Avovaimon uhkavaatimus

Matti__88

Täällä eräs mies neuvoja kaipailisi. Ongelmana on avovaimoni järjetön mustasukkaisuus naispuolisista kavereistani. Minulla on muutama todella hyvä naispuolinen kaveri, joista muutama on exäni, he ovat tuntuneet olevan avokille kipupiste suhteemme alusta lähtien. Olen mielestäni huomioinut naistani tarpeeksi ja vakuuttanut hänen olevani elämäni nainen, mutta jostain kinnaa. Tykkään tehdä asioita ystävieni kanssa kahden kesken, kuten käydä baarissa, kahvilla, syömässä tai moottoripyöräilemässä. Avokki tästä usein huomauttaa etten hänen kanssaaan käy ikinä missään. Ystävilläni ja avokilla on ollut aika paljon riitaa keskenään, mutta en ole mennyt puuttumaan heidän väleihinsä, josta myöskin olen saanut haukut. Tilanne paheni viime viikonloppuna kun olimme porukalla baarissa ja tapasimme erään ystäväni siellä. Hän liittyi seuraamme. Ystäväni istui sylissäni, koska pöytämme oli täynnä ja hän halasi minua, avokkini käveli paikan päälle ja veti todella kovat pultit. Olen siis ennenkin ystävieni kanssa ollut sylikkäin, halaillut ja kutitellut yms. Avokki lähti rakettina baarista ja minä hänen perässään. Naiseni luetteli semmosen litannian syytöksiä ja sanoi lopuksi että saan alkaa vähitelle valitsemaan kavereideni ja hänen väliltä. Tässä ollaan nyt menty pari päivää puhumatta ja ajattelin tulla kysymään neuvoa. Onko muiden mielestä avokilla syytä suuttua? Vai onko hän teidänkin mielestänne sairaalloisen mustasukkainen? Apu oli todella tarpeen!

13

950

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MIES JOLLA KOKEMUSTA

      Oletko miettinyt, mille sinusta tuntuisi jos nykyinen naisesi käyttäytyisi samalla tavalla sinua kohtaan kuin sinä nyt häntä kohtaan? Jos haluat pitää naisesi ja olet hänen suhteensa vakavissasi niin jätä muiden kanssa heilastelu ja etenkin sylissä pitäminen ja kutittelu. Ei tuollainen käytös sovi muutenkaan suhteeseen!!

    • On sillä

      On ihan ymmärrettävää että suuttuu. Kyllä minäkin suuttuisin jos tilanne olisi toistepäin omalla kohdalla, nainen istuisi exän sylissä jne. Tulee sellainen ajatus väkisin että heillä on vielä enemmänkin jotain välillään, tai sitten hän yrittää tahallaan saada oloni pahaksi.

      En usko että sinustakaan tuntuisi hyvältä jos avovaimosi istuisi muiden (sinulle tuntemattomien) miesten sylissä kutitellen.

      Vedät vaan rajaa ylemmäs, halata saa toki, ja suukon harvakseltaan poskelle, mutta sylissä istuminen ja kutittelu (/lepertely/flirtti) ehdoton no-no.
      Siinähän pelottaa että alat kaipaamaan exän perään.

      Toinen on kahdenkeskeiset tapaamiset. Varmasti ärsyttää avovaimoa, ja ihan ymmärrettävä tunne, mutta toisaalta onko järkeä rajoittaa elämäänsä niin paljon
      että ei voi nähdä kaveriaan kuin tietyin ehdoin. Kerro kuitenkin naiselles että mitä teitte ja missä jne, niin ei turhaan huoli että jotain olisi meneillään

      • Mies

        Parisuhteeseen ei kuulu vastakkaista sukupuolta olevat "ystävät"!!! kahdenväliset t tapaamiset ovat pettämistä!


    • reppuselkään.com

      Jätä se lortto, ei tollasesta kannata olla mustasukkanen taitaa olla sairas päästään

    • vanhanen nainen

      Ei todellakaan ole sairaalloisen mustasukkainen. Mieti nyt hyvä mies käytöstäsi. Jos nämä exät vie aikasi, niin ettet ehdi avokkisi kanssa mitään harrastaa. Älytöntä edes vaatia toista hyväksymään varsinkin exien kanssa puuhastelu.

      Et varmasti hyväksyisi samanlaista kohtelua avokkisi puolelta. Todella törkeää käytöstä sinulta. Ei ihme, jos avokki on katkera ja mustasukkainen. Eiköhän ne exät kuulu menneisyyteen Keskity nykyisyyteen ja anna enemmän huomiota avovaimollesi. Näytä, että hän on tärkein ja rakastat häntä.

    • MIES JOLLA KOKEMUSTA

      Että osaa olla tyhmä mies!!

    • Hyi_sinua

      Sylissä istumista ja kutittelua??? Haloo mies! Naisellasi on täysi oikeus suuttua ja nyt teet sen valintasi, tai menetät naisesi, näin se vaan menee.. Ylempänä on jo hyviä vastauksia joten en lähde itsestäänselvyyksiä tässä toistamaan. Toimit törkeästi naistasi kohtaan! Kun on parisuhteessa niin ystävyyssuhteet tulevat muuttumaan - harmi ettet sinä ole sitä tajunnut, jos ei naispuoliset ystäväsikään.

    • SäOotJärjetön

      Toivon että muijas ite tajuaa jättää sut. Onhan sulla noita lohduttelijoita, sylissä istuvia kikattelijoita näköjään sitten jonoksi asti...

      Naisesi ansaitsee jotain paljon parempaa! Tuollainen käytös ei ole enää mitään ystävyyttä, vaan siinä on seksuaalinen vire.

