Olemme olleet kolme viikkoa yhdessä ja olen menossa ensimmäistä kertaa poikaystävän kotiin yökylään. Saamme poikakaverin mukaan nukkua samassa sängyssä. Molemmat olemme 16 vuotta vanhoja.
Nyt miltei täysin kokemattomana pelottaa tämä yöt. Miten minun pitäisi toimia? Mitä olisi sopivaa tehdä? Pitäisikö jo harjoitella seksiä, ainakin yhdyntä pelottaa kovasti. Nyt tuntuu, että tuskin uskallan näyttäytyä pojalle edes alasti, koska silloin se näkisi minun liian pienet tissit.
Hyvät ihmiset kertokaa minulle miten toimia. Kertokaa myös miten itse toimitte vastaavassa tilanteessa. Riittäisi, jos vain yrittäisin runkata poikaa?
Eka yö poikaystävän luona
33
9248
Vastaukset
- Lissu 15 v
Tässä Lissu vielä
Pieni tarkennus
16 vuotta täytän kahden viikon kuluttua. En siis vielä olen ihan 16 vuotta. Voinko saada rangaituksen, jos harrastan seksiä alaikäisenä, vai pitäisikö odottaa pari viikkoa? - Ellen96
Odotat ihan rauhassa, mitä tapahtuu. Ei sun tarvii mitään harjotella (mun mielestä!), annat joko jätkän hoitaa tilanteen kotiin ja oot vaan oma ittes tai jotain. =)
Se sujuu oikeesti iha luonnostaan ja rinnoillakaa ei oo mitään välii, ei jätkätkää täydellisii oo ! ;))
Otat vaa ihan rennosti, mut muistakaa ehkäisy jos yhdyntää aiotte harrastaa! ;) :P - sänkyhommat
3 viikkoa yhdessä ja haluutte sänkyyn?
Anna kun arvaan, "erootte" ensi viikolla...
Niin ja ei tarvii pelätä miehet hoitaa nää sänkyhommat. :D
Et joudu rangaistukseen alle 16. Kyllähän sitä vaikka 80-vuotias ja 7-vuotias saa harrastaa yhdessä, kunhan kummatkin ovat myöntyneet asiaan henkilökohtaisesti ymmärtäen mitä "yhdyntä" tarkoittaa.- järkipäähän
ei saa, suojaikäraja!! Jos poikaystäväsi on yli 18 , täytyisi sinun olla 16 jotta voit olla häneen seksuaalisesti kosketuksissa :) mut jos ootte 3 viikkoo seurustellu, ei kannata vielä hyppää sänkyyn! Nukutte vierekkäin, jotai suuteluja ja halimista :Dd mut ei kannattais vielä, neitsyys menee vaa kerran. Mut itehän päätät, mä oottaisin vielä. Mut muista et voit tulla raskaaks, ja ellet haluu tappaa viatonta vauvaa, älä hommaudu raskaaks tai käytä ehkäsyä :)
järkipäähän kirjoitti:
ei saa, suojaikäraja!! Jos poikaystäväsi on yli 18 , täytyisi sinun olla 16 jotta voit olla häneen seksuaalisesti kosketuksissa :) mut jos ootte 3 viikkoo seurustellu, ei kannata vielä hyppää sänkyyn! Nukutte vierekkäin, jotai suuteluja ja halimista :Dd mut ei kannattais vielä, neitsyys menee vaa kerran. Mut itehän päätät, mä oottaisin vielä. Mut muista et voit tulla raskaaks, ja ellet haluu tappaa viatonta vauvaa, älä hommaudu raskaaks tai käytä ehkäsyä :)
Asiaa!
- Keijo Kingfisher
"Niin ja ei tarvii pelätä miehet hoitaa nää sänkyhommat. :D"
No ei kyllä välttämättä kannata kaataa kaikkea vastuuta ja paineita pelkästään pojan harteille, varsinkaan, jos se on hänenkin ensimmäinen kerta.
Eikä pojastakaan ole kovin hauskaa, jos tyttö vaan makaa aloillaan kuin kuollut lahna. Ja pojan pitäisi siinä sitten tyydyttää sekä tyttö että itsensä.
Yhteispeliä kehiin, niin molemmat nauttivat. Ja suunsa saa avata, ja kertoa, mikä tuntuu hyvältä ja mikä ei.
"Kyllähän sitä vaikka 80-vuotias ja 7-vuotias saa harrastaa yhdessä"
Tuo nyt ei todellakaan pidä paikkaansa. Ei siinä mitkään "ymmärtämiset" auta.
