Veneen nimen alla on usein paikkakunta. Kotisatama vai kotipaikka? Eli jos asun Espoossa ja vene Helsingissä niin kumpi?
Veneen nimi
7
1986
Vastaukset
- borneolainen
Kotisatama eli Helsinki.
- på svenska
Laita silti Helsingfors, niin on mukavampi liikkua saaristossa. Ottavat paremmin vastaan.Olen huomannut tämän omakohtaisesti.
- sun kotisatama?
Vene asuu Helsingissä. Eikä omistajan osalta kai muutenkaan puhuta kotisatamasta. Veneeseen veneen tiedot.
- M/y Kotisatama
Minua kiinnosti sama kysymys pari vuotta sitten. Ajattelin, että veneen omistajan kotipaikka ratkaisisi, sehän saattaa joissain tapauksissa olla pysyvämpi kuin kotisatama, jonka voi vaihtaa helposti. Toisaalta en ole kyllä nähnyt merellä yhtään venettä, jonka kotipaikka olisi Hyvinkää tai Seinäjoki, Rovaniemestä puhumattakaan. Seuran katsastusmies suositteli laittamaan veneen perään kotisataman, ja näin tein.
- 35
ihan sama mulle mutta helsinkiläisenä ärsyttää itsekkäät uusrikkaat pikkujohtajat, jotka laittavat helsingin sijaan paattiin stadi. voiko sivistymättömämpiä amis urpoja olla. no sen voi kyllä helposti talkoissa jatelakalla todeta, että ei voi olla.
- Airixmix
... No jos "amispohjalla" pikkujohtajaksi on päästy, niin pieni " porstailu" lienee vielä kohtuuden rajoissa! Vai sekä se juttu onkin...?
- wiswa
Airixmix kirjoitti:
... No jos "amispohjalla" pikkujohtajaksi on päästy, niin pieni " porstailu" lienee vielä kohtuuden rajoissa! Vai sekä se juttu onkin...?
Valitettavan useasti nämä "Pikkujohtajat" ovat myös suuntautuneet sukupuolisesti "oudosti..."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908627
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264788- 504248
- 623817
- 513226
- 503000
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262686- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.452359Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382223