Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Annetaan koti ja paljon aikaa koiralle

Kspri

Etsiskelen koditonta uroskoiraa seuraksi päivien ratoksi, olen työkyvyttömyyseläkkeellä ja aikaa siis yllin kyllin. Pienkerrostalo "maalla", paljon tilaa sisällä ja puistoalueita vieressä. Pitkä kokemus koirista, roduista ja luonteista, lievän liikuntarajoitteen vuoksi en kuitenkaan pysty juoksemaan lenkeillä tai harrastamaan esim. agilityä, joten ei aktiivisempia paimenkoirarotuja.

10

769

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • missä päin olisi koiralle koti tarjolla? Minulla olisi karkeakarvainen saksanseisoja uros vailla kotia? 9-vuotias,rauhallinen,ei tappele toiste koirien kanssa ja ei ihmis vihainen =)

      • minajamorrison@suomi

        Hei!

        Minulla saattaisi olla mahdollisuus tarjota herralle koti... laittaisitko minulle spostia tuohon alla olevaan osoitteeseen niin keskustellaan asiasta enemmän :)


      • minajamorrison@
        minajamorrison@suomi kirjoitti:

        Hei!

        Minulla saattaisi olla mahdollisuus tarjota herralle koti... laittaisitko minulle spostia tuohon alla olevaan osoitteeseen niin keskustellaan asiasta enemmän :)

        koko spostiosoite siis [email protected]


    • Pikkunithi

      Täällä olisi paljon uroskoiria (sekä narttuja, ja 'erityisadoptiota' vailla olevia koiria vailla kotia! --> http://kodittomat-koirat.com/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=57&Itemid=76

      Voin sanoa, että on aivan ihania ihmisiä työskentelemässä siellä, ja rokotukset ja kaikki hoitavat. Suosittelen katsomaan! Löytyy kaiken ikäisiä myös :) Itselläni on sieltä koira, ja voin sanoa, että on ihana paikka ja hyvää työtä tekevät! Suosittelen katsomaan, varmasti löytyy sinullekin kaveri :) !

    • löytyykö
    • gerli1

      Olisi 6kk tyttö koira.musta,kilti,sekarotuinen,pennu isä ja äiti on isot koirat,rotuja en tietää mutta isä on joku metsästyskoira,en antaisin pois mutta naapuril on aina sanomista kun koira haukkuu.koira asu keuruus
      e-mail: [email protected]

    • minna 6

      olen koiran ystävä. olen työkyttömyyseläkkeellä oleva nuori nainen. aikaa riittäisi koiralle. tykkään varsinkin pienistä koirista. on kokemusta. silloin tällöin pitää kävelyttää ystävän 2 pientä koiraa. isäni tykkää myös koirista . jos olet kyllästynyt , allerkoitunut tai muuta niin vastaa.

      • Homeless no hopeless

        Googlella noita kodittomien koirien järjestöjä löytyy vaikka miten...


      • tähti78

        oudumme luopumaan koirasta ajanpuutteen vuoksi. emme pysty riittävästi koiralle antamaan aikaa, enkä halua että joutuisi viettämään paljon aikaa yksinkään. koirassa on rotua kultainen ja labradorinnoutajaa sekä novaskotiannoutajaa. iältään koirarouva on jo 10. mutta todella virkeä ikäisekseen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2267
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1516
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1407
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1374
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe