Onko Yamaha Aerox hyvä skootteri?

mopodude

Mopoa oisin kohtapuoliin ostamassa semmosta melko kestävää ettei nyt tienpäälle jätä kuitenkaa ja enimmäkseen oon katellu nuita roxin skoottereita nii onko ne hyviä ku en oikeen tiiä näistä jutuista vielä kovin paljo? monet on kuulemma kehuneet niitä että varaosia löytyy ja näi.. mut aattelin vielä varmistaa. ja muitaki mopoja voi ehottaa mut jätetää nyt ne kinukit pois.. :D

12

4303

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • roxi kannattaa!!

Ite juuri ostin Mbk Nitron eli Yamaha Aeroxin ja oon kyllä tyytyväinen. Vakionakin aika hyvin jaksaa vetää ja mukava ajaa. Todella hienojakin on. Ja jos tykkää keulia ja kikkailla nii sopii myös siihen. Osta ihmeessä.

• rollaaa

roxi henkeen ja vereen

• fxgk

Ahtaan oloinen jos meinaa kahdestaan ajella

• skootterit on homoja

Aerox on paras skootteri jos sun on pakko ostaa skoba. mutta ei kannatta ostaa skobaa skootterilla ajaminen on tylsää ja suunniteltu niille jotka ei osaa vaihemopol ajaa. ja vakio skobat on laiskoja et variaattorin prikka ainakii otettava pois jos haluu ees et menee ylämäkee 40

• 12145

Ei Aerox sovi ainakaan kovin pitkälle jätkälle. Itse olin 185cm mopoa ostaessa, eikä Aeroxiin mahtunut kunnolla istumaan. Valintani suosi siis Aprilia SR:ää.

• mopodude

joo no en oo kyl kovin pitkä (n.165 cm)

• lol

osta speedfight3

• lol

iha paska !!!

• Anonyymi

Jos löydät vakion, huolletun, niin voi olla hyväkin. 2t versioista suurin osa pilalle rääkättyjä viritettyjä pommeja.

• Anonyymi

Onko roxi hyvä ekaks mopoks?

• Anonyymi

Jos tykkää tehdä remonttia.

• Itellä leipo ekalla ajolla tien poskeen ja jouduin goonailemalla työntämään sen kotiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin

Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j
      Ikävä
      61
      3910
    2. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      49
      2424
    3. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      61
      2074
    4. Keskisarjan puheet

Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?
      Suomussalmi
      416
      1863
    5. Kaikki on hyvin rakkaani

Ja tulee olemaan.
      Ikävä
      81
      1422
    6. En enää uskalla laittaa sulle viestiä

Naiselta miehelle ****
      Ikävä
      69
      1404
    7. Sovitaanko ja halataanko?

Pyydetään toisiltamme anteeksi...❤️
      Ikävä
      74
      1290
    8. En ikinä koskaan

En tule ikinä hyväksymään!
      Tunteet
      68
      1110
    9. Helena Ahti-Hallberg laukoo suorat sanat - Tämä voi olla ongelma uudella TTK kaudella: "Jos on..."

Helena Ahti-Hallberg - tuo upea ja vaativa TTK-tuomari! Tanssii Tähtien Kanssa suosikkiohjelma starttaa syksyn iloksi ja
      Tanssii tähtien kanssa
      21
      1084
    10. Olen selvästi rikki

Narsistiset ihmiset jotenkin koukuttaa minut.
      Ikävä
      28
      1045
    Aihe