Päiväriparihan on tasan 10 päivää jotkut extra tapahtumat?
Mitä siellä tehdään aina päivittäin?
Haluaisin teiltä tyyliin listan
9 - 10 leikkiä
10 - 11 ruokailu...
ja tähän tyyliin. Olen paineissa, koska en tunne ryhmästäni ketään, ja nämä leikit saavat minut paineisiin.
Mitä päiväriparissa tehdään?
3
177
Vastaukset
- ihanisonen
Jos ei oo viel alkanu niin menee tyyliin näin:
9-10 vihkomuistiinpanoja jumalasta raamatausta yms
10-11 pieni tauko ja lisää muistiinpanoja
11-12 raamatun lukua ryhmässä
30min - 1h ruokatauko
13-14 ryhmätyötä
14-15 muistiinpanoja/ryhmätyötä
Nää vaihtelee tietenkin, kävin ite päiväriparin vuos sitte ja tänävuon isosena, leirillä tosin. Leikit varmasti alkaa sujua, kun pääsee alkuun. Isoset ja ohjaajat on tukena niissä ja selittää säännöt jne. Jos sua epäilyttää osallistua johonkin, sano se jollekin ohjaajille, niin luulenpa että ketään ei pakoteta mihinkään. :)
Riparilla ei joudu oleen yksin ja se on eri asia kuin koulu. Alku aina jännittää, mutta niin jännittää myös niitä muita riparilaisia ja ohjaajiakin.
Terkuin: Nettisaapas (Kirsi & Eija)- Piu.
Mulla on siten että;
10-11:30 opiskelua
11:30-12 Jumalanpalveluksen suunnittelua ryhmittäin
12-12:30 ruokkis
12:30-13 Jumalanpalvelus
13-13:45 Ryhmätöitä/opiskelua/leikkejä
13:45-15 opiskelua
Me ollaan aika vähän leikitty, onneksi!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 76979
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm74748J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81725- 119724
- 43699
- 106652
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111563- 46552
- 41498
- 18498