Eka yö poikaystävän luona

Lissu 15 v

Olemme olleet kolme viikkoa yhdessä ja olen menossa ensimmäistä kertaa poikaystävän kotiin yökylään. Saamme poikakaverin mukaan nukkua samassa sängyssä. Molemmat olemme 16 vuotta vanhoja.

Nyt miltei täysin kokemattomana pelottaa tämä yöt. Miten minun pitäisi toimia? Mitä olisi sopivaa tehdä? Pitäisikö jo harjoitella seksiä, ainakin yhdyntä pelottaa kovasti. Nyt tuntuu, että tuskin uskallan näyttäytyä pojalle edes alasti, koska silloin se näkisi minun liian pienet tissit.

Hyvät ihmiset kertokaa minulle miten toimia. Kertokaa myös miten itse toimitte vastaavassa tilanteessa. Riittäisi, jos vain yrittäisin runkata poikaa?

33

9248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lissu 15 v

      Tässä Lissu vielä

      Pieni tarkennus

      16 vuotta täytän kahden viikon kuluttua. En siis vielä olen ihan 16 vuotta. Voinko saada rangaituksen, jos harrastan seksiä alaikäisenä, vai pitäisikö odottaa pari viikkoa?

    • Ellen96

      Odotat ihan rauhassa, mitä tapahtuu. Ei sun tarvii mitään harjotella (mun mielestä!), annat joko jätkän hoitaa tilanteen kotiin ja oot vaan oma ittes tai jotain. =)
      Se sujuu oikeesti iha luonnostaan ja rinnoillakaa ei oo mitään välii, ei jätkätkää täydellisii oo ! ;))
      Otat vaa ihan rennosti, mut muistakaa ehkäisy jos yhdyntää aiotte harrastaa! ;) :P

      • Asiaa!


    • sänkyhommat

      3 viikkoa yhdessä ja haluutte sänkyyn?
      Anna kun arvaan, "erootte" ensi viikolla...

      Niin ja ei tarvii pelätä miehet hoitaa nää sänkyhommat. :D

      Et joudu rangaistukseen alle 16. Kyllähän sitä vaikka 80-vuotias ja 7-vuotias saa harrastaa yhdessä, kunhan kummatkin ovat myöntyneet asiaan henkilökohtaisesti ymmärtäen mitä "yhdyntä" tarkoittaa.

      • järkipäähän

        ei saa, suojaikäraja!! Jos poikaystäväsi on yli 18 , täytyisi sinun olla 16 jotta voit olla häneen seksuaalisesti kosketuksissa :) mut jos ootte 3 viikkoo seurustellu, ei kannata vielä hyppää sänkyyn! Nukutte vierekkäin, jotai suuteluja ja halimista :Dd mut ei kannattais vielä, neitsyys menee vaa kerran. Mut itehän päätät, mä oottaisin vielä. Mut muista et voit tulla raskaaks, ja ellet haluu tappaa viatonta vauvaa, älä hommaudu raskaaks tai käytä ehkäsyä :)


      • Asiaa!


      • järkipäähän kirjoitti:

        ei saa, suojaikäraja!! Jos poikaystäväsi on yli 18 , täytyisi sinun olla 16 jotta voit olla häneen seksuaalisesti kosketuksissa :) mut jos ootte 3 viikkoo seurustellu, ei kannata vielä hyppää sänkyyn! Nukutte vierekkäin, jotai suuteluja ja halimista :Dd mut ei kannattais vielä, neitsyys menee vaa kerran. Mut itehän päätät, mä oottaisin vielä. Mut muista et voit tulla raskaaks, ja ellet haluu tappaa viatonta vauvaa, älä hommaudu raskaaks tai käytä ehkäsyä :)

        Asiaa!


      • Keijo Kingfisher

        "Niin ja ei tarvii pelätä miehet hoitaa nää sänkyhommat. :D"

        No ei kyllä välttämättä kannata kaataa kaikkea vastuuta ja paineita pelkästään pojan harteille, varsinkaan, jos se on hänenkin ensimmäinen kerta.

        Eikä pojastakaan ole kovin hauskaa, jos tyttö vaan makaa aloillaan kuin kuollut lahna. Ja pojan pitäisi siinä sitten tyydyttää sekä tyttö että itsensä.

        Yhteispeliä kehiin, niin molemmat nauttivat. Ja suunsa saa avata, ja kertoa, mikä tuntuu hyvältä ja mikä ei.

        "Kyllähän sitä vaikka 80-vuotias ja 7-vuotias saa harrastaa yhdessä"

        Tuo nyt ei todellakaan pidä paikkaansa. Ei siinä mitkään "ymmärtämiset" auta.


