Heijjsan =) Onko ketään muita menossa 27.5 Alanyaan, Hesasta? :)
27.5 Alanyaan
13
296
Vastaukset
- Ei ole
yk´sin istut koneessa:)
Tämä idioottimaisista idioottimaisin kysymys toistuu kerta toisensa jälkeen tällä tyhmien ihmisten palstalla.
Luuleeko joku tosiaan saavansa yksityislennon?- ite olet
Yksinäinen, ei noin ikävällä ihmisellä voi olla kavereita!
Miksi et salli, että joku haluaa nauttia matkansa odotuksesta ja ottaa yhteyttä mahdollisiin tuleviin matkakumppaneihinsa?
- ihih khiik
meisseliä lähdetään metsästämään samoihin aikoihin khih! khihi! iiik!
- joopajoo.-
voi jeesus oikeesti. sä oot varmaa joku ihan hirveen sairas ihminen ku sun pitää joka keskusteluun tulla jotain paskaa selittämään. Et oo varmasti ikinä edes turkissa käyny tai missää muuallakaan ja on sua varmaa kohdeltu huonosti joskus ku pitää tulla tänne hirveetä paskaa jauhamaan ja vittuilemaan. hankkisit oikeesti elämän tai vaihtasit keskustelu ketjua. tosi ärsyttävää ku täällä yrittää lukee keskusteluita tai kysyä jotain nii aina on sun idiootin paskanheittoja joka välissä.
- justiisjoo
joopajoo.- kirjoitti:
voi jeesus oikeesti. sä oot varmaa joku ihan hirveen sairas ihminen ku sun pitää joka keskusteluun tulla jotain paskaa selittämään. Et oo varmasti ikinä edes turkissa käyny tai missää muuallakaan ja on sua varmaa kohdeltu huonosti joskus ku pitää tulla tänne hirveetä paskaa jauhamaan ja vittuilemaan. hankkisit oikeesti elämän tai vaihtasit keskustelu ketjua. tosi ärsyttävää ku täällä yrittää lukee keskusteluita tai kysyä jotain nii aina on sun idiootin paskanheittoja joka välissä.
Samaa mieltä!
Täällä on puolenkymmentä naperoa tai muuten lapsen asteelle jäänyttä, jotka terrorisoi muuten hyvää saittia. Yksi joka puhuu meisselistä, toinen white trash patjoista, kolmas turkkilaisten naisten pidättyväisyydestä kulttuuriperinnön mukaan esiaviollisesta seksistä, mikä aiheuttaa paikallisille miehille tarpeen löytää vapaamielisiä naisia kohteekseen. Ja muutama sekoilee muutenvaan.
Kun heitä ei kuitenkaan pystytä estämään niin tekemästä, jättäkääme heidät huomioimatta mitenkään! Jospa se turhauttaisi ja pojat menisi vaikkapa bongaamaan lintuja tai kuten todennäköisempää, etsimään räksän pesiä!
Äiti on heilläkin, Hyvää Äitienpäivää Suomalaisille Äideille! - Ihanaa ihanaa
joopajoo.- kirjoitti:
voi jeesus oikeesti. sä oot varmaa joku ihan hirveen sairas ihminen ku sun pitää joka keskusteluun tulla jotain paskaa selittämään. Et oo varmasti ikinä edes turkissa käyny tai missää muuallakaan ja on sua varmaa kohdeltu huonosti joskus ku pitää tulla tänne hirveetä paskaa jauhamaan ja vittuilemaan. hankkisit oikeesti elämän tai vaihtasit keskustelu ketjua. tosi ärsyttävää ku täällä yrittää lukee keskusteluita tai kysyä jotain nii aina on sun idiootin paskanheittoja joka välissä.
Olet niin suloinen kun olet kiukkuinen:)
- Johnny281
Ei, mut päivää aikaisemmin kyllä :)
- Se on stadi
Vain juntti sanoo "hesa."
- jokutietoahmaliii
Nimitys "stadi" käsittää vain helsingin keskustan alueen ja valitettavasti lentokoneet ei ihaan sieltä nouse vaan helsinki-vantaa lentokentältä joten, olet väärässä =)
- n kjnljbjhb
Me lähdetään 26.5 helsingistä alanyaan :)
- M
27.5. Turusta lähtö.
- tampereen rouvat
samoihin aikoihin lähdetään metsästämään ihanaa munaa
- :P
26.5. täältä päin lähdössä ! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271326
- 1001023
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25937Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat300823- 98780
- 37683
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55633Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140603