27.5 Alanyaan

NeitiA.F

Heijjsan =) Onko ketään muita menossa 27.5 Alanyaan, Hesasta? :)

13

296

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ole

      yk´sin istut koneessa:)

      Tämä idioottimaisista idioottimaisin kysymys toistuu kerta toisensa jälkeen tällä tyhmien ihmisten palstalla.

      Luuleeko joku tosiaan saavansa yksityislennon?

      • ite olet

        Yksinäinen, ei noin ikävällä ihmisellä voi olla kavereita!
        Miksi et salli, että joku haluaa nauttia matkansa odotuksesta ja ottaa yhteyttä mahdollisiin tuleviin matkakumppaneihinsa?


    • ihih khiik

      meisseliä lähdetään metsästämään samoihin aikoihin khih! khihi! iiik!

      • joopajoo.-

        voi jeesus oikeesti. sä oot varmaa joku ihan hirveen sairas ihminen ku sun pitää joka keskusteluun tulla jotain paskaa selittämään. Et oo varmasti ikinä edes turkissa käyny tai missää muuallakaan ja on sua varmaa kohdeltu huonosti joskus ku pitää tulla tänne hirveetä paskaa jauhamaan ja vittuilemaan. hankkisit oikeesti elämän tai vaihtasit keskustelu ketjua. tosi ärsyttävää ku täällä yrittää lukee keskusteluita tai kysyä jotain nii aina on sun idiootin paskanheittoja joka välissä.


      • justiisjoo
        joopajoo.- kirjoitti:

        voi jeesus oikeesti. sä oot varmaa joku ihan hirveen sairas ihminen ku sun pitää joka keskusteluun tulla jotain paskaa selittämään. Et oo varmasti ikinä edes turkissa käyny tai missää muuallakaan ja on sua varmaa kohdeltu huonosti joskus ku pitää tulla tänne hirveetä paskaa jauhamaan ja vittuilemaan. hankkisit oikeesti elämän tai vaihtasit keskustelu ketjua. tosi ärsyttävää ku täällä yrittää lukee keskusteluita tai kysyä jotain nii aina on sun idiootin paskanheittoja joka välissä.

        Samaa mieltä!
        Täällä on puolenkymmentä naperoa tai muuten lapsen asteelle jäänyttä, jotka terrorisoi muuten hyvää saittia. Yksi joka puhuu meisselistä, toinen white trash patjoista, kolmas turkkilaisten naisten pidättyväisyydestä kulttuuriperinnön mukaan esiaviollisesta seksistä, mikä aiheuttaa paikallisille miehille tarpeen löytää vapaamielisiä naisia kohteekseen. Ja muutama sekoilee muutenvaan.
        Kun heitä ei kuitenkaan pystytä estämään niin tekemästä, jättäkääme heidät huomioimatta mitenkään! Jospa se turhauttaisi ja pojat menisi vaikkapa bongaamaan lintuja tai kuten todennäköisempää, etsimään räksän pesiä!
        Äiti on heilläkin, Hyvää Äitienpäivää Suomalaisille Äideille!


      • Ihanaa ihanaa
        joopajoo.- kirjoitti:

        voi jeesus oikeesti. sä oot varmaa joku ihan hirveen sairas ihminen ku sun pitää joka keskusteluun tulla jotain paskaa selittämään. Et oo varmasti ikinä edes turkissa käyny tai missää muuallakaan ja on sua varmaa kohdeltu huonosti joskus ku pitää tulla tänne hirveetä paskaa jauhamaan ja vittuilemaan. hankkisit oikeesti elämän tai vaihtasit keskustelu ketjua. tosi ärsyttävää ku täällä yrittää lukee keskusteluita tai kysyä jotain nii aina on sun idiootin paskanheittoja joka välissä.

        Olet niin suloinen kun olet kiukkuinen:)


    • Johnny281

      Ei, mut päivää aikaisemmin kyllä :)

    • Se on stadi

      Vain juntti sanoo "hesa."

      • jokutietoahmaliii

        Nimitys "stadi" käsittää vain helsingin keskustan alueen ja valitettavasti lentokoneet ei ihaan sieltä nouse vaan helsinki-vantaa lentokentältä joten, olet väärässä =)


    • n kjnljbjhb

      Me lähdetään 26.5 helsingistä alanyaan :)

    • M

      27.5. Turusta lähtö.

      • tampereen rouvat

        samoihin aikoihin lähdetään metsästämään ihanaa munaa


    • :P

      26.5. täältä päin lähdössä ! :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1326
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1023
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      937
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      300
      823
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      98
      780
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      633
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe