Onko Yamaha Aerox hyvä skootteri?

mopodude

Mopoa oisin kohtapuoliin ostamassa semmosta melko kestävää ettei nyt tienpäälle jätä kuitenkaa ja enimmäkseen oon katellu nuita roxin skoottereita nii onko ne hyviä ku en oikeen tiiä näistä jutuista vielä kovin paljo? monet on kuulemma kehuneet niitä että varaosia löytyy ja näi.. mut aattelin vielä varmistaa. ja muitaki mopoja voi ehottaa mut jätetää nyt ne kinukit pois.. :D

11

3780

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • roxi kannattaa!!

Ite juuri ostin Mbk Nitron eli Yamaha Aeroxin ja oon kyllä tyytyväinen. Vakionakin aika hyvin jaksaa vetää ja mukava ajaa. Todella hienojakin on. Ja jos tykkää keulia ja kikkailla nii sopii myös siihen. Osta ihmeessä.

• rollaaa

roxi henkeen ja vereen

• fxgk

Ahtaan oloinen jos meinaa kahdestaan ajella

• skootterit on homoja

Aerox on paras skootteri jos sun on pakko ostaa skoba. mutta ei kannatta ostaa skobaa skootterilla ajaminen on tylsää ja suunniteltu niille jotka ei osaa vaihemopol ajaa. ja vakio skobat on laiskoja et variaattorin prikka ainakii otettava pois jos haluu ees et menee ylämäkee 40

• 12145

Ei Aerox sovi ainakaan kovin pitkälle jätkälle. Itse olin 185cm mopoa ostaessa, eikä Aeroxiin mahtunut kunnolla istumaan. Valintani suosi siis Aprilia SR:ää.

• mopodude

joo no en oo kyl kovin pitkä (n.165 cm)

• lol

osta speedfight3

• lol

iha paska !!!

• Anonyymi

Jos löydät vakion, huolletun, niin voi olla hyväkin. 2t versioista suurin osa pilalle rääkättyjä viritettyjä pommeja.

• Anonyymi

Onko roxi hyvä ekaks mopoks?

• Anonyymi

Jos tykkää tehdä remonttia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      287
      8080
    2. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      2334
    3. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      45
      1515
    4. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      161
      1439
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      65
      1347
    6. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      20
      1126
    7. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      62
      1049
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      39
      985
    9. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      971
    10. GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?

GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys
      Voice of Finland
      24
      930
    Aihe