Uusi kirpputori Taavetissa.

Pisnes is pis.

Oletteko jo käyneet, oliko hyvää tavaraa?

23

1027

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yrityshommaa

      iso juttu tän päivän lehdessä. Sinne tulee patsaspuisto, kalatehdas ja ravintola. Hiton hieno juttu, mut aika kallis remontti varmaan siihen kiinteistöön. Omistajallahan kyllä rahaa riittää,,, ehkä tällä vuokralaisellakin?

    • talousrikostaustat

      Todella varovainen pitää noiden kanssa olla...

      • Kaikkitiet

        Niin kun noin hyvin tiedät asiat niin kerroppahan asiasta ,kun et näköjään mitään mistään tiedä! Poliisi juttuhan taitaa olla tämä herjaus vai? Ilmoitettu jo on.


      • A>utskii

        Taas joku kateellinen kanapoika orrella ..hirttosilmukka kaulassa :))


      • doing time
        Kaikkitiet kirjoitti:

        Niin kun noin hyvin tiedät asiat niin kerroppahan asiasta ,kun et näköjään mitään mistään tiedä! Poliisi juttuhan taitaa olla tämä herjaus vai? Ilmoitettu jo on.

        Kyllä Herrojen tiedot ovat siellä kansioissa tallessa hyvinkin tarkkaan.. edellisen reissun jäljiltä.
        Herjaus olisi aiheetonta ja nimellä huudeltua. Totuushan on vain totuus.


      • Juupa juu
        doing time kirjoitti:

        Kyllä Herrojen tiedot ovat siellä kansioissa tallessa hyvinkin tarkkaan.. edellisen reissun jäljiltä.
        Herjaus olisi aiheetonta ja nimellä huudeltua. Totuushan on vain totuus.

        Herrojen?? nyt et taida olla ihan kartalla ! eiköhän kannattaisi ottaa selvää asioista ennenkuin alkaa täällä huutelemaan


      • entsyymi
        doing time kirjoitti:

        Kyllä Herrojen tiedot ovat siellä kansioissa tallessa hyvinkin tarkkaan.. edellisen reissun jäljiltä.
        Herjaus olisi aiheetonta ja nimellä huudeltua. Totuushan on vain totuus.

        Kerroppa kuka tätät nykyään pyörittää ja tarkat tiedot kiitos,siulla on varmaan tuo tietämys ja fakta hukassa pahasti


    • Tytyväinen

      Mielenkiintoista tavaraa ja hyvä palvelu ,nyt avattu kesäkahvilakin..kahvi 1e ja vety 4 ym ym ei ryöstöhintoja.

      • Tyty...

        Itsetytyväinenkö?


      • Tyytyväinen
        Tyty... kirjoitti:

        Itsetytyväinenkö?

        Herjaaja itse :) hullu saa olla mutta ei tyhmä :)


    • Route666

      tosi hyvää tavaraa antiikkia ym ym ja hyvä asiakaspalvelu , grillissä hyvät sapuskat ja halvat hinnat kannattaa mennä... ja ne ketkä valittaa täällä paskaa ym niin suosittelen että menette puhumaan ihan naamatusten juttelemaan,ettekä täällä jauha paskaa.....

      • simsoniitti

        samaa mieltä. Kannattaa käydä ja tehdä hyviä ostoksia ,meillekkin kannettiin tavarat autoon ja sanottiin kiitos käynnistä ,mitä ei joka paikassa kuule!!


      • Hennatsiini
        simsoniitti kirjoitti:

        samaa mieltä. Kannattaa käydä ja tehdä hyviä ostoksia ,meillekkin kannettiin tavarat autoon ja sanottiin kiitos käynnistä ,mitä ei joka paikassa kuule!!

        Ai niin ja piti vielä lisätä että lapseni saivat lelut ILMAISEKSI. Kioskin täti on mukava ja jopa kaitsee lapsia sen aikaa kun vanhemmat ostoksilla ,empä ole nähnyt moista palvelua muualla ,en ikinä!


    • välittää

      Lueskelin tätä keksustelua ja en ymmärrä miksi herjaatte uutta yritystä/yrittäjää ,jopa sekin asia on näköjään epäselvä ,kuten omistaja suhde tms ,jos elämässä ei ole mitään muuta kuin naapurit ja "shellin baari" niin terve menoa.Kuvittelisin kuitenkin että tämän alan yritys vaan tekee hyvää kunnalle ja kaikille yleensäkkin.Yrityshän suunnittelee hyväntekeväisyys projektiakin , eli myynnistä osa luovutetaan hyväntekeväisyyteen.

      • entinen automyyjä

        Yrittäjä itse täällä markkinoi, veikkaan... no eihän se huono juttu ole.


      • _.._
        entinen automyyjä kirjoitti:

        Yrittäjä itse täällä markkinoi, veikkaan... no eihän se huono juttu ole.

        Niin minustakin.


      • 29

        Ne hyväntekeväisyydet on nähty kyllä. Verottajalle ilmoitetusta tulosta 1% eli ei yhtään mitään... LOL


      • paradise
        entinen automyyjä kirjoitti:

        Yrittäjä itse täällä markkinoi, veikkaan... no eihän se huono juttu ole.

        miksi entinen? t.Nykyinen ps.eikö hermot skulaa?


    • Ei taavettilainen

      Mitkä on aukioloajat Kirppiksellä? Missä Kirppis siellä sijaitsee? Onko joka päivä auki?

      • _.._

        Luumäen entinen meijeri.


      • Ei taavettilainen
        _.._ kirjoitti:

        Luumäen entinen meijeri.

        Ahaa...meijeri ei kyllä sano minulle mitään, missä se siellä on. Onko siellä millaista tavaraa, että vois tulla vähän kauempaakin? Osoitteen selvitettyä, eiköhän navikaattorini tuo perille :) Kiitos tiedosta :)


      • _.._
        Ei taavettilainen kirjoitti:

        Ahaa...meijeri ei kyllä sano minulle mitään, missä se siellä on. Onko siellä millaista tavaraa, että vois tulla vähän kauempaakin? Osoitteen selvitettyä, eiköhän navikaattorini tuo perille :) Kiitos tiedosta :)

        Aivan kuutostien varressa sen eteläpuolella Ansarin puutarhan vastapäätä.
        Tavarasta en tiedä.


      • Ei taavettilainen
        _.._ kirjoitti:

        Aivan kuutostien varressa sen eteläpuolella Ansarin puutarhan vastapäätä.
        Tavarasta en tiedä.

        Ei taavettilainen Kiittää tiedosta. Hyvää kesää!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10250
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      421
      4543
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      92
      3084
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2875
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2704
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2698
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      154
      1874
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1748
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1640
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1443
    Aihe