Lennot Bangkok-Saigon-Bangkok

Pona

Kyseiset lennot Air Asialta katsoessani kahdelta henkilöltä n.250, eli 125/nenä??
Mitä mieltä matkaajat olette? (18-25.1.2013)

8

716

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siekailija.

Nykyään porukka lentelee tuota väliä esim. Qatar Airwaysilla tai muilla oikeilla lentoyhtiöillä. Tulee halvemmaksi eikä tarvii maksella ylimääräistä matkalaukuista ja vesipuolloista. Esim. viime kuussa Qatarilla lippu maksoi 84 euroa per suunta.

Googleta mitkä yhtiöt lentävät BKK-SGN ja yllätyt lipun hinnoista!

• Hyvä pointti Siekailijalta. Itsekin olen paatunut Air Asian käyttäjä eikä noita muita hintoja ole tullut edes katselluksi. Nytkin kun pistää noille Ponan päiville haun saa esim Lufthansalle kahden hengen edestakaiseksi hinnaksi 280€.Jos täytyy valita että pääseekö parikymmpiä halvemmalla Air Asian pikkubussissa, kun vaihtoehtona on Lufthansan jumbo viihdejärjestelmineen, tarjoiluineen (en tiedä kyllä onko tossa välillä tarjoilua, se on Frankfurtista lähtevä kone joka tekee välilaskun Bangkokkiin) ja matkatavarat 20kg kuuluu hintaan, on vastaus ainakin omalta kohdaltani selvä.
      Toisaalta olen sitä mieltä, ettei vielä kannata enempää pähkäillä noiden hintojen kanssa, ne muuttuvat vielä monta kertaa ja saattaa tulla tarjouksiakin. Kunhan tarkkailee ja katselee miten hinnat muuttuvat. Oman kokemukseni mukaan ainakin perinteisten lentoyhtiöiden hinnat ovat alhaisimmillaan noin kuusi viikkoa ennen lähtöä eli siinä 8-6 viikkoa ennen matkaa on optimaalisin aika ostaa liput. En kyllä ota tästä neuvosta sitten mitään vastuuta ;-)

• Pona

Kiitti vastauksista, näinhän se onkin:) On tullut aina tuolla päin lennettäessä käytettyä Air Asiaa, sen takia katsoin vain niitä lentoja, olen yleensä pitänyt heidän hintoja edullisina.

• lilo
        Pona kirjoitti:

Kiitti vastauksista, näinhän se onkin:) On tullut aina tuolla päin lennettäessä käytettyä Air Asiaa, sen takia katsoin vain niitä lentoja, olen yleensä pitänyt heidän hintoja edullisina.

Viime joulun aikoihin lennettiin tuolla lufthansalla, joka tuli frankfurtista, bangkokista saigoniin ja tarjoiluna oli vesi, keksi ja täytetty patonki eli kylmäruoka. Ruoka oli hyvä ja vatsatautia ei saatu ja tuo tunnin lento meni kyllä nopeasti. Matkasta maksoimme muistaakseni 120 / nenä ja en minäkään halvemmalla tuolloin muualta löytänyt, suosittelen.

• Pona

Moro, Lennot varattu Lufthansalle, kiitos kaikille:)

• Käynyt siellä

Antoisaa matkaa!Olen kateellinen!

• muhkurainen

Onko tämä 120/ nenä yhteen suuntaan?? Suvarnahubin kentältä se on sitä luokkaa. Don Muaeng kentältä halvempaa, esim. tammi/helmikuussa 2013
      154 € edestakaisin Ho chi Minhiin. Näitä Don Muaeng kentältä lähtöjä löytyy ainakin Travelmarketin sivuilta

• Kyllä se taisi olla. Air Asia on kuulemani mukaan siirtynyt Don Muaengille, johon on Suvarnabhumilta kuitenkin hyvät yhteydet. Äkkiä katsoen kun lähtee tiistaina 23. tai 30. päivä tammikuuta saa meno lipun all 25 euroa ja paluu kahden viikon päästä maksaa jotain 64 euroa. Eli vähän alle 90 eurolla pääsee edestakaisin (esim. 23 Tam - 6 Hel). Nää oli sit promo hintoja, ettei tiedä kauanko ne siellä ovat.
        http://www.airasia.com/ot/en/home.page

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      154
      8329
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      432
      7412
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      71
      3831
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      150
      3522
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      111
      2998
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      51
      2557
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      2016
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1863
    9. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      36
      1684
    10. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1520
    Aihe