Rullaa tuosta -> merkistä viimeiseen kuvaan missä huoltokirjan kuva. Katso tarkkaan käsialaa. http://www.nettiauto.com/toyota/yaris/4782356
Vähän näyttää siltä, että sama käsiala ja kynä, eli nuo on kirjoitettu jälkikäteen ja tekaistuna. Liikettä en syytä, mutta ei sitä tiedä ketä kirjotellu. Hehe, näin helppoa se auton huoltokirjan täyttäminen on. :D En ehkä ensimmäisenä ostaisi tuota pirssiä. ;)
Huoltokirjan täyttö, LOL! Naurut tiedossa!
10
487
Vastaukset
- itse tein
Kyllä mulla on viimiset 5 huoltoa samalla käsialalla, ja ehkä jopa samalla kynällä tehty, kun oon ne ite tehny.
- 19+7
eli huoltamaton auto on myynnissä
- Yaris-nudisti
Älkääs ny, toi on Keijon käsialaa. Se on huoltanu Toijotia jo viimiset 23 vuotta täällä Känsäpohjassa.
- Päristäjä-Yaristi
What problem? Itse minäkin olen yariksemme huoltokirjaa täyttänyt ja omakätisesti huoltotyöt tehnyt uudesta saakka.
- 0w-40
Itse vaihdan öljyt ja itse merkkaam öljynvaihdot ja samalla kädellä teen ne aina. Tuohan on ihan ok täyttö. Pitäisikö pyytää kylän miehiä ja aina eri miestä täyttämään muistukirja vihkoa huoltovihkoa öljyn vaihdoissa häh!
Poju poju mies vaihtaa itse autoonsa öljyt.- Yaris sol
Juu juu mutku toi 150.000km. on määräaikais huolto.Sisälttää muutakin kuin öljynvaihdon. Ja sama käsiala.
- 5w-30
toyotan öljysuositus on 5w-30
- ololololoolol
No teeppä sinä samalla kädellä aina tai voit puuduttaa sen kätesi niin tuntuu kuin kokutoinen olisi
- Audi-Carl
Pyydänkin joskus Keijoa tekemään. Saa ihan eri kättä.
- toyota 23 ajellut
Kuka mihinki luottaa.. tääl paikallisliikkeesä tulee kyl firman leima tohon isoon siniseen alaan myöskin. :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup323036Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1232705Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua392334Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652137Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4241687- 601143
- 551073
- 2591049
- 151966
- 45958