Mietin että pitäisikö myydä varastosta vanha villamatto pois, mutta en yhtään tiedä sen arvoa.
Tiedän matosta vain sen, että äitini on aikoinaan n.20 vuotta sitten ostanut sen antiikkihuutokaupasta. (Äitiä ei enää ole, joten hintaa en voi kysyä) Siinä on upea syvän viininpunainen väri ja kuvio, todella paksu ja vahva matto. Kooltaan n.300X400 tai enemmänkin.
Kuvion perusteella saattaisi olla Afganistanilainen, mutta mitään tietoa mulla ei todellakaan ole, vaan kunhan selailin nettiä. Ei oikein täsmännyt tarkasti mihinkään.
Mattoa on vuosien varrella kehuneet kaikki. Se on kooltaan ja kunnoltaan upea, säväytttävä. Tämän hetkiseen asuntoon matto ei sovi, ja on ollut tallessa jos vaikka joskus löytyisi paikka... Mutta mikäli matolla on kohtuullisen korkea arvo, olisin sen nyt valmis myymään.
Kuinka voin selvittää maton arvoa??? Minulla ei ole autoa käytössä kovin usein, enkä edes jaksa valtavaa painavaa mattoa edes yksin nostaa autoon, joten en viitsisi mennä mihinkään antiikkimyyjän luo, jos matolla ei sitten olekaan arvoa.
Vanhan villamaton arvo
Tietämätön34
1
403
Vastaukset
- mimmukka1
Vertaa Huuto.net ja tori.fi hintoja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694989KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1893901- 1943784
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783359Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo503029- 252014
- 252004
- 1881888
- 301706
HULLU MERSU KUSKI LIIKKEELLÄ
Onko kukkaan pannu merkille shamppanjan väristä w211 mersua josta puuttuu taka puskuri, ajelee hirveitä nopeuksia keskus991447