Onko Yamaha Aerox hyvä skootteri?

mopodude

Mopoa oisin kohtapuoliin ostamassa semmosta melko kestävää ettei nyt tienpäälle jätä kuitenkaa ja enimmäkseen oon katellu nuita roxin skoottereita nii onko ne hyviä ku en oikeen tiiä näistä jutuista vielä kovin paljo? monet on kuulemma kehuneet niitä että varaosia löytyy ja näi.. mut aattelin vielä varmistaa. ja muitaki mopoja voi ehottaa mut jätetää nyt ne kinukit pois.. :D

12

4227

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • roxi kannattaa!!

Ite juuri ostin Mbk Nitron eli Yamaha Aeroxin ja oon kyllä tyytyväinen. Vakionakin aika hyvin jaksaa vetää ja mukava ajaa. Todella hienojakin on. Ja jos tykkää keulia ja kikkailla nii sopii myös siihen. Osta ihmeessä.

• rollaaa

roxi henkeen ja vereen

• fxgk

Ahtaan oloinen jos meinaa kahdestaan ajella

• skootterit on homoja

Aerox on paras skootteri jos sun on pakko ostaa skoba. mutta ei kannatta ostaa skobaa skootterilla ajaminen on tylsää ja suunniteltu niille jotka ei osaa vaihemopol ajaa. ja vakio skobat on laiskoja et variaattorin prikka ainakii otettava pois jos haluu ees et menee ylämäkee 40

• 12145

Ei Aerox sovi ainakaan kovin pitkälle jätkälle. Itse olin 185cm mopoa ostaessa, eikä Aeroxiin mahtunut kunnolla istumaan. Valintani suosi siis Aprilia SR:ää.

• mopodude

joo no en oo kyl kovin pitkä (n.165 cm)

• lol

osta speedfight3

• lol

iha paska !!!

• Anonyymi

Jos löydät vakion, huolletun, niin voi olla hyväkin. 2t versioista suurin osa pilalle rääkättyjä viritettyjä pommeja.

• Anonyymi

Onko roxi hyvä ekaks mopoks?

• Anonyymi

Jos tykkää tehdä remonttia.

• Itellä leipo ekalla ajolla tien poskeen ja jouduin goonailemalla työntämään sen kotiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      51
      2274
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      26
      1117
    3. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      82
      992
    4. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      914
    5. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      55
      902
    6. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      883
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      127
      867
    8. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      10
      783
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      783
    10. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      759
    Aihe