eli otsikonmukainen ongelma kyseessä..
tyttöystäväni kanssa olimme harrastaneet jonkin aikaa ilman kondoomia seksiä.. läiskät tulivat vasta muutaman kerran jälkeen ja muistaakseni minulla on aikaisemminkin ollut joskus, mutta hävinnyt sinne parissa päivässä itsekseen.
kävin sukupuolitautien poliklinikalla ja sielä otettiin kaikki testit, sekä lääkäri katsoi punaista aluetta ja totesi sen hiivaksi.
olen sitten hiivavoiteella(canesten) rasvaillut aluetta pari viikkoa, eikä tunnu auttavan ollenkaan.
yhessä vaiheessa vaikutti kun olisi vähän haalentunut, mutta sitten palasi normaaliin tilaan taas.
eri muotoisia laikkuja, ja näyttää aivan kun olisi nahkaa vähän lähtenyt, mutta ei arista tai kirvele ollenkaan..
en oikeen usko että tuo voide parantaa ongelmaa.
mistäköhän tässä voisi olla kyse? onko kellään muulla ollut samanlaisia ongelmia?
sukupuolitauteja ei todettu tutkimuksissa.
ja pidän aika epätodennäköisenä, että olisi ihottumaa, kun ei aikaisemmin ole koskaan ollut, eikä mikään muu paikka ole punaisena/laikuilla kun terska.
kiitän asiallisista vastauksista.
punaisia läiskiä/laikkuja terskassa
4
3997
Vastaukset
- Psori
Minulla on sama ongelma. Ei tietoo.
On kyllä psoriasis, olisiko se? - PST78
Onhan se tyttöystävä myös hoidattanut hiivansa?? Eli tyttöystävän tulisi kans hoitaa hiivatulehdus pois ja siksi aikaa sänkyhommat sais unohtaa, jotta et saa uudestaan tartuntaa!
- Irtonahka
Oon taistellut tän ongelman kanssa vuosia ja käynyt jo useampaan otteeseen näyttämässä sukupuolitautien poliklinikalla. Mitään ei kuulemma ole tehtävissä ja asia tulee vaivaamaan lopun elämää. Näin sanottiin. En vieläkään tiedä miksi minulla on tuo ja miten lääketiede ei osaa kertoa mikä se on. Ainakaan nämä asiantuntijat eivät osaa kertoa muuta kuin "kuiva iho".. jep jep.. Voin sanoa että siitä ei ole kyse. Alkaa olee oma jaksaminen aika lopussa, tekis mieli repii koko kalu irti ja heittää vesilintuu.
- Anonyymi
Hei! Itellä on pelkästään pari punaista laikkua, ei kutia tai mitään... Mikä vois olla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset27217604Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"19212512Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El736222MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny345178Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään775048Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.584196Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja513773Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta1003712NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun673496Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1463179