        Niin ja aloittajalle tosiaan vielä sellainen vinkki, että eihän sen yhdessä nukkumisen tarvitse mitään pakollista yhdyntää sisältää.

        Sinuna keskustelisin asioista poikaystäväsi kanssa ihan rauhassa ennen kuin ryhdytte toimeen. Kun kommunikaatio pelaa, niin se seksikin luistaa ihan toisella tavalla. Tällä hetkellä kuulostaa siltä, että et ole vielä valmis, jos kerta noin pelottaa.


      • Keijo Kingfisher kirjoitti:

        "Niin ja ei tarvii pelätä miehet hoitaa nää sänkyhommat. :D"

        No ei kyllä välttämättä kannata kaataa kaikkea vastuuta ja paineita pelkästään pojan harteille, varsinkaan, jos se on hänenkin ensimmäinen kerta.

        Eikä pojastakaan ole kovin hauskaa, jos tyttö vaan makaa aloillaan kuin kuollut lahna. Ja pojan pitäisi siinä sitten tyydyttää sekä tyttö että itsensä.

        Yhteispeliä kehiin, niin molemmat nauttivat. Ja suunsa saa avata, ja kertoa, mikä tuntuu hyvältä ja mikä ei.

        "Kyllähän sitä vaikka 80-vuotias ja 7-vuotias saa harrastaa yhdessä"

        Tuo nyt ei todellakaan pidä paikkaansa. Ei siinä mitkään "ymmärtämiset" auta.


        Niin ja aloittajalle tosiaan vielä sellainen vinkki, että eihän sen yhdessä nukkumisen tarvitse mitään pakollista yhdyntää sisältää.

        Sinuna keskustelisin asioista poikaystäväsi kanssa ihan rauhassa ennen kuin ryhdytte toimeen. Kun kommunikaatio pelaa, niin se seksikin luistaa ihan toisella tavalla. Tällä hetkellä kuulostaa siltä, että et ole vielä valmis, jos kerta noin pelottaa.

        Asiaa!


    • cee minä

      jos nukkuu poikaystävän kaa samas sängys ni ei se tarkota et pitäis harrastaa seksiä -.-

    • aaaaasd

      :DDDDDDDDDDD lolololo tiiän kuka oot

      • Asiaa!


    • mitä fakkii kuka

    • Cilto

      Totutelkaa eka olemaan samassa sängyssä, älkää heti menkö intiimeille alueille.

      • Asiaa!


    • obviously guy

    • helpperi-e

      sanoit tos alussa et yhdyntä pelottaa sua. Eli et oo edes välttämättä valmis viel. Voitte vaa olla lähekäin pusii ja halii, mut sen enempää ei tarvii tapahtuu. Ja jos huomaat et se just tekee jotaa seksiin alkamista ni voit sanoo et: "ei vielä ku must tuntuu etten oo valmis". Eikä sun poikaystävää pitäis toi suututtaa jos se oikeesti välittää susta ja vielä vähemmän sun rintojen koko. Itseasias just jotkut pojat tykkää pienirintasista. Mut jos aijotte tehä jotaa ni edetkää iha omii aikojanne ja jos joku on epämiellyttävää ni sano siitä. Muistakaa ehkäisy!!! :)

      • Asiaa!


    • Morsian94

      Älä kiirehdi, ihan totta! Jos teidän juttu on kestääkseen, se kestää vaikket tekis muuta ku sanoisit hyvää yötä! Kolme viikkoa seurustelua ja seksiä harrastamaan seksiä... ei kuulosta hyvältä. Itse en siinä vaiheessa uskaltanu vielä ku pussata poikaystävääni ja pitää kädestä :DD ja nyt asutaan jo yhdessä, eikä vienyt kuin kaksi vuotta. Eli hyvää ei aina tarvitse odottaa HIRMU kauan, mutta odota nyt yli kolme viikkoa kuitenkin :)))

      hyvää kesää!!

    • nimim. on jo varattu

      mitä vitun älyä on kommentoida "."(piste)!!??? tyhymä!

      onkohan trollaajat söpöi? :)

      • poeijcoijrocijer

        jos et ole vielä huomannut niin tuo on todennkäköisesti ilmeinen spämmibotti, samanlaisia kommentteja on nähty jo usevampikin


    • Teet sen verran kun tuntuu itsestäsi sopivalta etkä yhtään enempää.

    • tyttö15w

      ei yökylässä välttämättä tarvitse harrastaa seksiä. En tiedä poikaystäväsi odotuksista mutta itsellä ainakin ensimmäinen yökyläreissu meni vaan niin että illalla juteltiin yms ja nukuttiin vierekkäin ja näin :)

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1215
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      777
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      749
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe