omituisia nuo meset kun niissä ei ajovalot toimi,tänäänkin tuli muutama vastaan kun vain yksi valo näytti eteenpäin, kolmessa ei ollut valoja ollenkaan
mersut
15
292
Vastaukset
- Rost
Niisä paljon sähkövikoja ja ruostetta vielä enempi!
- Pettymys!
Ja eivät siis valotkaan toimi! Kyllä meitä mersunomistajia sitten on PETETTY!
- Sulkavan Sou
Pettymys! kirjoitti:
Ja eivät siis valotkaan toimi! Kyllä meitä mersunomistajia sitten on PETETTY!
Minulle taas myytiin Mersu, jossa pyörät pyörivät vain sivullepäin. Arvatkaa oliko yllätys, kun piti lähteä vaimoa kurkkaamaan, mutta Meke ampaisikin suoraan baariin.
Minusta vika on Keskustapuolueessa ja täysin väärinymmärretyssä dogonikulttuurissa.
Veholta saa kyllä hyvät kahvit!
- eitoyotamies
Teillä Toyotamiesten kotteroissa ei taas vilkut pelaa ollenkaan!
- Hämärtää
Eikä taustapeili.
- Länsi-Saksa!
Johtotähti on esikuva riisikipoille... tosin Johtotähti aina muutaman askeleen edellä.
- niiin se on
Ainakin ruostumisessa!
- fsfsdsd
On se kumma kun niin "huono" auto kuin mersu toijota-terojen mielestä onkin, herättää se suunnatonta kateutta....
- alfatah
olisi upeaa omistaa 220d. 240d. 250s. 300d. 450sel 6.9 . 240d. 450sel 6.9. 250ce. 500sel. 200 w115. 2 508 mallista vm 1976-1983. ja 240d lang. 240d lang. 190e. 240d. 220e. 300sel. 240d lang. ja hevostrailerin vetoautona 240d lang. 220d. 300d. 280sel. 190e. 300gd. 240d. 280e. 200 w124. 200d. vito.
- aldayr
alfatah kirjoitti:
olisi upeaa omistaa 220d. 240d. 250s. 300d. 450sel 6.9 . 240d. 450sel 6.9. 250ce. 500sel. 200 w115. 2 508 mallista vm 1976-1983. ja 240d lang. 240d lang. 190e. 240d. 220e. 300sel. 240d lang. ja hevostrailerin vetoautona 240d lang. 220d. 300d. 280sel. 190e. 300gd. 240d. 280e. 200 w124. 200d. vito.
olisi upeaa omistaa 4 w116 korista ja 2 240d mallia w123 ja 300d w124
- Paskat SAKSALAISISTA
Mie olen nykynen toyotan omistaja. Toyota on moitteetoon ruosteeton ja ei vikoja... mutta vaimo perskules siltikin lähtee joka aamu minun e 200 cdi.llä vm 1999.
Toyota on hienompi ja uudenpi, muttei se enään kelpaakaan.§- alfatah
olisi upeaa omistaa 450sel. 240d. 280sel
Ekan Mersun ostin "vahingossa " kun piti päästä käsivaihde Sierrasta eroon (oli pitkä kuukausi omistaa kyseinen kottero) ja ainoa automaattilootainen putiikissa oli tuo 230E 124 vm 85.Sen jälkeen ei ole muita merkkejä pahemmin tarvinnut
edes ajatella autoa vaihtaessa.Tosin ei ole kylläkään pakkoa auton vaihtoon ollutkaan.Eli tuolla 124lla ajoin 6v ja v2000 vaihdoin sen vm 1996 230E Väyryyn.Mokoma vieläkin 400 000km ajettuani parempi ja siistimpi kuin useimmat 10v uudemmat opelit tai tojotat.Joten ajoittaisesta autokuumeesta huolimatta
kun auto toimii,ja tehoakin löytyy riittävästi,käy ja kukkuu jopa E85 bensalla,ei ole ollut syytä vaihtaa uudempaankaan.- Provo oikeil jäljil
Mersussa tosiaan riittää valoja eli lamppuja, ja valojen yhdistelmiä toistakymmentä. Itsekään en osaa (= opetellut) niitten kaikkien käyttöä, mutta polttimoita on palanut korkeintaan sen verran kuin muissakin., ja riippuu tietysti polttimoiden laadustakin. Kuinka monessa autossa on parkkisivuvalot molemmin puolin, jolloin vaikka yöksi jätettyyn autoon voi jättää sivuparkit sen mukaan kummalla puolella tietä auto seisoo. Tai sumuvalojen kaksi eri kirkkautta. Tai pitkät joko Xenonilla tai halogeenilla. Kaikkihan muistamme legendaarisen Lada 1200 L-mallin, jossa L tarkoitti luxusta, mikä puolestaan tarkoitti oikeanpuoleista sivupeiliä JA peruutusvaloa.
- Mersuporvari
Hyvin näkyy erottuvan ilma valojakin ja tunteita mukavasti lämmittäen.
On se hyvä, että köyhällistökin saa jotain ajateltavaa. Itse en aina jaksa päivällä xenoneita poltella, valojen autoasetuskin jossain saksan asetuksissa, niin ei valot itsestään syty päivällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483