin jännittää myös niitä muita riparilaisia ja ohjaajiakin.
Terkuin: Nettisaapas (Kirsi & Eija)- Piu.
Mulla on siten että;
10-11:30 opiskelua
11:30-12 Jumalanpalveluksen suunnittelua ryhmittäin
12-12:30 ruokkis
12:30-13 Jumalanpalvelus
13-13:45 Ryhmätöitä/opiskelua/leikkejä
13:45-15 opiskelua
Me ollaan aika vähän leikitty, onneksi!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst25014371Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1483857PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1283732Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt1661539En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O201486Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun3701484Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn491286Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81071Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok45948En pystynyt vaan vastaamaan...
Kaikki on ihan solmussa eikä ole voimia alkaa ratkaista naisena 😔103819