      Vai istuvatko miespuoliset kaverisi samallalailla sylissäsi tai sinä heidän? Entä kutitteletteko toisianne?
      No niin. Aivan. Sitähän minäkin. Teet tuommoisia vaan niiden naispuolisten "ystävättäriesi" kanssa. Ja by the way, jos he olisivat oikeita ystäviäsi, he eivät käyttäytyisi noin. Itse en ikinä istuisi varattujen miesten sylissä, enkä yrittäisi vaarantaa ystävieni suhteita.

      Joten joko hanki parempia, oikeita ystäviä eikä mitään kikattelevia horoja, jotka käyttävät sinua itserakkautensa korottamiseen ("Hihihih, sit mä istuin sen sylis ja sit sen muija tuli sinne ja suuttu ja lähti menee, ihihihi oon mä niin kuuma mimmi et kaikki pitää mua uhkana!") tai sitten vaan jatkat elämääsi sinkkuna paneskellen noita ystävättäriäsi ja anna nykyisen naisesi löytää itselleen joku parempi, oikea mies eikä tuollaista keskenkasvuista koltiaista.

    • M

      niinkuin muut jo sanoivat, mieti itse miltä tuntuisi nähdä naisesi toisen sylissä kutiveltavana ja halattavana..

      ja toinen.. mikäli nämä naispuoliset ystäväsi todellakin ovat ystäviäsi eikä teillä ole mitään virittelyjä (enemmänkin flirttiä ja todellakin haluat heidän kanssaan olla vain kaksin, jotta seksuaalinen tunnelma pysyisi päällä..), oletko ikinä ajatellut kutsua heitä ihan vain kahville luoksenne? Jos ovat oikeasti ihan vain kavereita, niin naisesihan olisi jo tutustunut heihin!

      Itselläni on monta miespuolista ystävää ja joskus on jonkun tyttöystävä ollut näreissään, mutta kun olen itse mennyt itseni esittelemään ja tutustuttanut itseni heille, ei ole ollut mitään ongelmia. Ei taida olla noilla ns ystävilläsikään ihan puhtaat jauhot pussissa, sillä minulle tuli paha mieli jos kuulin, että tyttöystävä ei halua että minun kanssa mennään vaikka bisselle.. en todellakaan halunnut että minua pidetään minään panona tms, kun kyseessä oikeasti ystävyys! Ja heti halusin ko tyttöystävän tavata, jotta tämä saisi rauhan sielulleen, sillä ymmärrän kuitenkin että varsinkin tuntemattoman naisen ystävyys oman miehen kanssa hiertää..

    • Mr. DoucheBag

      No miehenä ainakin voisin sanoa, että jos kääntäisin tämän niin, että syypää onkin naiseni, niin kyllä lähtisin vihreämmille laitumille.

      Naisesi on valittanut, ettette te tee mitään yhdessä. Miksi? Miksi tällaista valitaa? Onko syy ihan oikeasti olemassa, että ette tee vaan uhraat aikasi ystävillesi? -> Tässä tilanteessa toteaisin eukolleni, että jos parisuhteessa haluaa olla, niin saa ystäväaika jäädä pienemmäksi, koska parisuhdekin vaatii aikaa. Minä en halua olla ystävä naiseni kanssa, haluan olla elämänkumppani. Ja elämänkumppanin ei pitäisi alkaa sovitella kalenteriaikataulua siihen, milloin ehtii toista nähdä hänen menojensa ohella.

      Nainen istuu toisen miehen sylissä, exä tai nykyinen ja kutittelua toiselta / molemmin puolin. -> Oma naiseni saisi jäädäkin baarireissulleen eikä kotia tartte tulla. Jos olisin mukana ja mies jonka syliin istutaan on tuttu (ja jostain syystä minun syliini EI VOI ISTUA!) niin asia ok. Kutittelu...ei.

      Herrajumala mies, kasvata itsellesi munat. Hävettää olla samaa sukupuolta tuollaisen idiootin kanssa.

      http://www.youtube.com/watch?v=Hw1ncADC9KM

    • haukotus

      "Avokki tästä usein huomauttaa etten hänen kanssaaan käy ikinä missään". Käytkö? mieti asiat toistepäin? Hyväksytkö jos naikkosesi hengailee samoin tavoin eksänsä/panokavereidensa kanssa. olisitko sinut asian kanssa. Oikeasti?

      Lyhyesti sanottuna. Olet sokea, itsekäs ja lapsellinen. Sun ei pitäis seurustella.

      • Hyisentään

        Aloittajan kaltainen vellihousu ei ansaitse minkäänlaisat naista, kun ei arvosta ja rakasta muita kuin itseään.


    • Jousimies -59

      Itselläni on myös vastaavanlainen tilanne. Naisystäväni ei siedä muiden naisten lähettämiä juttuja omalle seinälleni facebookissa, vaan kääntää aina asian niin, että olen kiinnostunut muista. Tätä on kestänyt koko suhteemme ajan ja olen ahdistunut kyseisestä asiasta. Minulla ei ole mitään halua pettää, tai jättää häntä. Olen keskustellut hänen kanssaan asiasta lukemaattomat kerrat, mutta aina asia palaa uudelleen esiin. Voiko mustasukkaista ihmistä parantaa? Pitääkö minun elää hänen ehdoillaan? Olen sosiaalinen ihminen ja haluan jutella muidenkin kanssa ja vaihtaa mielipiteitä. En käy juuri baareissa ja kerran olin yksin karaokea laulamassa, sain kuulla siitä jälkeen päin hyvin negatiiviseen sävyyn. Olin hänen silmissään petturi.
      Pidän hänestä muuten paljon, enkä haluaisi lopettaa suhdetta.
      mitkään palopuheet eivät ole muuttaneet hänen käyttäytymistään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4689
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2279
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1526
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1024
    Aihe