Niin ja aloittajalle tosiaan vielä sellainen vinkki, että eihän sen yhdessä nukkumisen tarvitse mitään pakollista yhdyntää sisältää.
Sinuna keskustelisin asioista poikaystäväsi kanssa ihan rauhassa ennen kuin ryhdytte toimeen. Kun kommunikaatio pelaa, niin se seksikin luistaa ihan toisella tavalla. Tällä hetkellä kuulostaa siltä, että et ole vielä valmis, jos kerta noin pelottaa. Keijo Kingfisher kirjoitti:
"Niin ja ei tarvii pelätä miehet hoitaa nää sänkyhommat. :D"
No ei kyllä välttämättä kannata kaataa kaikkea vastuuta ja paineita pelkästään pojan harteille, varsinkaan, jos se on hänenkin ensimmäinen kerta.
Eikä pojastakaan ole kovin hauskaa, jos tyttö vaan makaa aloillaan kuin kuollut lahna. Ja pojan pitäisi siinä sitten tyydyttää sekä tyttö että itsensä.
Yhteispeliä kehiin, niin molemmat nauttivat. Ja suunsa saa avata, ja kertoa, mikä tuntuu hyvältä ja mikä ei.
"Kyllähän sitä vaikka 80-vuotias ja 7-vuotias saa harrastaa yhdessä"
Tuo nyt ei todellakaan pidä paikkaansa. Ei siinä mitkään "ymmärtämiset" auta.
Niin ja aloittajalle tosiaan vielä sellainen vinkki, että eihän sen yhdessä nukkumisen tarvitse mitään pakollista yhdyntää sisältää.
Sinuna keskustelisin asioista poikaystäväsi kanssa ihan rauhassa ennen kuin ryhdytte toimeen. Kun kommunikaatio pelaa, niin se seksikin luistaa ihan toisella tavalla. Tällä hetkellä kuulostaa siltä, että et ole vielä valmis, jos kerta noin pelottaa.Asiaa!
- cee minä
jos nukkuu poikaystävän kaa samas sängys ni ei se tarkota et pitäis harrastaa seksiä -.-
- aaaaasd
:DDDDDDDDDDD lolololo tiiän kuka oot
mitä fakkii kuka
- Cilto
Totutelkaa eka olemaan samassa sängyssä, älkää heti menkö intiimeille alueille.
obviously guy
- helpperi-e
sanoit tos alussa et yhdyntä pelottaa sua. Eli et oo edes välttämättä valmis viel. Voitte vaa olla lähekäin pusii ja halii, mut sen enempää ei tarvii tapahtuu. Ja jos huomaat et se just tekee jotaa seksiin alkamista ni voit sanoo et: "ei vielä ku must tuntuu etten oo valmis". Eikä sun poikaystävää pitäis toi suututtaa jos se oikeesti välittää susta ja vielä vähemmän sun rintojen koko. Itseasias just jotkut pojat tykkää pienirintasista. Mut jos aijotte tehä jotaa ni edetkää iha omii aikojanne ja jos joku on epämiellyttävää ni sano siitä. Muistakaa ehkäisy!!! :)
- Morsian94
Älä kiirehdi, ihan totta! Jos teidän juttu on kestääkseen, se kestää vaikket tekis muuta ku sanoisit hyvää yötä! Kolme viikkoa seurustelua ja seksiä harrastamaan seksiä... ei kuulosta hyvältä. Itse en siinä vaiheessa uskaltanu vielä ku pussata poikaystävääni ja pitää kädestä :DD ja nyt asutaan jo yhdessä, eikä vienyt kuin kaksi vuotta. Eli hyvää ei aina tarvitse odottaa HIRMU kauan, mutta odota nyt yli kolme viikkoa kuitenkin :)))
hyvää kesää!! - nimim. on jo varattu
mitä vitun älyä on kommentoida "."(piste)!!??? tyhymä!
onkohan trollaajat söpöi? :)- poeijcoijrocijer
jos et ole vielä huomannut niin tuo on todennkäköisesti ilmeinen spämmibotti, samanlaisia kommentteja on nähty jo usevampikin
Teet sen verran kun tuntuu itsestäsi sopivalta etkä yhtään enempää.
- tyttö15w
ei yökylässä välttämättä tarvitse harrastaa seksiä. En tiedä poikaystäväsi odotuksista mutta itsellä ainakin ensimmäinen yökyläreissu meni vaan niin että illalla juteltiin yms ja nukuttiin vierekkäin ja näin :)
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231215
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87777
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20749- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511