Onko Yamaha Aerox hyvä skootteri?

mopodude

Mopoa oisin kohtapuoliin ostamassa semmosta melko kestävää ettei nyt tienpäälle jätä kuitenkaa ja enimmäkseen oon katellu nuita roxin skoottereita nii onko ne hyviä ku en oikeen tiiä näistä jutuista vielä kovin paljo? monet on kuulemma kehuneet niitä että varaosia löytyy ja näi.. mut aattelin vielä varmistaa. ja muitaki mopoja voi ehottaa mut jätetää nyt ne kinukit pois.. :D

9

2998

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • roxi kannattaa!!

      Ite juuri ostin Mbk Nitron eli Yamaha Aeroxin ja oon kyllä tyytyväinen. Vakionakin aika hyvin jaksaa vetää ja mukava ajaa. Todella hienojakin on. Ja jos tykkää keulia ja kikkailla nii sopii myös siihen. Osta ihmeessä.

    • rollaaa

      roxi henkeen ja vereen

    • fxgk

      Ahtaan oloinen jos meinaa kahdestaan ajella

    • skootterit on homoja

      Aerox on paras skootteri jos sun on pakko ostaa skoba. mutta ei kannatta ostaa skobaa skootterilla ajaminen on tylsää ja suunniteltu niille jotka ei osaa vaihemopol ajaa. ja vakio skobat on laiskoja et variaattorin prikka ainakii otettava pois jos haluu ees et menee ylämäkee 40

    • 12145

      Ei Aerox sovi ainakaan kovin pitkälle jätkälle. Itse olin 185cm mopoa ostaessa, eikä Aeroxiin mahtunut kunnolla istumaan. Valintani suosi siis Aprilia SR:ää.

      • mopodude

        joo no en oo kyl kovin pitkä (n.165 cm)


    • lol

      osta speedfight3

    • lol

      iha paska !!!

    • Anonyymi

      Jos löydät vakion, huolletun, niin voi olla hyväkin. 2t versioista suurin osa pilalle rääkättyjä viritettyjä pommeja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe