oot söpö

katsellaan sit vaan

tykkään susta. miks et ikinä sano mitää mulle. tiedät kyl et oon ihastunut suhun. Menee miehelle eräälle...

10

1568

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HESUSCHRISTUS!!!

Uskomatonta, minä olen tuo mies! NYT TIEDÄN TUNTEISTASI JA LÄHESTYN SINUA! Luojan siunausta tälle palstalle ja nerokkaalle yhteydenpitokeinollesi!

• Ei noilla tiedoilla

Pienet vihjeet saattaisivat auttaa asiaa.

• vinkki

Ota homma omaan käteen ja kysy mieheltä miksi ei puhu. Muuten saatat joutua odottamaan vastausta turhan kauan. Suomi24 harvemmin auttaa uskallusongelmiin (tai mitä ongelmia ovatkaan) mutta vertaistukena menettelee.

• Eräs mies-

Missä päin? :)

• söpökö?

Hki

• DIIbaDUUba

Varmaankin Suomessa. Se on aina niin ihanaa kun laitetaan tälläsiä viestejä ja sitten kuitenkin salataan paikkakunnat vaikka tarkotus ois varmaan tälle pojallekin mennä viesti ihan perille asti

• monni

kiitos ja hyvää päivänjatkoa

• nii minäki

• ...

Pelkään sinua,koska minulla on ns.kauneusfobia.

• Rohkeasti

Hän ei ehkä keksi mistä tulisi juttelemaan sinulle. Tikusta asiaa ja mene juttelemaan itse. Ei sinun tarvi omaa ihastusta paljastaa heti. Mene vain ihan arkipäiväisiä porisemaan. Kyllä se siitä lämpenee jos on lämmitäkseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      89
      2158
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      139
      1797
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      173
      1333
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      229
      805
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      744
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      731
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      60
      730
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      619
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      587
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      47
      550
    Aihe