mersut

juuvaijaaa

omituisia nuo meset kun niissä ei ajovalot toimi,tänäänkin tuli muutama vastaan kun vain yksi valo näytti eteenpäin, kolmessa ei ollut valoja ollenkaan

15

292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rost

      Niisä paljon sähkövikoja ja ruostetta vielä enempi!

      • Pettymys!

        Ja eivät siis valotkaan toimi! Kyllä meitä mersunomistajia sitten on PETETTY!


      • Sulkavan Sou
        Pettymys! kirjoitti:

        Ja eivät siis valotkaan toimi! Kyllä meitä mersunomistajia sitten on PETETTY!

        Minulle taas myytiin Mersu, jossa pyörät pyörivät vain sivullepäin. Arvatkaa oliko yllätys, kun piti lähteä vaimoa kurkkaamaan, mutta Meke ampaisikin suoraan baariin.

        Minusta vika on Keskustapuolueessa ja täysin väärinymmärretyssä dogonikulttuurissa.

        Veholta saa kyllä hyvät kahvit!


    • eitoyotamies

      Teillä Toyotamiesten kotteroissa ei taas vilkut pelaa ollenkaan!

      • Hämärtää

        Eikä taustapeili.


    • Länsi-Saksa!

      Johtotähti on esikuva riisikipoille... tosin Johtotähti aina muutaman askeleen edellä.

      • niiin se on

        Ainakin ruostumisessa!


    • fsfsdsd

      On se kumma kun niin "huono" auto kuin mersu toijota-terojen mielestä onkin, herättää se suunnatonta kateutta....

      • alfatah

        olisi upeaa omistaa 220d. 240d. 250s. 300d. 450sel 6.9 . 240d. 450sel 6.9. 250ce. 500sel. 200 w115. 2 508 mallista vm 1976-1983. ja 240d lang. 240d lang. 190e. 240d. 220e. 300sel. 240d lang. ja hevostrailerin vetoautona 240d lang. 220d. 300d. 280sel. 190e. 300gd. 240d. 280e. 200 w124. 200d. vito.


      • aldayr
        alfatah kirjoitti:

        olisi upeaa omistaa 220d. 240d. 250s. 300d. 450sel 6.9 . 240d. 450sel 6.9. 250ce. 500sel. 200 w115. 2 508 mallista vm 1976-1983. ja 240d lang. 240d lang. 190e. 240d. 220e. 300sel. 240d lang. ja hevostrailerin vetoautona 240d lang. 220d. 300d. 280sel. 190e. 300gd. 240d. 280e. 200 w124. 200d. vito.

        olisi upeaa omistaa 4 w116 korista ja 2 240d mallia w123 ja 300d w124


    • Paskat SAKSALAISISTA

      Mie olen nykynen toyotan omistaja. Toyota on moitteetoon ruosteeton ja ei vikoja... mutta vaimo perskules siltikin lähtee joka aamu minun e 200 cdi.llä vm 1999.
      Toyota on hienompi ja uudenpi, muttei se enään kelpaakaan.§

      • alfatah

        olisi upeaa omistaa 450sel. 240d. 280sel


    • Ekan Mersun ostin "vahingossa " kun piti päästä käsivaihde Sierrasta eroon (oli pitkä kuukausi omistaa kyseinen kottero) ja ainoa automaattilootainen putiikissa oli tuo 230E 124 vm 85.Sen jälkeen ei ole muita merkkejä pahemmin tarvinnut
      edes ajatella autoa vaihtaessa.Tosin ei ole kylläkään pakkoa auton vaihtoon ollutkaan.Eli tuolla 124lla ajoin 6v ja v2000 vaihdoin sen vm 1996 230E Väyryyn.Mokoma vieläkin 400 000km ajettuani parempi ja siistimpi kuin useimmat 10v uudemmat opelit tai tojotat.Joten ajoittaisesta autokuumeesta huolimatta
      kun auto toimii,ja tehoakin löytyy riittävästi,käy ja kukkuu jopa E85 bensalla,ei ole ollut syytä vaihtaa uudempaankaan.

    • Provo oikeil jäljil

      Mersussa tosiaan riittää valoja eli lamppuja, ja valojen yhdistelmiä toistakymmentä. Itsekään en osaa (= opetellut) niitten kaikkien käyttöä, mutta polttimoita on palanut korkeintaan sen verran kuin muissakin., ja riippuu tietysti polttimoiden laadustakin. Kuinka monessa autossa on parkkisivuvalot molemmin puolin, jolloin vaikka yöksi jätettyyn autoon voi jättää sivuparkit sen mukaan kummalla puolella tietä auto seisoo. Tai sumuvalojen kaksi eri kirkkautta. Tai pitkät joko Xenonilla tai halogeenilla. Kaikkihan muistamme legendaarisen Lada 1200 L-mallin, jossa L tarkoitti luxusta, mikä puolestaan tarkoitti oikeanpuoleista sivupeiliä JA peruutusvaloa.

    • Mersuporvari

      Hyvin näkyy erottuvan ilma valojakin ja tunteita mukavasti lämmittäen.
      On se hyvä, että köyhällistökin saa jotain ajateltavaa. Itse en aina jaksa päivällä xenoneita poltella, valojen autoasetuskin jossain saksan asetuksissa, niin ei valot itsestään syty päivällä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe