Tuntijasi

uutta ja vanhaa

Tässä tumma nainen. Kotiasiat ja työ mitä muutoksia näkyy kesää kohti mentäessä? Rakkaus, onko jo tulossa muutosten tuulet? Sitoutumista?

10

227

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

sinulla on tyhjä sormus, mikä kiertää sormessasi.
      ota se pois ja tee tilaa uusille ajatuksille.

kotiasiat sinä silität vanhalla rutiinilla, niistä sinä selviät aina. ajasta en osaa puhua, kertomukseni voi olla vähemmän läheltä, tai vähemmän kaukaa. mutta luotan kuitenkin intuitioonik aina.

nuori poika on kiihkeä pyöräasioissaan, mikä lie pyörä se on. harrastus on hyvä ja terveellinen. kesä on juuri sitä aikaa, jolloin sinä tunnet eläväsi! keskität kaikki odotuksesi siihen lyhyeen suomen kesään, saatat samalla unohtaa, että eteläisessä euroopassa on myös kesäistä suomen talven aikaan.
      jos tuo olisi jonkinlainen vinkki, niin olkoon niin, että hommaa sellaisia kesävaatteita, että ne ovat myös myöhemmin talvella ajankohtaisia. sillä kylmään aikaa sinä menet nauttimaan toisesta kesästäsi.

älä ajattele sitoutumista rakkauden tuoksuja nuuskiessasi, sillä silloin sinä laitat jo lukot kiinni pienen hennon tuulen siipiin. etene askel kerrallaan. miehillä on tapana pelästyä ja juosta karkuun kun huomaavat, että nainen on jo sitomassa heitä tohveleihin ja sanomalehtiin......

sinun kannattaa laittaa euroja säästöön siihen tulevaan etelänmatkaan, mistä et voi välttyä. eikä siellä ole vain ulkomaalaisia, vaan siellä on myös ihan aitoja ihania suomalaisia miehiä, jotka ajattelevat elämästä samalla tavalla kuin sinäkin.....

t. Keskiyö

• uutta ja vanhaa

Kiitos:) Oliko tuo vinkki, että tuntemani mies olisi seurassani etelässä? En puhu nykyään miehistä monikossa. Tohvelit mies ja sanomalehti? Yksi riittää:) Siinäpä pähkinä purtavaksi? Miksi niin salaperäisesti vastasit? Työasiat onko muutoksia tulossa?

• Hei

kyllä se oli vinkki. ei hän samalla matkalla ole, mutta samassa paikassa kuitenkin.
      ei mitään pähkinää, vaan salaattia! sinä saisit nyt syödä salaattia ja laittaa itsesi hyvään kuntoon...

vastasin tokin sen mukaan, kuin se tuntui ja selveni. minusta sinä olet niin rehellinen, että näytät kaipuusi jo ensi suudelmalla. mutta odota!

siellä paikalla on enemmänkin yksinäisiä miehiä, tarkoitin sitä ettei sinun kannata antautua vielä ensimmäiselle tanssittajalle. yhdellä heistä on jopa oma asunto siellä paikkakunnalla.
      mutta ethän sinä ole etsimässä elättäjää, vaan omaa rakasta! siis katso ja kuuntele, tämä tuntuu tosi jännältä. meitä on moneen junaan, taloudellisten mahdollisuuksien mukaan joillakin miehillä on kuvitelma, että he saavat naisen kuin naisen. mutta kun todella etsin sydämen kumppania, kuuntele herkällä korvalla.
      nyt en puhu turkista, mitä ehkä ajattelit, vaan espanjasta.

t. Keskiyö

• uutta ja vanhaa

En ymmärrä vihjailujasi. Seurustelua on ollut saman miehen kanssa yli vuoden ajan. En ole lähdössä ilman häntä mihinkään. En ainakaan espanjaan. Sinä voit nähdä mitä näet, mutta olen itse oman onneni seppä.

• Hei

uskon kyllä puhuneeni melko suoraan. no, katsotaan mitä tuleman pitää....

terveisin Keskiyö

• uutta ja vanhaa

Niinpä, olet ainoa joka on nähnyt tulevaisuuteni noin. Odotan itse suhteemme syvenemistä. Toiseksi olen hoikka. Eli se asia on kunnossa. Tästä on hyvä jatkaa.

• Hei

ystäväiseni, sinä et olisi täällä keskellä yötä kirjoittelemassa, jos kaikki olisi kohdallaan. ja minä puolestani haluan auttaa ihmisiä, enkä suinkaan arvostella heitä. etsin heidän kanssaan sitä valoa, minkä he uskovat/luulevat hukanneen.

pähkinät ja salaatti eivät ole sama asia. voi olla hoikka, ja silti ravintoarvot eivät ole kohdallaan (kolesteroli). saatan hyvinkin olla ainoa, joka on nähnyt tulevaisuutesi tällä tavalla. mutta uskallan tosiaankin kertoa näkemäni, kun sitä kysytään.
      näen sinulle onnen astelevan sydämeesi, mutta kuitenkin erilailla, kuin sinä aavistelet. älä suotta usko kaikkiin ennustuksiin, vaan poista ne sähköpostistasi ja elä arkea, sitä kädellä kosketeltavaa onnea, mikä on lähellä.

olen itse kokenut kaikenlaista tähän asiaan liittyvää. uskomatonta, itkin monet itkut sen puolesta. olin kerran hyvin onnellinen, kaikki oli uutta ja ennenkokematonta. menin sitten matkanjohtajaksi lontooseen ja viimeisenä päivänä retkellämme pyörähdimme markkinoille aikaa kuluttamaan, paluulentoa odotellessamme. utelias kun olen, uskalsin istahtaa ennustajan pöydän ääreen ja tämä levitti korttinsa eteeni. ajattelin, että mikäs siinä, eihän se maksa kuin 10 puntaa. nainen kertoi, ettei elämänkumppanini ole hyvä ihminen, että hän tekee vain tuhoa ja pahaa meille kaikille.
      paluulento oli kamala, minulla oli vastuu koko matkaryhmästä ja oli oltava iloinen ja vauhdikas, mutta sydän itki ja huusi apua.
      ja kuinka kävi? tämä kymmenen punnan nainen oli enemmän kuin oikeassa. kun nyt ajattelen jälkeenpäin, niin voin vain todeta, että elämässä on asioita ja tilanteita, joihin ei voi itse vaikuttaa.
      olemalla utelias voi saada vastauksia, hyviäkin, mutta mitä niiden kanssa tekee... se on oma päätös.
      jos sinä siis olet varma elämästäsi, uskot sen hyviin puoliin, silloin sinun ei kannata kysyä neuvoa ennustajalta.

koska joskus voi kuulla asioita, jotka eivät mene niin, kuin on suunnitellut.

t. Keskiyö

• uutta ja vanhaa

Anteeksi, mutta totuus koskee. Miksi en olisi saanut sanoa mitä muut ovat sanoneet minulle? Elämäni menee niinkuin se on tarkoitettu. Olen lomalla ja voin valvoa. Täällä kello ei ole mitä siellä.

• uutta ja vanhaa

Minulla ei ole tyhjää sormusta sormessani ollut koskaan. Eikä minulla ole sähköpostissani ennustuksia.
      Seurustelua on ollut saman miehen kanssa yli vuoden ajan. En ole lähdössä ilman häntä mihinkään. En ainakaan espanjaan. Sinä voit nähdä mitä näet, mutta olen itse oman onneni seppä.
      Minun mielestäni tuo viimeinen vastauksesi (alla) oli aivan kuin kateellisten panettelua ei ennustusta.

Kirjoitit: ja minä puolestani haluan auttaa ihmisiä, enkä suinkaan arvostella heitä.
      älä suotta usko kaikkiin ennustuksiin, vaan poista ne sähköpostistasi
      siellä paikalla on enemmänkin yksinäisiä miehiä, tarkoitin sitä ettei sinun kannata antautua vielä ensimmäiselle tanssittajalle. yhdellä heistä on jopa oma asunto siellä paikkakunnalla.
      mutta ethän sinä ole etsimässä elättäjää, vaan omaa rakasta! siis katso ja kuuntele, tämä tuntuu tosi jännältä. meitä on moneen junaan, taloudellisten mahdollisuuksien mukaan joillakin miehillä on kuvitelma, että he saavat naisen kuin naisen. mutta kun todella etsin sydämen kumppania, kuuntele herkällä korvalla.
      nyt en puhu turkista, mitä ehkä ajattelit, vaan espanjasta.

• uutta ja vanhaa

Näetkö minulle parisuhdetta talouteni kohennusta? Muuttoa puolen vuoden (vuoden) sisällä? Menenkö joskus naimisiin (kihloihin vielä)? (Ps. minulla on tosiaakin koira.)
      Eräs kiltti ennustaja katsoi minulle ja vastasi:

Toiveidesi tarpeet näyttäisivät tulevat tyydytetyiksi pala kerrallaan ajan kanssa edeten...ensin erottuu kohtalosi horisontista nouseva mr. koira - ystävällinen ja seuraavaksi uusi yhteinen kotilinnake, koiraystävällisissä maisemissa veden äärellä.
      Huikeita tulevaisuuden näkymiä kaikintavoin, vaikka ei nykyisissäsikään olotiloissasi tuntuisi olevan sinulla varsinaisesti valittamista:)
      Eli vastauksenne ovat erilaiset ...totuus?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      132
      2929
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      255
      2570
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      64
      1688
    4. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      191
      1595
    5. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      59
      1542
    6. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      83
      1209
    7. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      43
      1185
    8. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      77
      1181
    9. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      296
      1012
    10. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      39
      1012
    Aihe